Ik denk het laatste. Aasgieren, lijkenpikkers enz.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:59 schreef Sfancta het volgende:
We zullen het nooit weten of MJ echt fout zat of dat er mensen zijn die snel een flinke pot geld binnen willen halen.
Precies en dat niet alleen maar er zijn jarenlang zoveel onderzoeken geweest.. Ze hebben zowel hem als Neverland binnenstebuiten gekeerd en nooit bewijs kunnen vinden....Dat hij een klap van de molen had dat was wel duidelijk maar dit zijn lijkenpikkersquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap het niet echt, ze hebben hem tijdens zijn rechtszaak destijds als volwassen getuigen verdedigd waardoor MJ niet schuldig werd verklaard. Dan hebben ze, als dit echt waar is, destijds meineed gepleegd waardoor hun ontuchtpleger vrijuit ging en meer kinderen kon misbruiken. Dan kun je nu toch geen geld gaan eisen, je had hem toen achter slot en grendel kunnen krijgen.
Ik geloof er niks van, totaal geen bewijs, getuigen of wat dan ook.quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:09 schreef Andromache het volgende:
Ik geloof de twee heren. Hun verhaal in de documentaire kwam zeer authentiek op mij over. Twee beschadigde jongens.
Weinig reden? Ze eisen miljoenen 🤣quote:Op zondag 20 augustus 2023 01:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weinig reden om ze niet te geloven. En ze hebben het recht om die organisatie aan te klagen dus dat zouden ze zeker moeten doen.
Gelukkig ben jij dan niet de rechter.quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:09 schreef Andromache het volgende:
Ik geloof de twee heren. Hun verhaal in de documentaire kwam zeer authentiek op mij over. Twee beschadigde jongens.
Die Robson beweerd 7 jaar lang honderden keren misbruikt te zijn door zo'n omvangrijke grote ster die 24/7 onder de loep lag dan moet er godverdomme toch ook iets van bewijs zijn. Ouders moeten iets gemerkt hebben.. Waarom is er dan nooit bewijs gevonden? Maar wel miljoenen eisen 🤡quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:29 schreef Mylene het volgende:
Alsof er een rechter aan de pas moet komendat MJ een pedo was
gezien het feit dat hij graag met voornamelijk met boys in een bed sliep. Ik geloof er niets van dat er niets gebeurde
. Hij had geloof ik ook een rechtszaak afgekocht, dat doe je ook niet als je onschuldig bent
.
Toch had die ene jongen zijn verhaal ook niet helemaal op orde, iets met dat treinstation.
Betreft die rechtszaak, als je iets af koopt ben je niet per definitie schuldig. Is het a hteraf slim geweest? Nee... Maar goed hij zal zich waarschijnlijk verkeerd hebben laten adviseren door zijn juridisch team en druk van diversen... Overigens valt over het vermeend slachtoffer destijds ook genoeg in twijfel te trekken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:29 schreef Mylene het volgende:
Alsof er een rechter aan de pas moet komendat MJ een pedo was
gezien het feit dat hij graag met voornamelijk met boys in een bed sliep. Ik geloof er niets van dat er niets gebeurde
. Hij had geloof ik ook een rechtszaak afgekocht, dat doe je ook niet als je onschuldig bent
.
Toch had die ene jongen zijn verhaal ook niet helemaal op orde, iets met dat treinstation.
Ik niet, al is het maar omdat één van de twee een bewezen leugenaar is die in de eerste rechtszaak onder ede getuigde dat er niets geks gebeurd was. Pas toen hij geen rol in Londen kreeg was ie boos beledigd en beschadigd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:09 schreef Andromache het volgende:
Precies en buiten dat, het draait om geld en echt om veel geld.Ze wisten van te voren van als ze het wilden proberen dan moesten ze niet voor 100% maar 200% ervoor gaan om het geloofwaardig te laten overkomen en alles uit de kast trekken om met een sterk verhaal te moeten komen en op alles voorbereid zijn met vragen van buitenaf.Dit is gewoon een stukje gescript acteerwerk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik niet, al is het maar omdat één van de twee een bewezen leugenaar is die in de eerste rechtszaak onder ede getuigde dat er niets geks gebeurd was. Pas toen hij geen rol in Londen kreeg was ie boos beledigd en beschadigd.
Als je mij vier uur lang op een interessante wijze laat luisteren naar hoe jouw blauwe pen rood schrijft, zonder te laten zien welke inkt eruit komt... Ja, dan zal ik na verloop van tijd ook gaan denken 'hij is er zó enthousiast over, het zou best wel eens kunnen dat ie rood schrijft'.
Wie eigenlijk nietquote:Op donderdag 11 januari 2024 10:48 schreef Elan het volgende:
En natuurlijk stond MJ geheel toevallig ook weer op die Eppstein-lijst.
Da's een Jood. Die rent weg.quote:
Koos was de manager van Herman Brood. Diens dochter heet Lola. Zo komen we op Lola rent i.p.v. holt.quote:
Manager van Herman was Koos van Dijk.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koos was de manager van Herman Brood. Diens dochter heet Lola. Zo komen we op Lola rent i.p.v. holt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |