Van mij mag nu ice wel winnen De enige die het hele jaar het spel daar heeft gespeelt. Positief of negatief. De 2 dames hebben 11 maanden hun neus gedrukt en ineens dicht bij het einde zijn ze beginnen te spelen. Iemand die wint moet ook altijd bezig zijn geweest om te winnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:58 schreef humpty het volgende:
En nu ...ben er wel klaar mee Mirthe mag het van mij winnen
Ze is heel bijzonder maar moet ook vaak om haar lachen
Het was bij Ice goed te zien dat hij het spel speelde.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:30 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Van mij mag nu ice wel winnen De enige die het hele jaar het spel daar heeft gespeelt. Positief of negatief. De 2 dames hebben 11 maanden hun neus gedrukt en ineens dicht bij het einde zijn ze beginnen te spelen. Iemand die wint moet ook altijd bezig zijn geweest om te winnen.
ik ben ook wel klaar met Mirthe, hop, naar huis.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:58 schreef humpty het volgende:
En nu ...ben er wel klaar mee Mirthe mag het van mij winnen
Ze is heel bijzonder maar moet ook vaak om haar lachen
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:38 schreef spapaars het volgende:
Ruppie door Imi afgehaald buiten de poort.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:38 schreef spapaars het volgende:
Ruppie door Imi afgehaald buiten de poort.
Moet de tv uitzending nog kijken..maar thnks!!!quote:
Valt me nog mee.. ik had verwacht dat vannacht het al op zwart zou gaan..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:01 schreef freaky40 het volgende:
Streams op Zwart morgen in de loop van de dag…bron: X
Zullen wel rekken met finalekleding binnenkomen zoals bij iedere finale van een rls.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:08 schreef lojanda het volgende:
Sasha heeft net nogmaals een bevestiging gehad dat er morgen geen opdrachten of eliminatie zal zijn dus ze hoeven helemaal niets te doen.
Ze gaven er eerder bij aan dat ze hun rust moesten pakken..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zullen wel rekken met finalekleding binnenkomen zoals bij iedere finale van een rls.
Anders moeten ze in het trainingspakkie die Mirthe heeft besteld.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze gaven er eerder bij aan dat ze hun rust moesten pakken..
En wat je zegt er zal wel mooie kleding binnenkomen morgen
Nee hoe zal dat nou komen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:08 schreef lojanda het volgende:
Sasha heeft net nogmaals een bevestiging gehad dat er morgen geen opdrachten of eliminatie zal zijn dus ze hoeven helemaal niets te doen.
Waarschijnlijk wordt er morgen ook van alles opgebouwd voor de finale. Er is al gezegd daar in de wandelgangen dat er een tribune komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |