Heeft hij zelf verteld op een livestream. Of het écht waar is weet alleen DaBradge. Meer het verhaal zorgde wel voor reuring en vermaak.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:27 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
zal wel nooit komen, klinkt als dikke BS
Iedereen die een paar jaar geleden in de Braddie-reeks zat weet dat hij inderdaad een pakketje met een medaille voor Sven Kramer had geopend, toen hij dat moest afleveren bij het Mediapark. Het enige is dat Braddie zelf zei dat ze dat allemaal heel normaal en prima vonden. Dat jij daarna nooit meer voor een rit gevraagd was had volgens hemzelf andere redenen. Volgens mij had hij het ook niet op stream geopend maar gewoon in zijn eentje, waarna hij er wel direct verslag van deed op o.a. dit forum.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:27 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Lastig terug te vinden aangezien zijn naam nu Anoniem is en je daar niet echt op kan zoeken op Google en fok.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:36 schreef Viezig het volgende:
[..]
Iedereen die een paar jaar geleden in de Braddie-reeks zat weet dat hij inderdaad een pakketje met een medaille voor Sven Kramer had geopend, toen hij dat moest afleveren bij het Mediapark. Het enige is dat Braddie zelf zei dat ze dat allemaal heel normaal en prima vonden. Dat jij daarna nooit meer voor een rit gevraagd was had volgens hemzelf andere redenen. Volgens mij had hij het ook niet op stream geopend maar gewoon in zijn eentje, waarna hij er wel direct verslag van deed op o.a. dit forum.
Is allemaal gewoon terug te vinden op het forum.
#ANONIEM in ONZ / [Braddie SC #1] Poll- en verhuisstress.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Lastig terug te vinden aangezien zijn naam nu Anoniem is en je daar niet echt op kan zoeken op Google en fok.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
#ANONIEM in ONZ / [Braddie SC #1] Poll- en verhuisstress.
Puur omdat hij de gewenste reactie geeft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:57 schreef Harvest89 het volgende:
Volgens mij heb ik hier een hele hoop gemist.
Geen idee dat hij zo getreiterd werd. Puur omdat hij niet werkt?
Ben je bereid je ongelijk te geven?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:27 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Ja. Op straat flikkeren. Hij kan best werken als je ziet wat hij allemaal wel kan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:48 schreef Viezig het volgende:
[..]
Dus? Natuurlijk kost een luie, niet bepaald begaafde vent met allerlei aandoeningen ons geld. Is de oplossing om hem op straat te gooien? Moet je als familie tot je dood opdraaien voor een kind met zulke ernstige problematiek?
Ik vind dat ze van het UWV in het verleden wat meer hun best hadden mogen doen om hem een zinnige dagbesteding te geven, maar wat is op dit moment zinvol? Ik denk dat begeleid wonen heel erg goed voor hem zal zijn, maar dat kost de samenleving echt veeeeeel meer dan die uitkering.
En hier vertelt hij zelf over zijn avonturen op FOK!. Nog in zijn iconische legendarische blauwe Clio, had hij nooit weg moeten doen, dat was toen zijn handelsmerk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit. Zullen we allemaal met zijn allen anders maar gaan zeggen dat we geen zin hebben om te werken? Dat clubje dat graag wil betalen voor luie luizen vinden het vast niet erg als ze nog wat meer moeten gaan betalen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja. Op straat flikkeren. Hij kan best werken als je ziet wat hij allemaal wel kan.
opzich wel, behalve dan dat je verhaal gezien deze post aardig overdreven wasquote:Op zondag 20 augustus 2023 01:41 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Ben je bereid je ongelijk te geven?
quote:Dat Sven Kramer verhaal word echt enorm overdreven.
Punt 1, het was geen pakketje, er hoefde niets open gesneden te worden, plakband verwijderd of whatever. De medaille zat in een hoesje, en kon je gewoon open maken.
Punt 2, bij Studio Sport werd mij ook gevraagd of ik heb gekeken, en heb eerlijk geantwoord dat ik inderdaad wel benieuwd was, en toen werd er gemeld dat ze dat begrepen en hetzelfde zouden hebben gedaan, dat zelfde antwoord gaf mijn toenmalige werkgever ook. Er werd helemaal niet moeilijk om gedaan.
dankzij deze boyquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klein stukje van dit topic gelezen maar het is dus duidelijk dat hij al gepest en getreiterd werd voordat het Looijkartel in beeld was.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:09 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
opzich wel, behalve dan dat je verhaal gezien deze post aardig overdreven was
[..]
[..]
dankzij deze boy
Ook voordat het "kartel" op het toneel verscheen werden er nepbestellingen enzo gedaan. Alleen is het door dat groepje sindsdien wel allemaal steeds veel extremer geworden. Die nepbestellingen waren heus al wel kut (met name ook voor de ondernemers die je ermee treft), maar in de periode waarin hij vooral slechts hier bekendheid genoot werden er echt nog geen autoruiten ingeslagen en graven vernield.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Klein stukje van dit topic gelezen maar het is dus duidelijk dat hij al gepest en getreiterd werd voordat het Looijkartel in beeld was.
Buiten wat Fokkers keken er destijds maar weinig mensen naar zijn streams.
Er werden vanuit bepaalde FOK! users ook echte bestellingen gedaan, die ik overigens net zo triest vind voor iemand waarvan duidelijk is dat die een eetverslaving heeft.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook voordat het "kartel" op het toneel verscheen werden er nepbestellingen enzo gedaan. Alleen is het door dat groepje sindsdien wel allemaal steeds veel extremer geworden. Die nepbestellingen waren heus al wel kut (met name ook voor de ondernemers die je ermee treft), maar in de periode waarin hij vooral slechts hier bekendheid genoot werden er echt nog geen autoruiten ingeslagen en graven vernield.
En volgens mij was het vooral één user die onbetaalde bestellingen deed. Die oorspronkelijk niet eens van FOK! kwam maar via een ander forum (flitsforum o.i.d.) hier terecht was gekomen. Al dan niet omdat Braddie daar ook negatieve aandacht opeiste.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook voordat het "kartel" op het toneel verscheen werden er nepbestellingen enzo gedaan. Alleen is het door dat groepje sindsdien wel allemaal steeds veel extremer geworden. Die nepbestellingen waren heus al wel kut (met name ook voor de ondernemers die je ermee treft), maar in de periode waarin hij vooral slechts hier bekendheid genoot werden er echt nog geen autoruiten ingeslagen en graven vernield.
Als ik hem zo hoor praten in het filmpje dan heb ik wel sterk het idee dat het pesten hier op het forum begonnen is?quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
En hier vertelt hij zelf over zijn avonturen op FOK!. Nog in zijn iconische legendarische blauwe Clio, had hij nooit weg moeten doen, dat was toen zijn handelsmerk.
Braddy heeft nog nooit iemand kanker toegewenst.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:36 schreef Viezig het volgende:
[..]
En volgens mij was het vooral één user die onbetaalde bestellingen deed. Die oorspronkelijk niet eens van FOK! kwam maar via een ander forum (flitsforum o.i.d.) hier terecht was gekomen. Al dan niet omdat Braddie daar ook negatieve aandacht opeiste.
Hier was het vooral dollen. Soms een betaalde pizza (o.a. door iemand die volgens mij nog steeds mod is in PTA, die was erg trots op zijn vijgenpizza). Natuurlijk kreeg Braddie adviezen waarna hij iedereen de kanker wenste omdat hij zelf wel wist wat goed voor hem was en werd hij regelmatig belachelijk gemaakt (omdat hij belachelijke dingen deed), maar ik geloof gewoon echt niet dat het users van hier zijn die later maar een kartel zijn begonnen.
Ik zou dat niet zo willen stellen.KLB zit wel vol met puberale haantjes die gigantisch op te lopen scheppen over zichzelf en anderen uit zitten te lachen en te treiteren, maar die gaan niet zo ver om deuren in te trappen, ruiten in te gooien etc.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:43 schreef Tobiasaurus het volgende:
[..]
Als ik hem zo hoor praten in het filmpje dan heb ik wel sterk het idee dat het pesten hier op het forum begonnen is?
quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Braddy heeft nog nooit iemand kanker toegewenst.
Pesten vanuit Braddies kant misschien. Hij heeft inderdaad heel veel topics gemaakt over mensen, soms met foto's erbij, om ze af te zeiken over hun uiterlijk, hoe lang ze deden over hun rijbewijs, hun eetgewoonten etc. Alleen werden dat natuurlijk stuk voor stuk backfires omdat Braddie nou eenmaal Braddie is. Als je zelf wen topic maakt over een vriendin die iets langer dan gemiddeld over haar rijbewijs doet met als doel om haar belachelijk te maken, is het toch niet zo gek dat je zelf belachelijk gemaakt wordt als je er vervolgens zelf jaren over doet?quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:43 schreef Tobiasaurus het volgende:
[..]
Als ik hem zo hoor praten in het filmpje dan heb ik wel sterk het idee dat het pesten hier op het forum begonnen is?
Is ook zo. In veel mindere mate wel.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:43 schreef Tobiasaurus het volgende:
[..]
Die vijgenpizza kwam van Lompehork, volgens mij is die niet meer actief op dit forum.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:36 schreef Viezig het volgende:
[..]
En volgens mij was het vooral één user die onbetaalde bestellingen deed. Die oorspronkelijk niet eens van FOK! kwam maar via een ander forum (flitsforum o.i.d.) hier terecht was gekomen. Al dan niet omdat Braddie daar ook negatieve aandacht opeiste.
Hier was het vooral dollen. Soms een betaalde pizza (o.a. door iemand die volgens mij nog steeds mod is in PTA, die was erg trots op zijn vijgenpizza). Natuurlijk kreeg Braddie adviezen waarna hij iedereen de kanker wenste omdat hij zelf wel wist wat goed voor hem was en werd hij regelmatig belachelijk gemaakt (omdat hij belachelijke dingen deed), maar ik geloof gewoon echt niet dat het users van hier zijn die later maar een kartel zijn begonnen.
Hij riep dat compleet over zichzelf af. Al kun je achteraf wel zeggen dat het waarschijnlijk met zijn ziektebeeld te maken had.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:02 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Is ook zo. In veel mindere mate wel.
Die pizza kwam absoluut niet van LompeHork. Hij kwam van iemand anders die nu nog moderator is.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Die vijgenpizza kwam van Lompehork, volgens mij is die niet meer actief op dit forum.
Maar ook dat is natuurlijk gewoon sneu gedrag, je bezorgd een alcoholist ook geen krat bier omdat het grappig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |