quote:En ik zoek hem dus nog steeds!! Echt niemand die het weet?
Op maandag 17 februari 2003 22:53 schreef DJ_Robbie het volgende:
ff schopje naar mijn request
Zoek nog steeds het volgende nummer, komt uit de live set van Benny Rodrigus op Innercity 2002, tis het eerste nummer.
hier ff klein stukje er van: http://home.wanadoo.nl/lowen/welkenummer.mp3
quote:Afgezien van de vermoedelijke titel, voldoet de omschrijving aan Luna van Alessandro Safina.
Op donderdag 20 februari 2003 18:22 schreef MeAndMyself het volgende:een Bochelli-achtig nummer. Met (waarschijnlijk) Italiaanse tekst maar ook een een of ander wijf dat een klein stukje in het engels zingt en vervolgens meezingt in het italiaans. iets met "dedica toi qui heet het nummer denkik, maar ik kan echt helemaal nix vinden.
quote:Busted - Blah Blah Blah
Op donderdag 20 februari 2003 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zoek een redelijk nieuw liedje.
De tekst van het refrein is zoiets als "blablablablablabla, she never did make sense to me"...
Dat moet toch wel iemand weten?
begin jaren negentig alternative dancescene, medium tempo drums/bongo's met synthesizer riedeltje.
Zeg maar Slagerij van Kampen met de Jostiband (1 vingerige solo op de toetsen)
lampje brand bij great african bongoplayers maar band schijnt niet te bestaan
doe je best
quote:dan had ik t wel geweten. Tis bijna zeker weten een nummer dat iets met 'dedica toi qi' (of hoe je t ook schrijft..) is want dit komt er echt telkens in voor..
Op donderdag 20 februari 2003 20:13 schreef AirwiN het volgende:[..]
Afgezien van de vermoedelijke titel, voldoet de omschrijving aan Luna van Alessandro Safina.
quote:Is het misschien Micheal Viner's Incredible Bongo Band met Apache?
Op donderdag 20 februari 2003 23:00 schreef BigDick het volgende:
nog maar een keer proberen:begin jaren negentig alternative dancescene, medium tempo drums/bongo's met synthesizer riedeltje.
Zeg maar Slagerij van Kampen met de Jostiband (1 vingerige solo op de toetsen)
lampje brand bij great african bongoplayers maar band schijnt niet te bestaan
doe je best
quote:nuh, da's een cover van de shadows met heel veel instrumenten en een beetje funky inslag.
Op vrijdag 21 februari 2003 08:29 schreef AirwiN het volgende:[..]
Is het misschien Micheal Viner's Incredible Bongo Band met Apache?
Denk minimalistic: 2 bongo's, 1 drum en een eenvingerige toetsenist
quote:Take me home?
Op vrijdag 21 februari 2003 12:13 schreef Douchekop het volgende:
Ik zoek de titel van de remix van Country Roads
quote:De omschrijving doet me heel erg denken aan een nummertje van eros rammasoti (of hoe je dat schrijft) in duet met tina turner volgens mij. Titel weet ik niet zo eigenlijk, misschien dat dit al beetje helpt?
Op donderdag 20 februari 2003 23:27 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
dan had ik t wel geweten. Tis bijna zeker weten een nummer dat iets met 'dedica toi qi' (of hoe je t ook schrijft..) is want dit komt er echt telkens in voor..
quote:Titel daarvan is Cose Della Vita
Op vrijdag 21 februari 2003 15:33 schreef blaaaat het volgende:[..]
De omschrijving doet me heel erg denken aan een nummertje van eros rammasoti (of hoe je dat schrijft) in duet met tina turner volgens mij. Titel weet ik niet zo eigenlijk, misschien dat dit al beetje helpt?
quote:Geen Kazaa-gebruikers hier?
Op vrijdag 21 februari 2003 11:43 schreef Disorder het volgende:
In een filmpje van kazaa (Jennifer Love Hewitt FHM photoshoot), zit een lekker achtergrondmuziekje. De stem van de zanger heeft iets weg van Dave Grohl, maar het lijkt me een te happy nummer voor hem. Iemand enig idee van welke band dat is? Klinkt wel vrolijk..
quote:Alleen originele muziek
Op vrijdag 21 februari 2003 19:53 schreef Disorder het volgende:Geen Kazaa-gebruikers hier?
...i like to know that we've got the motion...
Beetje jaren 80 muziek, meer weet ik er ook niet over.
Het is wel een redelijk bekend nummer.
quote:Forrest - Rock the boat. Na deze plaat trouwde hij met omroepster Manon Thomas.
Op vrijdag 21 februari 2003 21:29 schreef Draaitafeltje het volgende:
...i like to know that we've got the motion...
quote:Toppie
Op vrijdag 21 februari 2003 21:41 schreef dwerg het volgende:[..]
Forrest - Rock the boat. Na deze plaat trouwde hij met omroepster Manon Thomas.
quote:Was dat niet Hues Corporation ipv Forrest?
Op vrijdag 21 februari 2003 21:41 schreef dwerg het volgende:[..]
Forrest - Rock the boat. Na deze plaat trouwde hij met omroepster Manon Thomas.
quote:Oh jawel hoor, heb het flimpje ook wel gedownload, maar ik heb echt geen flauw idee waar die muziek van is. Dus dan is hier posten ook een beetje nutteloos...
Op vrijdag 21 februari 2003 19:53 schreef Disorder het volgende:[..]
Geen Kazaa-gebruikers hier?
quote:Doves - Catch The Sun
Op vrijdag 21 februari 2003 11:43 schreef Disorder het volgende:
In een filmpje van kazaa (Jennifer Love Hewitt FHM photoshoot), zit een lekker achtergrondmuziekje. De stem van de zanger heeft iets weg van Dave Grohl, maar het lijkt me een te happy nummer voor hem. Iemand enig idee van welke band dat is? Klinkt wel vrolijk..
Pffff, als iemand hier uit komt
---------------------------------------------------------------------------------
quote:Ook relaxed nummer, maar niet degene die ik bedoelde....
Op donderdag 20 februari 2003 11:36 schreef F-Snake het volgende:
Hele wilde gok: Norah Jones - Don't Know Why...
Nummer dat ik bedoel klinkt meer klassiek, maar dat is het niet, echt een mooi nummer, vind het wel romantisch klinken.....
Nog iemand een wilde gok?
quote:Enig idee van een stukje tekst ?
Op zaterdag 22 februari 2003 02:04 schreef mcintosh het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 19 februari 2003 20:26 schreef mcintosh het volgende:
Een beetje klassiek achtig nummer maar toch modern, heb em laatst op Skyradio gehoord, vrouwelijke stem zingt, ik kan alleen ff niet op tekst komen....Pffff, als iemand hier uit komt
---------------------------------------------------------------------------------
[..]Ook relaxed nummer, maar niet degene die ik bedoelde....
Nummer dat ik bedoel klinkt meer klassiek, maar dat is het niet, echt een mooi nummer, vind het wel romantisch klinken.....
Nog iemand een wilde gok?
quote:Nee das het rotte ervan, ik kan niet eens meer de melodie voor de geest halen.
Op zaterdag 22 februari 2003 02:07 schreef defender het volgende:Enig idee van een stukje tekst ?
Dit wordt niks denk ik, weet alleen dat het een rustig nummer is, doet een beetje klassiek aan, vrouwelijke zangeres.....
Meer heb ik niet....
quote:Poeh he....lastig lastig.....
Op zaterdag 22 februari 2003 02:14 schreef mcintosh het volgende:[..]
Nee das het rotte ervan, ik kan niet eens meer de melodie voor de geest halen.
Dit wordt niks denk ik, weet alleen dat het een rustig nummer is, doet een beetje klassiek aan, vrouwelijke zangeres.....
Meer heb ik niet....
Kan zoveel verzinnen daarbij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |