abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 21 augustus 2023 @ 08:30:39 #1
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210363169
quote:
Sam Asghari ontkent bedreiging Britney Spears: 'Altijd blijven steunen’

Na een huwelijk van een jaar is het sprookje tussen Britney Spears (41) en Sam Asghari (29) tot een einde gekomen. Naast 'onoverkomelijke verschillen' en vermeend bedrog, zou er volgens 'TMZ' ook sprake zijn van fysiek geweld. Op Instagram vraagt Sam nu of iedereen vriendelijk en bedachtzaam willen omgaan met de scheiding. Ook reageert Sams management bij RTL Boulevard op de geruchten over hun huwelijkse voorwaarden.

'Na zes jaar van liefde en toewijding aan elkaar hebben mijn vrouw en ik besloten onze reis samen te beëindigen', begin Sam zijn bericht in zijn Instagram-verhaal. 'We zullen vasthouden aan de liefde en het respect dat we voor elkaar hebben en ik wens haar altijd het allerbeste. Shit happens'. Hij begrijpt dat het bijna onmogelijk is om privacy te krijgen als je van zo'n grote bekendheid scheidt, maar doet toch een poging om iedereen te verzoeken om respectvol met de situatie om te gaan. 'Vragen om privacy lijkt te belachelijk, dus ik zal iedereen - inclusief de media - willen vragen om vriendelijk en tactvol te zijn.'

De manager van Sam reageert tegenover RTL Boulevard op de verwijten jegens hem. "Er zijn veel beweringen dat Sam de huwelijkse voorwaarden betwist en dreigt zijn ex-vrouw met video's te schaden. Deze beweringen zijn echter onwaar, aangezien er nooit negatieve bedoelingen naar haar zijn uitgegaan en ook nooit zullen gaan. Sam heeft haar altijd gesteund en zal dat altijd blijven doen.



[ Bericht 46% gewijzigd door ChipsZak. op 21-08-2023 09:02:51 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 21 augustus 2023 @ 08:56:37 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210363374
Op enkele van de vorige posts: ook ik zie Britney gewoon als slachtoffer en het is onwijs lastig om zelfinzicht te hebben bij bepaalde mentale problemen.

Mensen lijken te denken dat Britney de perfecte modelburger moet zijn want anders is het hELemaaL nIEt gOED dat ze onder curatele weg is.

Dat is simpelweg onterecht. Niet iedereen met een mentaal probleem moet meteen maar onder curatele. Je mag, thank God, ook gewoon met psychische problemen je leven leiden. In haar geval zou je bijna ‘je leven lijden’ zeggen. Ze mag zoveel fouten maken als ze wil, net als ieder ander. Gelukkig maar. Niemand is perfect.

Het viel me trouwens op dat ze volgens een bepaald artikel maar een geschat vermogen van 60 miljoen heeft. Vrij weinig.

Dat ze er pas slonzig uit is gezien nadat ze onder haar curatele weg is, is bullshit. Ze zag er al veel langer slonzig uit. Daarnaast, als je naar die tijdlijn kijkt dan, dan zie je dat er ook ná de curatele-beëindiging foto’s zijn van een verzorgde(re) Britney.

Meid is gewoon gebruikt en misbruikt. Ze zei in de rechtszaal dat ze op een bepaald moment ineens op andere medicatie werd gezet (lithium) voor niks en zich daardoor ineens veel slechter voelde (qua mentale problemen). Artsen uiteraard betaald door Papa Spears.

Moet ook altijd denken aan die VMA Awards van 2007. Ik heb nog nooit iemand zo leeg en triest op het podium zien staan (lees: gedwongen worden). Kreeg ze er daarna nog allerlei kritiek op ook, waaronder op haar lichaam. Vreselijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 22-08-2023 08:29:20 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 21 augustus 2023 @ 09:06:54 #3
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210363466
Even nieuwe OP gemaakt met laatste nieuws en twee foto’s.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 21 augustus 2023 @ 09:10:56 #4
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210363497
Zover ik weet heeft ze dansen altijd het leukste gevonden dus hoewel die filmpjes een herhaling van zetten zijn, is het wel weer logisch dat ze veel danst. Ze zal zich nu voor het eerst vrij voelen dus dan ga je misschien even een tijd los. Er is natuurlijk ook weinig anders te doen qua moves als je maar de beperkte omgeving van een verticale telefoon gebruikt, _O-. Ik denk dat het van een telefoon is in elk geval.

Haar lichaam is het enige waar ze in zekere zin controle over had (enigszins) en ze zal geheid (onbewust) denken dat dat het enige is waar ze goed voor is en waar ze wat mee kan. Tel daarbij op dat je als vrouwelijke celeb in de 00s sowieso al compleet afgeslacht werd als je niet aan het schoonheidsideaal voldeed en/of dat een van je grootste selling points was en je hebt niet de beste cocktail.

Je merkt ook dat Britney is blijven hangen in de tijd van vóór haar conservatorship (aka de 00s). Haar haar, haar kleding, hoe ze het draagt (super low waist), de dance moves, haar make-up (ze droeg het altijd zo maar dan door een make-up-artiest natuurlijk, :+ ) etc.

[ Bericht 19% gewijzigd door ChipsZak. op 22-08-2023 08:24:30 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_210363658
quote:
17s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Op enkele van de vorige posts: ook ik zie Britney gewoon als slachtoffers en het is onwijs lastig om zelfinzicht te hebben bij bepaalde mentale problemen.

Mensen lijken te denken dat Britney de perfecte modelburger moet zijn want anders is het hELemaaL nIEt gOED dat ze onder curatele weg is.

Dat is simpelweg onterecht. Niet iedereen met een mentaal probleem moet meteen maar onder curatele. Je mag, thank God, ook gewoon met psychische problemen je leven leiden. In haar geval zou je bijna ‘je leven lijden’ zeggen. Ze mag zoveel fouten maken als ze wil, net als ieder ander. Gelukkig maar. Niemand is perfect.

Het viel me trouwens op dat ze volgens een bepaald artikel maar een geschat vermogen van 60 miljoen heeft. Vrij weinig.

Dat ze er pas slonzig uit is gegaan nadat ze onder haar curatele weg is, is bullshit. Ze zag er al veel langer slonzig uit. Daarnaast, als je naar die tijdlijn kijkt dan, dat er ook ná de curatele foto’s zijn van een verzorgde(re) Britney.

Meid is gewoon gebruikt en misbruikt. Ze zei in de rechtszaal dat ze op een bepaald moment ineens op andere medicatie werd gezet (lithium) voor niks en zich daardoor ineens veel slechter voelde (qua mentale problemen). Artsen uiteraard betaald door Papa Spears.

Moet ook altijd denken aan die VMA Awards van 2007. Ik heb nog nooit iemand zo leeg en triest op het podium zien staan (lees: gedwongen worden). Kreeg ze er daarna nog allerlei kritiek op ook, waaronder op haar lichaam. Vreselijk.
Jep, Britney had altijd al dat viezige... Stond en staat ze ook om bekend, slechte hygiëne,dol op junkfood en houdt niet van douchen.
pi_210363956
Tja, we gaan het zien hoe goed het is geweest om haar vader weg te schoppen. :N
Binnenkort Breaking News, daar kun je op wachten want nu heeft ze niks en niemand meer. Geen familie, geen echte vrienden, zelfs geen artsen betaald door vader. ;) Alles is weg, [behalve haar zogenaamde manager Cade Hudson, de Free Britney mongolen en haar mede druggebruikers] en het zal haar dood worden.
Blijkbaar liever dat dan onder bescherming staan. ^O^
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 10:00:25 #7
382129 crew  Donna
pi_210364040
quote:
17s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Op enkele van de vorige posts: ook ik zie Britney gewoon als slachtoffer en het is onwijs lastig om zelfinzicht te hebben bij bepaalde mentale problemen.

Mensen lijken te denken dat Britney de perfecte modelburger moet zijn want anders is het hELemaaL nIEt gOED dat ze onder curatele weg is.

Dat is simpelweg onterecht. Niet iedereen met een mentaal probleem moet meteen maar onder curatele. Je mag, thank God, ook gewoon met psychische problemen je leven leiden. In haar geval zou je bijna ‘je leven lijden’ zeggen. Ze mag zoveel fouten maken als ze wil, net als ieder ander. Gelukkig maar. Niemand is perfect.

Het viel me trouwens op dat ze volgens een bepaald artikel maar een geschat vermogen van 60 miljoen heeft. Vrij weinig.

Dat ze er pas slonzig uit is gegaan nadat ze onder haar curatele weg is, is bullshit. Ze zag er al veel langer slonzig uit. Daarnaast, als je naar die tijdlijn kijkt dan, dan zie je dat er ook ná de curatele foto’s zijn van een verzorgde(re) Britney.

Meid is gewoon gebruikt en misbruikt. Ze zei in de rechtszaal dat ze op een bepaald moment ineens op andere medicatie werd gezet (lithium) voor niks en zich daardoor ineens veel slechter voelde (qua mentale problemen). Artsen uiteraard betaald door Papa Spears.

Moet ook altijd denken aan die VMA Awards van 2007. Ik heb nog nooit iemand zo leeg en triest op het podium zien staan (lees: gedwongen worden). Kreeg ze er daarna nog allerlei kritiek op ook, waaronder op haar lichaam. Vreselijk.
Ik doelde er daarmee eigenlijk meer op dat ze er slonziger uit ziet sinds de verloving met Sam. Maar je hebt gelijk, het gaat altijd wat heen en weer. :Y
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 21 augustus 2023 @ 10:27:52 #8
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210364346
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:00 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik doelde er daarmee eigenlijk meer op dat ze er slonziger uit ziet sinds de verloving met Sam. Maar je hebt gelijk, het gaat altijd wat heen en weer. :Y
Oh, ik doelde niet per se op jou, hoor! Heb niet echt opgelet of dat na haar verloving met Sam is, :o.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 21 augustus 2023 @ 10:45:16 #9
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210364477
Om ook even mijn punt wat kracht bij te zetten:

2005



2003



2004 huwelijk



Rond dezelfde tijd



2004







2002





[ Bericht 8% gewijzigd door ChipsZak. op 21-08-2023 10:51:48 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 10:52:15 #10
382129 crew  Donna
pi_210364521
Ja ze is geen fan van haar wassen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 21 augustus 2023 @ 11:08:56 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210364669
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:52 schreef Donna het volgende:
Ja ze is geen fan van haar wassen.
:D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 21 augustus 2023 @ 11:11:00 #12
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210364687
En laten we nou niet doen alsof je hier niet totaal gestoord van wordt:


Dit was 2013 maar daarvoor (pre-2007) was het nog vele malen erger. Dat was écht belachelijk. Ze heeft ook zó vaak duidelijk gemaakt dat ze de paparazzi echt voor geen meter trok (duh) maar luisteren werd er niet gedaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 21 augustus 2023 @ 11:19:35 #13
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210364755
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Tja, we gaan het zien hoe goed het is geweest om haar vader weg te schoppen. :N
Binnenkort Breaking News, daar kun je op wachten want nu heeft ze niks en niemand meer. Geen familie, geen echte vrienden, zelfs geen artsen betaald door vader. ;) Alles is weg, [behalve haar zogenaamde manager Cade Hudson, de Free Britney mongolen en haar mede druggebruikers] en het zal haar dood worden.
Blijkbaar liever dat dan onder bescherming staan. ^O^
Ze heeft gewoon contact met haar moeder en laat ook regelmatig weten hoeveel ze van haar houdt. Haar zus heeft haar ook opgezocht (hoe dat contact precies is nu geen idee maar volgens mij zit dat ondertussen ook goed) en dat ging ook helemaal prima.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 21 augustus 2023 @ 11:20:56 #14
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_210364763
Ik wil d'r haar wel wassen hoor, geen probleem.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 21 augustus 2023 @ 11:25:12 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210364799
quote:
17s.gif Op maandag 21 augustus 2023 11:11 schreef ChipsZak. het volgende:
En laten we nou niet doen alsof je hier niet totaal gestoord van wordt:


Dit was 2013 maar daarvoor (pre-2007) was het nog vele malen erger. Dat was écht belachelijk. Ze heeft ook zó vaak duidelijk gemaakt dat ze de paparazzi echt voor geen meter trok (duh) maar luisteren werd er niet gedaan.
En dat is niet één keer, dat is iedere keer, iedere dag, elke keer weer, overal waar je gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 21 augustus 2023 @ 11:26:39 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210364811
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 11:25 schreef Leandra het volgende:

[..]
En dat is niet één keer, dat is iedere keer, iedere dag, elke keer weer, overal waar je gaat.
Exact. Dat was het hoogtepunt van paparazzi sowieso en zij was de hoofdrolspeelster in showbizz toentertijd. Princess of Pop en zo.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_210364977
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Tja, we gaan het zien hoe goed het is geweest om haar vader weg te schoppen. :N
Binnenkort Breaking News, daar kun je op wachten want nu heeft ze niks en niemand meer. Geen familie, geen echte vrienden, zelfs geen artsen betaald door vader. ;) Alles is weg, [behalve haar zogenaamde manager Cade Hudson, de Free Britney mongolen en haar mede druggebruikers] en het zal haar dood worden.
Blijkbaar liever dat dan onder bescherming staan. ^O^
Ik ga hier toch nog een keer op reageren, ik begrijp echt je punt heel goed, maar 'onder bescherming staan' was het probleem niet zozeer, het probleem was meer dat ze werd uitgebuit in het conservatorship. Als ze mentaal niet in staat was om zichzelf te verzorgen, had haar dan echt in bescherming genomen ipv te gebruiken als een soort circusaapje.
  maandag 21 augustus 2023 @ 12:53:37 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210365855
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 11:43 schreef WorkBitch het volgende:

[..]
Ik ga hier toch nog een keer op reageren, ik begrijp echt je punt heel goed, maar 'onder bescherming staan' was het probleem niet zozeer, het probleem was meer dat ze werd uitgebuit in het conservatorship. Als ze mentaal niet in staat was om zichzelf te verzorgen, had haar dan echt in bescherming genomen ipv te gebruiken als een soort circusaapje.
Yes, avond aan avond shows in Las Vegas moeten draaien, dat kan me niet gezond lijken voor je mentale gezondheid.
Fear is the cockblocker of dreams
pi_210366326
quote:
17s.gif Op maandag 21 augustus 2023 11:11 schreef ChipsZak. het volgende:
En laten we nou niet doen alsof je hier niet totaal gestoord van wordt:


Dit was 2013 maar daarvoor (pre-2007) was het nog vele malen erger. Dat was écht belachelijk. Ze heeft ook zó vaak duidelijk gemaakt dat ze de paparazzi echt voor geen meter trok (duh) maar luisteren werd er niet gedaan.
Nee maar je kunt je toch wel douchen, dit gaat echt te ver altijd dat vieze vadsige onverzorgde junky uiterlijk.
Vooral als je weet dat 24/7 paparazzi is.
Ik vind haar echt op ve foto's te vies om met een tang aan te pakken..
Ik vind het ook echt erg om te zien dat iemand zo naar de klote is.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 13:37:28 #20
382129 crew  Donna
pi_210366368
Kunnen we het ook een beetje fatsoenlijk houden?
  maandag 21 augustus 2023 @ 13:48:32 #21
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_210366501
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:33 schreef sherezade het volgende:

[..]
Nee maar je kunt je toch wel douchen, dit gaat echt te ver altijd dat vieze vadsige onverzorgde junky uiterlijk.
Vooral als je weet dat 24/7 paparazzi is.
Ik vind haar echt op ve foto's te vies om met een tang aan te pakken..
Ik vind het ook echt erg om te zien dat iemand zo naar de klote is.
Overdrijf niet zo zeg. Zo erg is het ook weer niet.
Amy Winehouse, die zag er pas erg uit op het hoogtepunt van haar verslaving. Ik betwijfel of Britney verslaafd is aan drugs.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210366888
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Overdrijf niet zo zeg. Zo erg is het ook weer niet.
Amy Winehouse, die zag er pas erg uit op het hoogtepunt van haar verslaving. Ik betwijfel of Britney verslaafd is aan drugs.
Ik gok dat Britney enkel aan medicatie verslaafd is (geweest), maar dat is in Amerika natuurlijk ook 'drugs'.
pi_210366928
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:22 schreef WorkBitch het volgende:

[..]
Ik gok dat Britney enkel aan medicatie verslaafd is (geweest), maar dat is in Amerika natuurlijk ook 'drugs'.
Nouja als je het nodig hebt heb je het nodig, maar sommige medicatie (vooral voor psychische klachten) is natuurlijk wel redelijke rommel.
pi_210366936
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja als je het nodig hebt heb je het nodig, maar sommige medicatie (vooral voor psychische klachten) is natuurlijk wel redelijke rommel.
Tijdens het conservatorship kreeg ze sowieso lithium, dat alleen is al rommel inderdaad
pi_210369025
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Overdrijf niet zo zeg. Zo erg is het ook weer niet.
Amy Winehouse, die zag er pas erg uit op het hoogtepunt van haar verslaving. Ik betwijfel of Britney verslaafd is aan drugs.
Kom op zeg voor een celebrity van haar omvang ziet ze er gewoon vies en onverzorgd uit.Zulke types lopen hier rondom station om hun speed te kopen in hun joggingpak.
Mensen om haar heen hebben ook door de jaren heen bevestigd dat ze zich nooit tot nauwelijks doucht,ontzetten lui en dagen in dezelfde kleding loopt.... Nou lekker fris zeg..
Amy winehouse was echt het typische voorbeeld van een heroinejunk.
Ik weet niet of Britney aan de drugs is, het zou wel een boel verklaren maar het kan net zo goed ook medicatie zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')