In een sauna is een erectie ongewenst. Is verder geen discussie over.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:32 schreef Centenbak het volgende:
Hoe kan een irectie nou ongewenst zijn?
Hangt van het soort sauna af natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In een sauna is een erectie ongewenst. Is verder geen discussie over.
Gezien de vraag van TS gaat het over een gewone sauna. Dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hangt van het soort sauna af natuurlijk.
Dan hoort dit topic in LIF, niet SEX.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gezien de vraag van TS gaat het over een gewone sauna. Dat lijkt me vrij duidelijk.
Daar heb je best een punt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan hoort dit topic in LIF, niet SEX.
Ik ga regelmatig en heb het werkelijk nog nooit gezien. Wel iemand met een slappe slurf van minstens 20cm+, wat een ding was dat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:47 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben destijds een keer met mijn ex Kim naar de sauna geweest en daar zag ik toch wel mannen met een erectie, ik zelf heb dat gelukkig nooit gehad
Je hebt dan kennisgemaakt met een vleeslulquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:55 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig en heb het werkelijk nog nooit gezien. Wel iemand met een slappe slurf van minstens 20cm+, wat een ding was dat.
Dat lijkt me vreselijk a-relaxt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:17 schreef Erasmus het volgende:
Vooraf een paar lijntjes snuiven, dan heb je door de bijwerking (gekrompen lulletje) hier geen last meer van.
Dat je strak staat in de sauna of dat je tijdelijk met een micro-penis moet rondlopen tot die troep uitgewerkt is?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat lijkt me vreselijk a-relaxt.
Persoonlijk zal die Micro-penis me een zorg zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat je strak staat in de sauna of dat je tijdelijk met een micro-penis moet rondlopen tot die troep uitgewerkt is?
Ik hoop vooral dat TS mijn sarcastische reactie niet al te serieus neemt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Persoonlijk zal die Micro-penis me een zorg zijn
Niet weten hoe mannen in elkaar zittenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gezien de vraag van TS gaat het over een gewone sauna. Dat lijkt me vrij duidelijk.
volgens mij is dat vrij normaal dat je daar niet al te veel controle over hebtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:43 schreef ems. het volgende:
Als je dermate weinig controle hebt over je wormpje moet je gewoon lekker niet naar openbare sauna's gaan.
Lul -> drumstel, om even ontopic te blijvenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:43 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Niet weten hoe mannen in elkaar zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |