Mijn schoonvader is een wappie zogezegd dus die wilde op een gegeven geen WhatsApp meerquote:
Klik op vergrootglas en zoek Looij Kartel 2.0. Nee dat zijn wannabe's de echte groep is opgeheven en deed na die arrestatie al geen concrete bedreigingen meer alleen wat losse flodders dat hij dik is en een nietsnut en zo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik kan zonder te joined niks zien. Maar die groep is 127 leden. Is dat nou het looijkartel?
Als dit is wat je er uit haalt, prima joh.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:36 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Je suggereert dat 127 personen die het niet erg vinden als een graf bespoten wordt met graffiti niks is?
Ik zie de chat wel maar bij mij blijven de berichten zogezegd laden, ik zie inhoudelijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Klik op vergrootglas en zoek Looij Kartel 2.0. Nee dat zijn wannabe's de echte groep is opgeheven en deed na die arrestatie al geen concrete bedreigingen meer alleen wat losse flodders dat hij dik is en een nietsnut en zo.
Zie dat ze nu dat hele kartel zelf exposed hebben met voornamen achternamen en foto's er bijKarma is een bitch zullen we maar zeggen
Je hebt een peiling gehouden in de groep?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:36 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Je suggereert dat 127 personen die het niet erg vinden als een graf bespoten wordt met graffiti niks is?
Hij kan wel degelijk werken, en heeft dat ook gedaan, weliswaar allemaal korte baantjes, en het Looij kartel heeft hier ook wel het eea onmogelijk gemaakt.quote:
Ja maar een baan behouden is een tweede: ik ben van de sociale werkplaats, naar een gewoon bedrijf door gestroomd. Na 2.5 jaar uitte ik mijn ongenoegen over mijn destijds zijnde werkgever. Ik was bevriend op Facebook met de zoon van de Geschäftsführer....quote:
Wat al 20 jaar hier wordt geopperd. Elke keer maar weer nieuwe baantjes, psychische hulp, stappenplannen en eetschema's. Het is net zo nutteloos als Braddie zelf. Hij gaat niet werken, hij gaat zich niet beteren. Zonder die pesterijen stevende hij al af op een vroegtijdige dood en met zulke stress dagelijks wordt dat er niet beter van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:28 schreef Document1 het volgende:
Braddie moet eerst een ritme aanleren, een dagprogramma volgen en dan pas eens aan werk gaan denken Daar heeft hij heel veel hulp bij nodig, ik denk aan ambulante begeleiding.
Hij heeft nu geen begeleiding denk ik? Braddie mocht je dit lezen, zoek hulp bij een ambulante zorgverlener.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat al 20 jaar hier wordt geopperd. Elke keer maar weer nieuwe baantjes, psychische hulp, stappenplannen en eetschema's. Het is net zo nutteloos als Braddie zelf. Hij gaat niet werken, hij gaat zich niet beteren. Zonder die pesterijen stevende hij al af op een vroegtijdige dood en met zulke stress dagelijks wordt dat er niet beter van.
Ik denk dat hij dat inmiddels wel heeft hoor. Niet zo zeer voor werk, wel voor de dagelijkse gang van zaken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:05 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hij heeft nu geen begeleiding denk ik? Braddie mocht je dit lezen, zoek hulp bij een ambulante zorgverlener.
Computer in beslag nemen. Teruggeven als hij gaat werken. Dan zal je zien dat het ineens wel kan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat al 20 jaar hier wordt geopperd. Elke keer maar weer nieuwe baantjes, psychische hulp, stappenplannen en eetschema's. Het is net zo nutteloos als Braddie zelf. Hij gaat niet werken, hij gaat zich niet beteren. Zonder die pesterijen stevende hij al af op een vroegtijdige dood en met zulke stress dagelijks wordt dat er niet beter van.
Waarom? Als hij er kapot aan wil gaan is dat zijn keuzequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Computer in beslag nemen. Teruggeven als hij gaat werken. Dan zal je zien dat het ineens wel kan.
hij heeft gewoon dagelijkse begeleiding nodig dan kan het wat wordenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat zijn familie hem maar financieren ipv de maatschappij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Als hij er kapot aan wil gaan is dat zijn keuze
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De zieligheid industrie draait op volle toeren.
Ambulante zorg is zoveel mogelijk wegbezuinigd in Rutte2. Bedank de VVD/PVDA maar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:28 schreef Document1 het volgende:
Braddie moet eerst een ritme aanleren, een dagprogramma volgen en dan pas eens aan werk gaan denken Daar heeft hij heel veel hulp bij nodig, ik denk aan ambulante begeleiding.
Hilversum, dus hij kan zo gaan schoffelen bij de tomin.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:11 schreef Document1 het volgende:
Ik weet niet welke regio hij woont maar ik werk bij een organisatie die dat nog wel verzorgt.
Wel met een extra verstevigde schoffelquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hilversum, dus hij kan zo gaan schoffelen bij de tomin.
Volgens mij zijn er genoeg organisaties die ambulante zorg verlenen dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:11 schreef Document1 het volgende:
Ik weet niet welke regio hij woont maar ik werk bij een organisatie die dat nog wel verzorgt.
Volgens mij vindt hij het allemaal wel prima zo. Hij vertelde zelf dat hij zijn urgentieverklaring voor zijn nieuwe woning alleen kon krijgen als hij offline bleef en begeleiding kreeg, maar nadat de "proefperiode" voorbij was (drie maanden geloof ik) was het eerste wat hij deed weer een stream aanslingeren en is die begeleiding volgens mij ook gestopt. Dan is er gewoon niets meer mee te beginnen. Maar als hij zelf zou willen is er echt wel op redelijk korte termijn iets te regelen qua begeleiding.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg organisaties die ambulante zorg verlenen dus daar kan het niet aan liggen.
Maatje van mij werkt bij zo'n organisatie. Van hem heb ik wel eens begrepen dat mensen die zorg zelf ook echt nodig vinden want anders heeft het sowieso weinig zin. Weet verder allemaal niet hoe dat werkt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |