abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:11:07 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_210343057
Twee mannen die stellen als kind door Michael Jackson te zijn misbruikt, kunnen een rechtszaak aanspannen tegen bedrijven die eigendom waren van de in 2009 overleden zanger. Daartoe heeft de rechtbank in Californië vrijdag besloten, melden Amerikaanse media. Eerder werden beide zaken afgewezen.

De twee mannen, Wade Robson en James Safechuck, dienden hun zaken tien jaar geleden al in. Zij beweerden dat de bedrijven van Jackson, MJJ Productions Inc. en MJJ Ventures Inc., een wettelijke plicht hadden om hen te beschermen tegen het vermeende misbruik van de zanger.

Eerder wees een rechter in Los Angeles de claims af. De twee bedrijven voerden namelijk aan dat zij geen verplichtingen jegens Robson en Safechuck hadden omdat Jackson de enige eigenaar van de bedrijven was en ze dus niet de mogelijkheid hadden om hem te controleren. Met dat verweer stemde de rechter in. De zaak van Robson werd in 2021 afgewezen, die van Safechuck al eerder.

De rechtbank in Californië ziet dat nu anders. De rechtbank is van mening dat het feit dat Jackson de enige eigenaar van de bedrijven was niet betekent dat de bedrijven beschermd zijn tegen aansprakelijkheid voor hetgeen zou zijn gebeurd.

Teleurgesteld
Jonathan Steinsapir, hoofdadviseur van MJJ Productions Inc. en MJJ Ventures Inc., heeft in een reactie laten weten dat de bedrijven „teleurgesteld” zijn door de beslissing van de rechtbank. „Wij blijven er volledig van overtuigd dat Michael onschuldig is.” Ook noemt hij de beschuldigingen aan het adres van The King of Pop „in strijd met alle geloofwaardige bewijzen”, die „pas jaren na zijn dood voor het eerst werden geuit door mannen die enkel geld willen zien”.

Vince Finaldi, die Robson en Safechuck bijstaat, heeft laten weten dat hij en zijn cliënten „tevreden, maar niet verrast” zijn met de beslissing van de rechtbank. „We kijken reikhalzend uit naar een eerlijk proces”, aldus Finaldi.

De aantijgingen van de twee vermeende slachtoffers werden eerder al gedetailleerd beschreven in de HBO-documentaire Leaving Neverland, die in 2019 verscheen. Robson stelt dat Jackson hem vanaf zijn 7e tot 14e misbruikte. Safechuck zegt dat de overleden artiest hem „honderden keren op verschillende locaties” heeft misbruikt.

https://www.telegraaf.nl/(...)euw-leven-ingeblazen

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Spellchecker zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:12:38 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210343083
quote:
Safechuck
Die heeft zijn naam niet mee

OT ik hoop dat ze er wat mee opschieten
pi_210343353
Oude koeien uit de sloot halen
pi_210343672
Ik snap het niet echt, ze hebben hem tijdens zijn rechtszaak destijds als volwassen getuigen verdedigd waardoor MJ niet schuldig werd verklaard. Dan hebben ze, als dit echt waar is, destijds meineed gepleegd waardoor hun ontuchtpleger vrijuit ging en meer kinderen kon misbruiken. Dan kun je nu toch geen geld gaan eisen, je had hem toen achter slot en grendel kunnen krijgen.
pi_210343705
We zullen het nooit weten of MJ echt fout zat of dat er mensen zijn die snel een flinke pot geld binnen willen halen.
pi_210344302
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 17:59 schreef Sfancta het volgende:
We zullen het nooit weten of MJ echt fout zat of dat er mensen zijn die snel een flinke pot geld binnen willen halen.
Ik denk het laatste. Aasgieren, lijkenpikkers enz.
  zondag 20 augustus 2023 @ 00:09:21 #7
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_210349333
Ik geloof de twee heren. Hun verhaal in de documentaire kwam zeer authentiek op mij over. Twee beschadigde jongens.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_210349557
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 17:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap het niet echt, ze hebben hem tijdens zijn rechtszaak destijds als volwassen getuigen verdedigd waardoor MJ niet schuldig werd verklaard. Dan hebben ze, als dit echt waar is, destijds meineed gepleegd waardoor hun ontuchtpleger vrijuit ging en meer kinderen kon misbruiken. Dan kun je nu toch geen geld gaan eisen, je had hem toen achter slot en grendel kunnen krijgen.
Precies en dat niet alleen maar er zijn jarenlang zoveel onderzoeken geweest.. Ze hebben zowel hem als Neverland binnenstebuiten gekeerd en nooit bewijs kunnen vinden....Dat hij een klap van de molen had dat was wel duidelijk maar dit zijn lijkenpikkers
pi_210349568
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 00:09 schreef Andromache het volgende:
Ik geloof de twee heren. Hun verhaal in de documentaire kwam zeer authentiek op mij over. Twee beschadigde jongens.
Ik geloof er niks van, totaal geen bewijs, getuigen of wat dan ook.
Plus voor het feit dat ze steeds een som geld eissen...Ze hebben alleen hun " verhaal" dat zegt helemaal niets en dat hadden ze dan moeten doen toen hij nog leefde...
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 01:36:21 #10
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_210349626
Weinig reden om ze niet te geloven. En ze hebben het recht om die organisatie aan te klagen dus dat zouden ze zeker moeten doen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_210350546
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 01:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weinig reden om ze niet te geloven. En ze hebben het recht om die organisatie aan te klagen dus dat zouden ze zeker moeten doen.
Weinig reden? Ze eisen miljoenen 🤣
pi_210350590
Alsof er een rechter aan de pas moet komen :') dat MJ een pedo was :r gezien het feit dat hij graag met voornamelijk met boys in een bed sliep. Ik geloof er niets van dat er niets gebeurde |:( . Hij had geloof ik ook een rechtszaak afgekocht, dat doe je ook niet als je onschuldig bent :R .

Toch had die ene jongen zijn verhaal ook niet helemaal op orde, iets met dat treinstation :|W .
pi_210350595
quote:
Gelukkig ben jij dan niet de rechter.

Het zou wat wezen, Netflix zegt het dus het is waar.
pi_210351215
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 08:29 schreef Mylene het volgende:
Alsof er een rechter aan de pas moet komen :') dat MJ een pedo was :r gezien het feit dat hij graag met voornamelijk met boys in een bed sliep. Ik geloof er niets van dat er niets gebeurde |:( . Hij had geloof ik ook een rechtszaak afgekocht, dat doe je ook niet als je onschuldig bent :R .

Toch had die ene jongen zijn verhaal ook niet helemaal op orde, iets met dat treinstation :|W .
Die Robson beweerd 7 jaar lang honderden keren misbruikt te zijn door zo'n omvangrijke grote ster die 24/7 onder de loep lag dan moet er godverdomme toch ook iets van bewijs zijn. Ouders moeten iets gemerkt hebben.. Waarom is er dan nooit bewijs gevonden? Maar wel miljoenen eisen 🤡
pi_210351243
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 08:29 schreef Mylene het volgende:

Betreft die rechtszaak, als je iets af koopt ben je niet per definitie schuldig. Is het a hteraf slim geweest? Nee... Maar goed hij zal zich waarschijnlijk verkeerd hebben laten adviseren door zijn juridisch team en druk van diversen... Overigens valt over het vermeend slachtoffer destijds ook genoeg in twijfel te trekken.
  zondag 20 augustus 2023 @ 18:16:32 #16
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_210357986
quote:
Ik niet, al is het maar omdat één van de twee een bewezen leugenaar is die in de eerste rechtszaak onder ede getuigde dat er niets geks gebeurd was. Pas toen hij geen rol in Londen kreeg was ie boos beledigd en beschadigd.

Als je mij vier uur lang op een interessante wijze laat luisteren naar hoe jouw blauwe pen rood schrijft, zonder te laten zien welke inkt eruit komt... Ja, dan zal ik na verloop van tijd ook gaan denken 'hij is er zó enthousiast over, het zou best wel eens kunnen dat ie rood schrijft'.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 20 augustus 2023 @ 18:18:16 #17
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_210358002
Willen alle kijkers die destijds de volle 3,5 uur van 'Leaving Neverland' hebben uitgezeten (Welke versie, trouwens? Want de internationale versie moest al op straffe van een rechterlijke uitspraak deels worden aangepast omdat er onjuistheden en onwaarheden inzaten) nog heel even een half uurtje van hun tijd in deze video steken? Dank.

En filmmaker Dan Reed heeft óók vuile handen.

[ Bericht 1% gewijzigd door ArnieAlberts op 20-08-2023 18:30:39 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_210358097
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 18:16 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Ik niet, al is het maar omdat één van de twee een bewezen leugenaar is die in de eerste rechtszaak onder ede getuigde dat er niets geks gebeurd was. Pas toen hij geen rol in Londen kreeg was ie boos beledigd en beschadigd.

Als je mij vier uur lang op een interessante wijze laat luisteren naar hoe jouw blauwe pen rood schrijft, zonder te laten zien welke inkt eruit komt... Ja, dan zal ik na verloop van tijd ook gaan denken 'hij is er zó enthousiast over, het zou best wel eens kunnen dat ie rood schrijft'.
Precies en buiten dat, het draait om geld en echt om veel geld.Ze wisten van te voren van als ze het wilden proberen dan moesten ze niet voor 100% maar 200% ervoor gaan om het geloofwaardig te laten overkomen en alles uit de kast trekken om met een sterk verhaal te moeten komen en op alles voorbereid zijn met vragen van buitenaf.Dit is gewoon een stukje gescript acteerwerk.
pi_211991257
En natuurlijk stond MJ geheel toevallig ook weer op die Eppstein-lijst.
blablablabla
  Trouwste user 2022 donderdag 11 januari 2024 @ 12:07:10 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_211991923
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 10:48 schreef Elan het volgende:
En natuurlijk stond MJ geheel toevallig ook weer op die Eppstein-lijst.
Wie eigenlijk niet :?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211992006
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 12:07 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie eigenlijk niet :?

Viola Holt

:P
blablablabla
  Trouwste user 2022 donderdag 11 januari 2024 @ 12:23:25 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_211992092
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 12:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Viola Holt

:P
Da's een Jood. Die rent weg. ;)

pi_211992111
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 12:23 schreef tong80 het volgende:

[..]
Da's een Jood. Die rent weg. ;)

Koos Alberts.

Trouwste user 2022 donderdag 11 januari 2024 @ 12:26:34 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_211992123
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 12:25 schreef Viezig het volgende:

[..]
Koos Alberts.

Koos was de manager van Herman Brood. Diens dochter heet Lola. Zo komen we op Lola rent i.p.v. holt.

pi_211992160
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 12:26 schreef tong80 het volgende:

[..]
Koos was de manager van Herman Brood. Diens dochter heet Lola. Zo komen we op Lola rent i.p.v. holt.

Manager van Herman was Koos van Dijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')