eens ff kijken ...quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ben ik de enige die moeite heeft om de bal te volgen met die zon en die schaduw?
Ik vind het wel meevallen. De Sinnertjes en de Medvedevjes en de Tsitsipasjes doen niet onder voor de DelPotro's en de Murrays die het uiteindelijk allemaal ook moesten afleggen tegen de big 3. Sterker nog, tennis is alleen maar sneller en fysieker geworden. Daarom is het zo knap dat Djoko is meegeevolueerd. Als enige van de big 3. Ok, Federer is te oud, maar Nadal had nog even kunnen doorgaan, maar komt tegenwoordig niet verder dan de eerste paar rondjes max.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alcaraz is de enige speler die de afgelopen 15 jaar is opgekomen die consequent mee kan doen om de prijzen. Het is treurnis troef verder
Ik vermoed een afscheidsronde op Rolland Garros 2024quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nadal speelt al een jaar nauwelijks meer..
Dit meen je toch niet of wel? Het zijn tegenwoordig allemaal inwisselbare allrounders zonder échte wapens. Vaak ook nog eens gepaard met een matige mentaliteit en dito houding op de baan. De drie die je noemt zijn daar misschien wel de ultieme voorbeelden van, met Zverev daar nog bij.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. De Sinnertjes en de Medvedevjes en de Tsitsipasjes doen niet onder voor de DelPotro's en de Murrays die het uiteindelijk allemaal ook moesten afleggen tegen de big 3. Sterker nog, tennis is alleen maar sneller en fysieker geworden. Daarom is het zo knap dat Djoko is meegeevolueerd. Als enige van de big 3. Ok, Federer is te oud, maar Nadal had nog even kunnen doorgaan, maar komt tegenwoordig niet verder dan de eerste paar rondjes max.
Medvedev een matige mentaliteit en geen wapens?quote:Op maandag 21 augustus 2023 01:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet of wel? Het zijn tegenwoordig allemaal inwisselbare allrounders zonder échte wapens. Vaak ook nog eens gepaard met een matige mentaliteit en dito houding op de baan. De drie die je noemt zijn daar misschien wel de ultieme voorbeelden van, met Zverev daar nog bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |