abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210532936
Tijdje terug zei ik dat de christenen altijd bezig waren om de bijbel om marketing technische redenen creatief te ondermijnen. Uiteraard kreeg ik geen likes in dit topic. Terwijl het toch een feitelijke constatering is. İn deze video worden twee casussen besproken . Tegenwoordig vindt kennelijk de meeste priesters van de church of England willen dat er in de kerk ook homoseksuele huwelijken moeten kunnen plaatsvinden.
En de paus himself propageert kennelijk dat de kerk voortaan "flexibel" moet zijn mbt homoseksualiteit en "zonden van het vlees", lees buitenechtelijke sex. Hierbij zegt de paus dat de doctrine van de kerk altijd is aangepast en dat het nu weer tijd is om het aan te passen. Dit keer ben ik niet de degene die beweert dat de kerk creatief is in het ondermijnen van de bijbel, maar the fuckin pope himself.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin maandag 4 september 2023 @ 20:09:01 #102
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210533007
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 20:01 schreef Slayage het volgende:
Tijdje terug zei ik dat de christenen altijd bezig waren om de bijbel om marketing technische redenen creatief te ondermijnen. Uiteraard kreeg ik geen likes in dit topic. Terwijl het toch een feitelijke constatering is. İn deze video worden twee casussen besproken . Tegenwoordig vindt kennelijk de meeste priesters van de church of England willen dat er in de kerk ook homoseksuele huwelijken moeten kunnen plaatsvinden.
En de paus himself propageert kennelijk dat de kerk voortaan "flexibel" moet zijn mbt homoseksualiteit en "zonden van het vlees", lees buitenechtelijke sex. Hierbij zegt de paus dat de doctrine van de kerk altijd is aangepast en dat het nu weer tijd is om het aan te passen. Dit keer ben ik niet de degene die beweert dat de kerk creatief is in het ondermijnen van de bijbel, maar the fuckin pope himself.

Ik denk dat dat eigenlijk een reflex is op de dalende trend die er heerst.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210533011
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 20:01 schreef Slayage het volgende:

Ik ben ook in de kerk getrouwd...

Is daar iets mis mee?

Niemand leeft volledig volgens de bijbel, en zelfs de kerk volgt al eeuwen niet de letterlijke tekst van de bijbel...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Forum Admin maandag 4 september 2023 @ 20:16:23 #104
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210533095
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 20:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik ben ook in de kerk getrouwd...

Is daar iets mis mee?

Niemand leeft volledig volgens de bijbel, en zelfs de kerk volgt al eeuwen niet de letterlijke tekst van de bijbel...
Dat is de verlichting geweest, iets wat de islam nooit heeft gehad. Daar wordt dus veel meer vast gehouden aan de quran en overleveringen. Je zou kunnen zeggen dat moslims dus meer naar de letter van hun geloof leven.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210533931
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 20:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat is de verlichting geweest, iets wat de islam nooit heeft gehad. Daar wordt dus veel meer vast gehouden aan de quran en overleveringen. Je zou kunnen zeggen dat moslims dus meer naar de letter van hun geloof leven.
Gelukkig niet elke moslim, ik ken er genoeg die seks hebben zonder relatie, alcohol drinken, varkensvlees eten, etc. En gelukkig ook heel tolerant zijn richting leefstijlen die niet in overeenstemming zijn met de koran.
Maar je blijft het gevaar van groepsdruk houden, door moslims die menen te moeten bepalen hoe andere moslims hun geloof moeten beleven of hun leven leiden.
pi_210547441
Een kinderboek bestemd voor groep 1
*;

Oh ja, ik voel mijn tenen en voeten weer, zegt Joris
Echt heerlijk zo' warm douche
Moet ik je rug nog wassen liefje, lacht Achmed
Of kan je dat zelf?

Haha Achmed wat ben je toch grappig. Ik ga echt niet met je trouwen hoor, zegt Joris lachend
' Pas als je heel veel geld verdient, wil ik er over nadenken'

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210547472
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:36 schreef Ali_boo het volgende:
*;

Of kan je dat zelf?

Haha Achmed wat ben je toch grappig. Ik ga echt niet met je trouwen hoor, zegt Joris lachend

[ twitter ]
Ik las in die tijd Pinkeltje en Tup en Joep en zo. :{
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210547572
So much to unpack here :D

Wie van die twee zou de bottom zijn?
Ik ga voor Joris, Joris is wit en wit staat gelijk aan onderdrukking zoals we allemaal weten
Kan die eindelijk eens voelen hoe het is om keihard in de achterste te worden

Wat we wel zien is dat Joris eisen en grenzen heeft. Hij laat het niet toe dat iedereen aan hem zit en wil vooral geld zien

Joris is een sterke zelfverzekerde vrouw ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210547583
De vraag is, was hier ook zo'n ophef over geweest als het om een man en een vrouw ging? Of over een jongen en een meisje. Ik denk het niet namelijk.
pi_210547614
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
De vraag is, was hier ook zo'n ophef over geweest als het om een man en een vrouw ging? Of over een jongen en een meisje. Ik denk het niet namelijk.
Ook de heteroseksuele versie van dit boek zou ongepast zijn voor kinderen in groep 1
pi_210547779
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:53 schreef Ali_boo het volgende:
groep 1
Groep 1, dat is 4 of 5 jaar oud.
WTF waarom worden zulke jonge kinderen zo geseksualiseerd?!
pi_210547826
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:11 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Volgens mijn vriendin die psychologe is kun je daar niet vroeg genoeg mee beginnen. Haar kind wist bijvoorbeeld met 7 al hoe seks in zijn werk gaat bij hetero en gay koppels. Tsja ieder zijn ding, maar van mij hoeft het ook niet.

Als kinderen er naar vragen geef ik eerlijk antw natuurlijk, maar ik ga op deze leeftijd geen gesprekken uit mezelf daar aan wijden.
pi_210548875
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:36 schreef Ali_boo het volgende:
*;

Of kan je dat zelf?

[ twitter ]
Tja, en nu?
pi_210549393
quote:
11s.gif Op woensdag 6 september 2023 10:48 schreef Ali_boo het volgende:
So much to unpack here :D

Wie van die twee zou de bottom zijn?
Ik ga voor Joris, Joris is wit en wit staat gelijk aan onderdrukking zoals we allemaal weten
Kan die eindelijk eens voelen hoe het is om keihard in de achterste te worden

Wat we wel zien is dat Joris eisen en grenzen heeft. Hij laat het niet toe dat iedereen aan hem zit en wil vooral geld zien

Joris is een sterke zelfverzekerde vrouw ^O^
Joris is gewoon een hoer.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210611284
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 14:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Joris is gewoon een hoer.
Hoer die hard to get speelt idd :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 12-09-2023 11:46:30 ]
pi_210611336
Dit is gewoon een aanval op de moslims @Slayage

twitter

Een uitgelezen kans om te laat zien hoe sterk de islam wel niet is ^O^
pi_210611354
Maar er is meer :D

Hoe je met een moslim moet discussiren

twitter

Om hen te overtuigen dat de lgbt goed,natuurlijk en normaal is o|O

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 12-09-2023 14:07:27 ]
pi_210611390
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:11 schreef ReplaR het volgende:

[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden }:|
pi_210611531
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2023 11:42 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is gewoon een aanval op de moslims @:Slayage

[ twitter ]

Een uitgelezen kans om te laat zien hoe sterk de islam wel niet is ^O^
Oproepen tot geweld :R
pi_210611541
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 11:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden }:|
Er is geen verplichting om dat boek te lezen.
Drukte om niets...
pi_210611543
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 12:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oproepen tot geweld :R
Nee hoor, ze kunnen ook gewoon gaan demonstreren ofzo
pi_210611736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 12:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nee hoor, ze kunnen ook gewoon gaan demonstreren ofzo
Bij demonstraties tegen cartoons vallen gewoon doden.
pi_210627772
pi_210629507
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 12:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Bij demonstraties tegen cartoons vallen gewoon doden.
Lang geleden. En vielen er toen doden? Buiten Frankrijk dan.
pi_210629811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Lang geleden. En vielen er toen doden? Buiten Frankrijk dan.
Klopt, in de moslimlanden zelf.
Nooit begrepen zoiets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')