Inmiddels 4-1 voor in de 3e.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Griekspoor pakt de eerste set tegen Seyboth Wild in de tiebreak in Basel
Gewonnen met 6-3. Mooi dat ie 'm eruit sleept, want het lijkt alsof de sleet er wel een beetje op zit na dit topseizoen.quote:
Moet wel ff op zoek naar een nieuwe kootsjquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:15 schreef chufi het volgende:
Botic door in Basel, wint in 3 sets van Bautista Agut ..
Is m niet geworden helaas ... 6-4 6-2 met een dubbele fout van Botic als MPquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:52 schreef Alpha0 het volgende:
Dadelijk Botic in actie tegen die Canadees. Op open kanaal van Ziggo (zeggen ze).
Hele hele grote speler. Altijd gezegd.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:29 schreef TheVulture het volgende:
Griekspoor verslaat met meer dan prima tennis De Minaur in Basel: 6-4 6-3
Top 20 in zicht nu
Knap van Botic! Twee solide overwinningen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:34 schreef Pino112 het volgende:
Botic geplaatst voor de Masters in Parijs, wint van Ofner (ATP44)
Het zijn rare tijden jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Knap van Botic! Twee solide overwinningen.
En wat zie ik nou? FAA weer in een finale waarin hij o.a Rune compleet sloopt in de halve? Hoe is dat opeens mogelijk. Die gozer verloor lange tijd van iedereen!
Kwam vanuit de kwalificaties best ver op RG, maar verder voornamelijk via de kleinere toernooien, zo te zienquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn rare tijden ja
Ik schrok trouwens dat die Ofner blijkbaar op plek 44 staat, hoe dat dan
Die Fransen waren ook al irritant bij Boticquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:35 schreef wimderon het volgende:
Wat een einde bij Paul-Gasquet. Paul die *5-2 voor komt in de laatste set en dan 2x zijn service verliest, Gasquet die in de tiebreak 6-3 voor komt en hem uiteindelijk 8-6 verliest. Dit alles onder begeleiding van een enorm luidruchtig en irritant publiek, waarbij Paul zich continu in aan het houden was om het niet nog erger te maken.
Krankzinnig duel inderdaad. Toch knap van Gasguet af en toe nog laat zien op deze leeftijd. Voor mijn gevoel kon hij het de goede spelers vroeger zelden lastig maken, maar tegenwoordig zie ik toch meer van dit soort wedstrijden bij hem.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:35 schreef wimderon het volgende:
Wat een einde bij Paul-Gasquet. Paul die *5-2 voor komt in de laatste set en dan 2x zijn service verliest, Gasquet die in de tiebreak 6-3 voor komt en hem uiteindelijk 8-6 verliest. Dit alles onder begeleiding van een enorm luidruchtig en irritant publiek, waarbij Paul zich continu in aan het houden was om het niet nog erger te maken.
Tot nu pas 1 overwinning in IW inderdaad, best bizarquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi, op de masters wilde het tot nu toe niet echt lukken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |