Wat begrijp je niet aan de TTquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:59 schreef Sfancta het volgende:
Nederlandse mannen ook hoor. WK 1974 en WK 1978. Dus zo uitzonderlijk is dat niet.
Dit. Volledig terecht ook als je het mij vraagt.quote:
Clarence Seedorf met drie verschillende clubs, uit drie verschillende landen, de belangrijkste Europa Cup. Typisch Nederlands.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:23 schreef Het_Bokje het volgende:
Hoeveel mannen zijn er die met twee teams de finale gewonnen hebben? (ik heb geen idee, want ik geef geen reet om voetbal, maar da's logies)
Bij de mannen wel een iets grotere prestatie dan het F-jes voetbal van de vrouwen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:23 schreef Het_Bokje het volgende:
Hoeveel mannen zijn er die met twee teams de finale gewonnen hebben? (ik heb geen idee, want ik geef geen reet om voetbal, maar da's logies)
Waarom? Meer wedstrijden? Kampioen van de F-jes is kampioen van de F-jes. Ieder zijn eigen competitie/niveau.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij de mannen wel een iets grotere prestatie dan het F-jes voetbal van de vrouwen.
Je moet de bal het werk laten doen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:19 schreef Het_Bokje het volgende:
kan een voetbalanalist de gelopen meters in wedstrijden vergelijken? (gewoon, voor de gein... eens kijken of die Equal Pay hout snijdt)
Ik vermoed dat als je dat Event verpakt met Diversiteits-lintje (LGHBTI-drag-strafschoppen-show in de rust ofzo), dan je de KNVB nog wel zo ver krijgt om een wedstrijdje te organiseren.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:22 schreef Duiveltja het volgende:
Laten we het Nederlands elftal tegen het vrouwen team spelen. Eens kijken hoe die gelijke betaling werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |