Geen denken aan!quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
PSV mag dat titeltje wel hebben…
Jawel hoor. Geef het even tijd. Met Ajax komt het altijd goed, ook dit jaar. Het is een magische club. Al ben ik ook nu heel nieuwsgierig hoe ze dit gaan rechtbreien.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit Ajax speelt ook niet voor de titel kijkende naar de voorbereiding en de eerste twee competitiewedstrijden.
Mjah, doen moet ie wel gaan voetballen. Vind hem echt maar heel matig de laatste tijd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:57 schreef Wotte het volgende:
Kudus gewoon niet verkopen scheelt ook al een flinke slok op de borrel.
Lekker een balletje leuk aannemen in de 82e minuut met 2-2, beetje hooghoudenquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, doen moet ie wel gaan voetballen. Vind hem echt maar heel matig de laatste tijd.
Dat terwijl er zoveel kwaliteit inzit.
Eens hoor, dit is gewoon in alle lagen een elftal in opbouw.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit Ajax speelt ook niet voor de titel kijkende naar de voorbereiding en de eerste twee competitiewedstrijden.
Nog steeds de beste voetballer in de selectie maar echt totaal niet serieus . Ontbreekt er nog aan dat die nachten doorhaalt/zuipt/rookt als een ketter.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker een balletje leuk aannemen in de 82e minuut met 2-2, beetje hooghouden
Voor 1 september een adequate vervanger regelen lijkt me lastig. Zou sowieso een flink prijskaartje er op dit moment aan hangen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, doen moet ie wel gaan voetballen. Vind hem echt maar heel matig de laatste tijd.
50+ miljoen. Kan je gelijk wat van de uitgaven mee afdekken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voor 1 september een adequate vervanger regelen lijkt me lastig. Zou sowieso een flink prijskaartje er op dit moment aan hangen.
Die hebben ze toch op het oog?quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voor 1 september een adequate vervanger regelen lijkt me lastig. Zou sowieso een flink prijskaartje er op dit moment aan hangen.
Gewoon die gast halen uit Ruslandquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hebben ze toch op het oog?
En daarom schijnt ook de transferprijs van Kudus per dag omhoog te gaan ofzo.
Promes?quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gewoon die gast halen uit Rusland
Komt zelensky straks met onze eigen f16's bommen op het stadion gooienquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gewoon die gast halen uit Rusland
Kudus interesseert het allemaal geen reet, die voetbalt puur voor zichzelf. Ben 'm echt liever vandaag dan morgen kwijt!quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
denk dat zelensky wel wat anders aan zijn hoofd heeft dan een armenier die uit rusland vertrekt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt zelensky straks met onze eigen f16's bommen op het stadion gooien
Vond een paar jongens op twitter die ik wel vertrouw in hun analyses erg positief. Mist wel een aantal kwaliteiten in de aanval, maar met gaaei wordt toch rechts onze aanvallende kant vooral neem ik aan. Vraag me wel af wie nou echt onze rechtsbuiten gaat worden (en 10)quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sven is niet te stoppen. Benieuwd naar de recensies over deze jongen.
En voor hoeveel verkocht?quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:15 schreef Da_Sandman het volgende:
En zo staat het tellertje alweer op zo'n 80 miljoen.
En koop er nog maar één, zouden we bij een niet nader te noemen andere club zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |