Ja en hij mag ook best even verdrietig zijn, hij zat er zo dicht bij.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij mag toch wel even napraten met Sas, hij heeft een uur.
ja ok, maar dat kon ze altijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heeft al gewonnen , ze mag naar haar koters
maar terechte exitquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en hij mag ook best even verdrietig zijn, hij zat er zo dicht bij.
Maar zijn vriendin mag blijven, ben dan iig blij voor haar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en hij mag ook best even verdrietig zijn, hij zat er zo dicht bij.
Daar taalt ze nu niet echt naar, ze gaat haar kinderen zienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:50 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja ok, maar dat kon ze altijd.
ze mist wel 800.000
Je moet eerst toestemming vragen om tot dat groepje te horen aan @MacDeMarcoquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan ga ik voor team Mirthe
Echt en slechte verliezer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Bern kan niet tegen Wendy die heel blij is dat ze naar huis mag
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:48 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:hoempah @:dgk_tegengas kan iemand de laatste momenten van Sasha en Bern monteren? Alvast bedankt!
Nee boehoe, dat moet Sasha doen, want Wendy loopt veel te blij te doen. En meneer kan weer lekker op z’n reet zittenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:51 schreef pingu66 het volgende:
Man pak je eigen koffer in ...kleuter!
Ten dele eens, groepje van de bro's gingen schelden, tieren en lelijk praten..dit doet Bern niet..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt en slechte verliezer.
Zelfs de mensen uit de groep Bro's namen hun verlies beter.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:51 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb ook respect voor Isaac, bijna niemand had verwacht dat hij het zou halen.
Ik las allemaal dingen over zijn grove voeten, motoriek en zo
Echt een enorme prestatie (dat mag ook weleens gezegd worden)
Dat is toch niet raarquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:50 schreef Was-beer het volgende:
Bern wil nu even niet in de kamer zijn met een overblije Wendy die naar huis mag
Blegh jammerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft voor haar gevoel gewonnen, in de finale gekomen en nu gaat ze naar haar kids
Sas bood het zelf aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:52 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Nee boehoe, dat moet Sasha doen, want Wendy loopt veel te blij te doen. En meneer kan weer lekker op z’n reet zitten
Respect voor Isaac?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:51 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb ook respect voor Isaac, bijna niemand had verwacht dat hij het zou halen.
Ik las allemaal dingen over zijn grove voeten, motoriek en zo
Echt een enorme prestatie (dat mag ook weleens gezegd worden)
Ja hij zal zelf eens wat doenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sas pakt de koffer van Bern in, die in de kas zit te mokken, wat een DROEFTOETER
Misschien had ie toch andere plannen met het geld ....quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar zijn vriendin mag blijven, ben dan iig blij voor haar.
Tuurlijk mag hij zich kut voelen. Maar Wendy is blij dat ze naar haar kinderen gaat. Dat kan hij toch los zien van zijn gevoelquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch niet raar![]()
Hij vindt het gewoon kut dat hij er vlak voor de finale uitligt.
Dan heb je wel veel streams gemist.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff had altijd al gelijk: Het doet niets, het wil niets en het kan niets. Oftewel BERN
Dat gaat hij vandaag vast nog een keer roepen op zijn socialsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff had altijd al gelijk: Het doet niets, het wil niets en het kan niets. Oftewel BERN
Als je het zo wil zien dan is het Mirthe en sas ook geluktquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:56 schreef juul. het volgende:
Het is Isaac wel gelukt, Wendy en Bern er uit
die is vast naar huisquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:56 schreef Puzzie het volgende:
Bern is kwijt ... die zie ik niet meer
Natrappen, wat een held.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat hij vandaag vast nog een keer roepen op zijn socials![]()
Ik snap echt niet wat er zwak aan is om te balen dat je er vlak voor het einde uitligt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja maar hij kan het alsnog zelf doen. Zwakke "kerel" is het.
zeur niet zo, de meesten hadden ook moeite met de boze bui van Isaac afgelopen week..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:57 schreef mootie het volgende:
Ach ja, als Wendy nu ff had zitten balen in de kas had iedereen daar wel begrip voor hebben.
Wat een goede vergelijking.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
zeur niet zo, de meesten hadden ook moeite met de boze bui van Isaac afgelopen week..
Weet niet of ze op zo iemand zitten te wachtenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:58 schreef spapaars het volgende:
Wel zo positief voor Bern is, de scholen beginnen weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |