abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210325620
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 00:29 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Ok, heb geen telegram.
Mijn schoonvader is een wappie zogezegd dus die wilde op een gegeven geen WhatsApp meer _O- Zodoende las ik wel eens mee om te kijken wat voor krankzinnige acties ze nu weer bedachten. Heb ook wel eens berichten gerapporteerd omdat ze aanzetten tot geweld en pesten maar ze doen er geen reet mee verder. Het is echt een fout schemerwereldje, er zijn tientallen zo niet honderden van die expose groepjes voor allerlei 'influencers' . Blijkbaar is daar enorm veel behoefte aan.

Al lijkt het inmiddels wel voorbij met de 'pret' want het Looijkartel is opgeheven. Dus hopelijk kan Bradge vanaf nu fatsoenlijk leven zonder constant bedreigingen te ontvangen.
blablablabla
pi_210325635
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 00:31 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik kan zonder te joined niks zien. Maar die groep is 127 leden. Is dat nou het looijkartel?
Klik op vergrootglas en zoek Looij Kartel 2.0. Nee dat zijn wannabe's de echte groep is opgeheven en deed na die arrestatie al geen concrete bedreigingen meer alleen wat losse flodders dat hij dik is en een nietsnut en zo.

Zie dat ze nu dat hele kartel zelf exposed hebben met voornamen achternamen en foto's er bij :D Karma is een bitch zullen we maar zeggen :)
blablablabla
pi_210325637
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 00:36 schreef JeWa100 het volgende:

[..]
Je suggereert dat 127 personen die het niet erg vinden als een graf bespoten wordt met graffiti niks is?
Als dit is wat je er uit haalt, prima joh.
pi_210325642
Waarom wordt deze knakker gepest dan? Dat werd namelijk niet duidelijk uit het stuk van de nos.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210325645
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 00:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Klik op vergrootglas en zoek Looij Kartel 2.0. Nee dat zijn wannabe's de echte groep is opgeheven en deed na die arrestatie al geen concrete bedreigingen meer alleen wat losse flodders dat hij dik is en een nietsnut en zo.

Zie dat ze nu dat hele kartel zelf exposed hebben met voornamen achternamen en foto's er bij :D Karma is een bitch zullen we maar zeggen :)
Ik zie de chat wel maar bij mij blijven de berichten zogezegd laden, ik zie inhoudelijk helemaal niks.
pi_210326191
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 00:36 schreef JeWa100 het volgende:

[..]
Je suggereert dat 127 personen die het niet erg vinden als een graf bespoten wordt met graffiti niks is?
Je hebt een peiling gehouden in de groep?
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_210327071
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 15:41 schreef Paul het volgende:

[..]
Hij kan niet werken
Hij kan wel degelijk werken, en heeft dat ook gedaan, weliswaar allemaal korte baantjes, en het Looij kartel heeft hier ook wel het eea onmogelijk gemaakt.

Maar ook hij kan gewoon simpel werkt doen, al was het maar voor 16 uur in de week. Het is vooral een kwestie van willen. Je hebt banen speciaal voor wajongers. Zo zie je veel van die banen als chauffeur voor gehandicapten/schoolvervoer waar ze wajongers voor vragen. Nu weet ik niet of ik mijn kind aan Braddie zal toevertrouwen maar dat terzijde. (niet omdat ik denk dat hij pedo is, wel om zijn rijgedrag)

Ik kan me nog goed herinneren dat hij een paar jaar terug op stream een baan aan het zoeken was, en alles wat hij tegen kwam liep af te zeiken. ''Was niet lucratief genoeg''

Ik kan me voorstellen dat als je net terug komt van je 40 uurige werkweek, en zo'n speknek zit dat soort uitspraken te doen dat je best even kwaad kan worden. Maar je mocht daar absoluut niks over zeggen, want dan had je een ban aan je broek van meneer.

Het is vooral wat onhandigheid van hem met dit soort uitspraken.
pi_210327221
Braddie moet eerst een ritme aanleren, een dagprogramma volgen en dan pas eens aan werk gaan denken Daar heeft hij heel veel hulp bij nodig, ik denk aan ambulante begeleiding.
pi_210327421
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:13 schreef PS. het volgende:

[..]
Hij kan wel degelijk werken...
Ja maar een baan behouden is een tweede: ik ben van de sociale werkplaats, naar een gewoon bedrijf door gestroomd. Na 2.5 jaar uitte ik mijn ongenoegen over mijn destijds zijnde werkgever. Ik was bevriend op Facebook met de zoon van de Geschäftsführer....

Dus toen uiteindelijk mijn werk kwijt geraakt: een tijdje werkeloos geweest en daarna 4.5 jaar bij een grote supermarkt keten gewerkt. Daar werd loondispensatie toegepast.

Na 4.5 jaar heb ik gezegd: loondispensatie moet van tafel, want het onacceptabel om in de huidige krappe arbeidsmarkt onder minimumloon betaald te worden. Zo gezegd zo gedaan, dus nu werk ik bij de concurrentie tegen een normaal loon en dankzij het garantie bedrag van de Wajong. En verassende genoeg gaat dit nog goed ook, want ze zochten iemand die pietje precies was en niet iemand die kwantiteit levert...

Verdien ik nu maandelijks bijna net zoveel, als een beginnende supermarkt Manager.... werken naast de Wajong loont. Maar ik denk dat iemand zoals Braddie, het echt niet langer dan een paar weken uithoudt in de supermarkt.

Ik ben nu aankomende eerste verkoper, waar ik eerst op hetzelfde schaal stond als een vakkenvuller van 15 jaar. Heb ik nu een baantje, waarbij veel meer verantwoordelijkheid komt kijken. Zo mag ik ook o.a zelf producten in de aanbieding zetten.

En doordat ik in een supermarkt werk, kom ik onder de mensen en heb ik minder behoefte om deel te nemen op forums waar ik toch niet welkom ben. Maar ik snap wel, waarom braddie die YouTube videos blijft maken: zou ik ook blijven doen. Het is van de zotte, dat wildvreemde zouden mogen bepalen wat je wel en niet mag doen.

Indirect gebeurt dit nu bij Braddie: want zodra hij stopt met zijn activiteit op internet, dan stoppen de pesterijen en bedreigingen ook....

Binnenkort lees je namelijk op NOS: ondanks arrestaties gaan bedreigingen nog door. Of misschien lees je niets, want nu is het kommertijd en dat is de enigste reden dat dit soort artikelen op NOS verschijnen.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:56:37 #161
319979 Fok-it
All is well
pi_210327498
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:28 schreef Document1 het volgende:
Braddie moet eerst een ritme aanleren, een dagprogramma volgen en dan pas eens aan werk gaan denken Daar heeft hij heel veel hulp bij nodig, ik denk aan ambulante begeleiding.
Wat al 20 jaar hier wordt geopperd. Elke keer maar weer nieuwe baantjes, psychische hulp, stappenplannen en eetschema's. Het is net zo nutteloos als Braddie zelf. Hij gaat niet werken, hij gaat zich niet beteren. Zonder die pesterijen stevende hij al af op een vroegtijdige dood en met zulke stress dagelijks wordt dat er niet beter van.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_210327597
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wat al 20 jaar hier wordt geopperd. Elke keer maar weer nieuwe baantjes, psychische hulp, stappenplannen en eetschema's. Het is net zo nutteloos als Braddie zelf. Hij gaat niet werken, hij gaat zich niet beteren. Zonder die pesterijen stevende hij al af op een vroegtijdige dood en met zulke stress dagelijks wordt dat er niet beter van.
Hij heeft nu geen begeleiding denk ik? Braddie mocht je dit lezen, zoek hulp bij een ambulante zorgverlener.
pi_210327663
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:05 schreef Document1 het volgende:

[..]
Hij heeft nu geen begeleiding denk ik? Braddie mocht je dit lezen, zoek hulp bij een ambulante zorgverlener.
Ik denk dat hij dat inmiddels wel heeft hoor. Niet zo zeer voor werk, wel voor de dagelijkse gang van zaken.
pi_210328211
quote:

[..]
Computer in beslag nemen. Teruggeven als hij gaat werken. Dan zal je zien dat het ineens wel kan.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:19:50 #165
319979 Fok-it
All is well
pi_210328404
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:03 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Computer in beslag nemen. Teruggeven als hij gaat werken. Dan zal je zien dat het ineens wel kan.
Waarom? Als hij er kapot aan wil gaan is dat zijn keuze
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:22:54 #166
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_210328443
quote:

[..]
hij heeft gewoon dagelijkse begeleiding nodig dan kan het wat worden
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_210328448
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Waarom? Als hij er kapot aan wil gaan is dat zijn keuze
Laat zijn familie hem maar financieren ipv de maatschappij.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:38:16 #168
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210328603
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 17:12 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
De zieligheid industrie draait op volle toeren.
:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210328699
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:28 schreef Document1 het volgende:
Ambulante zorg is zoveel mogelijk wegbezuinigd in Rutte2. Bedank de VVD/PVDA maar.
O, zit je een beetje krap in de money dan is het advies om een volkstuintje nemen volgens Jette Klijnsma.
pi_210328888
Ik weet niet welke regio hij woont maar ik werk bij een organisatie die dat nog wel verzorgt.
pi_210329190
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:11 schreef Document1 het volgende:
Ik weet niet welke regio hij woont maar ik werk bij een organisatie die dat nog wel verzorgt.
Hilversum, dus hij kan zo gaan schoffelen bij de tomin.
pi_210329207
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:47 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Hilversum, dus hij kan zo gaan schoffelen bij de tomin.
Wel met een extra verstevigde schoffel :Y
Anders is het na een kwartiertje fanatiek schoffel leunen al afgelopen :7
pi_210329273
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:11 schreef Document1 het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg organisaties die ambulante zorg verlenen dus daar kan het niet aan liggen.

Maatje van mij werkt bij zo'n organisatie. Van hem heb ik wel eens begrepen dat mensen die zorg zelf ook echt nodig vinden want anders heeft het sowieso weinig zin. Weet verder allemaal niet hoe dat werkt hoor.
pi_210330262
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:59 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Volgens mij zijn er genoeg organisaties die ambulante zorg verlenen dus daar kan het niet aan liggen.

Maatje van mij werkt bij zo'n organisatie. Van hem heb ik wel eens begrepen dat mensen die zorg zelf ook echt nodig vinden want anders heeft het sowieso weinig zin. Weet verder allemaal niet hoe dat werkt hoor.
Volgens mij vindt hij het allemaal wel prima zo. Hij vertelde zelf dat hij zijn urgentieverklaring voor zijn nieuwe woning alleen kon krijgen als hij offline bleef en begeleiding kreeg, maar nadat de "proefperiode" voorbij was (drie maanden geloof ik) was het eerste wat hij deed weer een stream aanslingeren en is die begeleiding volgens mij ook gestopt. Dan is er gewoon niets meer mee te beginnen. Maar als hij zelf zou willen is er echt wel op redelijk korte termijn iets te regelen qua begeleiding.

Hij hecht gewoon erg veel waarde aan zijn autonomie.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2023 14:42:58 ]
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:15:19 #175
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_210330596
Braddie topic _O_
leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')