😨quote:Op zondag 2 november 2025 15:40 schreef DaMart het volgende:
Ik was even benieuwd of iemand hier de beta al heeft geprobeerd en of FM26 echt zo'n drama is als je overal leest? Twijfel nog of ik FM26 ga aanschaffen, of toch doorspeel met FM24.
Ik heb ook een uurtje gespeeld (zonder wedstrijd) maar het navigeren tussen de verschillende menus vind ik wel eens beetje omslachtig allemaal. Misschien moet ik er gewoon even aan wennen omdat ik al zo lang FM23 heb gespeeld.quote:Op woensdag 5 november 2025 00:02 schreef kloon_bassie het volgende:
Een uurtje gespeeld sinds release. Het gros is even zoeken in de menuutjes maar ik vind tot nu toe alle andere kritiek wat overdreven. Ja er zitten wat bugs in de lay-out waar bij andere versies dat vaak tiptop was. Niet zo erg dat t onspeelbaar is imho.
Hmm, ik kocht hem gisteren met 10% korting op Steam voor ¤53quote:Op woensdag 5 november 2025 09:34 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ga FM26 straks ook even kopen, slechts 35 euro op instant gaming. https://www.instant-gamin(...)lti-platform-pc-mac/
Ik heb hem net gekocht voor ¤35, de reden dat het zo goedkoop is , is omdat je belasting kunt ontduiken als je Zwitserland als land kiest tijdens het afrekenen. Nooit problemen mee gehad verder. Enige nadeel is dat je geen refund kunt krijgen als de game niet bevalt.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hmm, ik kocht hem gisteren met 10% korting op Steam voor ¤53
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |