Als back-up kan ik er nog wel mee levenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Rensch kan wat mij betreft in navolging van Sanchez ook vertrekken
Maar bidden op een jaar zonder blessures daar dan lol. Jongen doet me denken aan R van Rhijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als back-up kan ik er nog wel mee leven
Van hem, Sanchez, Wijndal en Salah is hij nog de minst slechte
Hardop gelachen? Leuk dat een willekeurig city talent basis staat t.o.v. jullie grootste talent? Hilarisch idd…quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha hardop gelachen.
[..]
Godzijdank niet.
Wat js dit nou weer voor matig ietsquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:59 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hardop gelachen? Leuk dat een willekeurig city talent basis staat t.o.v. jullie grootste talent? Hilarisch idd…
We moeten ook nog maar zien wat die Gaaei kan natuurlijk maar slechter kan het niet zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar bidden op een jaar zonder blessures daar dan lol. Jongen doet me denken aan R van Rhijn
Kan mij weinig linksbacks herinneren die zo slecht zijn als die 2quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We moeten ook nog maar zien wat die Gaaei kan natuurlijk maar slechter kan het niet zijn
Salah-Eddine is echt een natuurramp maar het alternatief is dat ook helaas
Boilesen in zijn laatste 1 of 2 jaar en die was nog aanvoerder ook dacht ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan mij weinig linksbacks herinneren die zo slecht zijn als die 2
Mooie coke oogjesquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Boilesen in zijn laatste 1 of 2 jaar en die was nog aanvoerder ook dacht ik
Boilesen als aanvoerder kon echt niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Boilesen in zijn laatste 1 of 2 jaar en die was nog aanvoerder ook dacht ik
Juanfran...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Boilesen als aanvoerder kon echt niet.
Was atouba niet ook linksback en lindenbergh was ook waardeloos natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |