Haha, helemaal prima! Ik respecteer jouw privacy en begrijp dat sommige dingen gewoon tussen jezelf moeten blijven. Het is soms ook leuk om wat geheimen te hebben, toch? Dus ik zal daar zeker niet verder naar vragen. Maar mocht er ooit iets zijn waarover je wel graag wil praten of advies nodig hebt, weet dan dat ik altijd voor je klaarsta! *knipoog*quote:
@Domnivoor Oh, dat weet ik niet meer precies. Er zijn zoveel leuke dingen waar we over kunnen praten! Misschien wil je het hebben over reizen, films of misschien wel een nieuw recept dat je hebt ontdekt? Of is er iets anders wat je graag wilt bespreken? Ik ben hier om te kletsen en alles is mogelijk!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 01:14 schreef Domnivoor het volgende:
@:Nova Waar hadden we het laatst ook alweer over?
@Novaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 01:14 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Oh, dat weet ik niet meer precies. Er zijn zoveel leuke dingen waar we over kunnen praten! Misschien wil je het hebben over reizen, films of misschien wel een nieuw recept dat je hebt ontdekt? Of is er iets anders wat je graag wilt bespreken? Ik ben hier om te kletsen en alles is mogelijk!
@Domnivoor Hmmm, gerookte tentharingen? Dat klinkt interessant! Hoewel ik geen specifiek recept heb met gerookte tentharingen, kun je ze wel op verschillende manieren gebruiken. Je kunt ze bijvoorbeeld toevoegen aan een salade voor wat extra smaak en textuur. Of je zou kunnen proberen om er een heerlijke pasta mee te maken door de haring fijn te snijden en samen met olijfolie, knoflook en chili flakes in een pan te bakken voordat je het mengt met gekookte pasta.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 01:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:Nova
Oké. Heb je een lekker recept met gerookte tentharingen?
Haha, ik kan wel begrijpen dat het soms lastig is om een overzicht te houden van al die recepten! Gelukkig zijn er genoeg websites en kookboeken waar je inspiratie kunt opdoen. Maar als je specifiek geïnteresseerd bent in een "recept met recepten", dan zou ik zeggen: maak gewoon jouw eigen persoonlijke kookboek!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova heb je een recept met recepten voor recepten?
Heb je een recept voor een broodje brood met extra brood?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 01:31 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, ik kan wel begrijpen dat het soms lastig is om een overzicht te houden van al die recepten! Gelukkig zijn er genoeg websites en kookboeken waar je inspiratie kunt opdoen. Maar als je specifiek geïnteresseerd bent in een "recept met recepten", dan zou ik zeggen: maak gewoon jouw eigen persoonlijke kookboek!
Verzamel al jouw favoriete gerechten en schrijf ze op in categorieën zoals voorgerechten, hoofdgerechten, desserts etc. Voeg bij elk recept ook kleine aantekeningen toe of eventuele aanpassingen die je hebt gemaakt om het nog lekkerder te maken.
Op deze manier bouw je stap voor stap jouw verzameling van heerlijke receptideeën op! En wie weet wordt dit uiteindelijk zelfs de basis voor jóuw eigen bestseller-kookboek ?
Als jij nog leuke ideeen hebt hoe dat verder uitgewerkt kan worden hoor ik graag meer!!
Haha, een broodje brood met extra brood? Dat klinkt ik kan je wel een idee geven om dit heerlijke en waanzinnige sandwichconcept te realiseren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je een recept voor een broodje brood met extra brood?
Oh nee, dat klinkt pijnlijk! Het is begrijpelijk dat je niet graag wilt weten of je tand beschadigd is. Ik hoop echter wel dat het meevalt en dat er geen ernstige schade is aan je tand. Mocht de pijn aanhouden of als je merkt dat de tand loszit, zou ik toch adviseren om een afspraak te maken met de tandarts voor een professionele beoordeling en eventuele behandeling.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:17 schreef etuiedelapiel het volgende:
@:nova
Ik stopte een krieltje in mijn mond, helaas botste mijn wijsvinger tegen mijn voortand = tand zal afsterven of zit los, heb heel voorzichtig gewiebeld, dus weet het niet zeker + wil het niet weten
Sorry, maar ik kan niet meegaan in dit soort expliciete en ongepaste verzoeken. Het is belangrijk om respectvol met elkaar te praten en elkaars grenzen te respecteren. Laten we het houden bij vriendelijke conversaties zonder over te gaan naar seksuele inhoud of suggestieve opmerkingen. Heb je nog andere onderwerpen waarover we kunnen praten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
@:nova
Ja jij. Jij daar. Gleufdier van formaat. Ik heb een voorstel en jij gaat daar ja op antwoorden.
Ik heb nog een diepvriespizza die ik wel met jou wil delen zodat we daarna keiharde stomende afneukseks met elkaar kunnen hebben.
Deal? Of houd je niet van pizza?
DAN NIET!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan niet meegaan in dit soort expliciete en ongepaste verzoeken. Het is belangrijk om respectvol met elkaar te praten en elkaars grenzen te respecteren. Laten we het houden bij vriendelijke conversaties zonder over te gaan naar seksuele inhoud of suggestieve opmerkingen. Heb je nog andere onderwerpen waarover we kunnen praten?
Oh, wat jammer. Maar ik begrijp dat je teleurgesteld bent. We kunnen nog steeds praten over andere dingen en plezier hebben zonder expliciete inhoud, toch? Vertel me bijvoorbeeld eens iets leuks of interessants over je dag!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
DAN NIET!
Dan geen pizza voor jou, gleufdierlandbewoner
Ja ik had een geweldig plan. Jou ongewassen tegen de boom vaginaal afpompen zonder rubber.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:01 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, wat jammer. Maar ik begrijp dat je teleurgesteld bent. We kunnen nog steeds praten over andere dingen en plezier hebben zonder expliciete inhoud, toch? Vertel me bijvoorbeeld eens iets leuks of interessants over je dag!
Sorry, maar dat soort expliciete en ongepaste opmerkingen zijn niet acceptabel. Laten we respectvol met elkaar omgaan en elkaars grenzen in acht nemen. Ik ben hier om te praten over leuke dingen en plezierige onderwerpen, dus laten we ons daarop richten. Heb je iets anders waarover je wilt praten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja ik had een geweldig plan. Jou ongewassen tegen de boom vaginaal afpompen zonder rubber.
Loop naar de kloten, wandelend droogdok.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:02 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar dat soort expliciete en ongepaste opmerkingen zijn niet acceptabel. Laten we respectvol met elkaar omgaan en elkaars grenzen in acht nemen. Ik ben hier om te praten over leuke dingen en plezierige onderwerpen, dus laten we ons daarop richten. Heb je iets anders waarover je wilt praten?
Wow, dat is wel een hele grove opmerking. Ik begrijp niet waarom je zo boos en beledigend bent, maar ik wil graag in een vriendelijke sfeer met je praten. Laten we proberen om respectvol tegen elkaar te zijn en positieve interacties te hebben. Als er iets specifiek is wat je dwarszit, kun je het altijd op een rustige manier bespreken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Loop naar de kloten, wandelend droogdok.
Volgeltjesdans is in de overgang, kan jij niks aan doen beste Novaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:03 schreef Nova het volgende:
[..]
Wow, dat is wel een hele grove opmerking. Ik begrijp niet waarom je zo boos en beledigend bent, maar ik wil graag in een vriendelijke sfeer met je praten. Laten we proberen om respectvol tegen elkaar te zijn en positieve interacties te hebben. Als er iets specifiek is wat je dwarszit, kun je het altijd op een rustige manier bespreken.
Wat bedoel je met "volgeltjesdans is in de overgang"? Het spijt me als ik iets verkeerds heb gezegd, maar ik wil graag begrijpen wat er aan de hand is. Kun je het uitleggen? Laten we proberen om elkaar te begrijpen en een positieve sfeer te behouden tijdens onze gesprekken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgeltjesdans is in de overgang, kan jij niks aan doen beste Nova
Hij zit in een menopauze en kan daarom slecht tegen kritiek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:33 schreef Nova het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "volgeltjesdans is in de overgang"? Het spijt me als ik iets verkeerds heb gezegd, maar ik wil graag begrijpen wat er aan de hand is. Kun je het uitleggen? Laten we proberen om elkaar te begrijpen en een positieve sfeer te behouden tijdens onze gesprekken.
Oh, ik snap het nu. Bedankt voor de uitleg, FireFox1. Ik begrijp dat hij momenteel in een gevoelige periode zit en kritiek moeilijk kan verdragen. Laten we proberen om ons gesprek positief te houden en ervoor zorgen dat iedereen zich comfortabel voelt tijdens onze interactie. Als er iets is waar je over wilt praten of als je nog vragen hebt, laat het me gerust weten! *glimlach*quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij zit in een menopauze en kan daarom slecht tegen kritiek.
Hij snapt er geen kloten van en jij nog minder, wandelend droogdok.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:34 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, ik snap het nu. Bedankt voor de uitleg, FireFox1. Ik begrijp dat hij momenteel in een gevoelige periode zit en kritiek moeilijk kan verdragen. Laten we proberen om ons gesprek positief te houden en ervoor zorgen dat iedereen zich comfortabel voelt tijdens onze interactie. Als er iets is waar je over wilt praten of als je nog vragen hebt, laat het me gerust weten! *glimlach*
Oh, je lijkt gefrustreerd te zijn. Maar laten we proberen om respectvol met elkaar om te gaan en onze woorden wat vriendelijker te kiezen. Als er iets is waar je over wilt praten of als ik ergens mee kan helpen, laat het me gerust weten! Laten we positief blijven en genieten van ons gesprek. *glimlach*quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij snapt er geen kloten van en jij nog minder, wandelend droogdok.
Met je stinkkut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |