abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 augustus 2023 @ 19:29:20 #126
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_210321146
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 14:02 schreef Regilio_ het volgende:
The Bradge op de NOS _O_

Moest lachen toen ie zei dat ie uit angst om buiten te komen z'n eten liet bezorgen :@.
Zei die dat? _O-
pi_210321155
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:08 schreef Viezig het volgende:

[..]
Dat is ook het probleem van NLD/NVLD, waar hij zelf heel open over is dat hij dat heeft. Dat houdt kortgezegd in dat je een vrij vlot babbeltje hebt maar op bijna elk ander gebied dan taal een enorme achterstand hebt. Mensen met NLD worden vaak heel erg overschat door hun omgeving wat tot problemen leidt. Als je hem een halve minuut hoort praten in een filmpje van de NOS denk je misschien dat hij bovengemiddeld intelligent is en echt wel normaal aan het werk kan. In werkelijkheid snapt hij minder van wat hij zegt dan het lijkt. Zoek maar eens op wat NLD is en je zult goed snappen waarom hij meerdere keren ontslagen is voor iets "simpels" als pakketjes rondbrengen.

Ik vind dat hij best wat meer gestimuleerd zou mogen worden om wat meer met zijn leven te doen, maar ik ben er heilig van overtuigd dat hij terecht een uitkering krijgt.
Heb een neefje met NLD dus weet er alles van. Het verbale is vaak duidelijk sterker ontwikkeld dan bij een gemiddelde persoon waardoor je inderdaad denkt dat van huh maar jij kan lullen als Brugman ga eens gauw wat nuttigs doen met je leven want je bent slim zat. In werkelijkheid maskeren ze er hun incompetentie mee in andere takken van sport zoals (fijne) motoriek en ruimtelijk inzicht. Vergelijkbaar met hoe een blinde vaak extreem goed kan horen omdat hij zintuigelijk veel meer afhankelijk is om te overleven. Daarom heet het ook Nonverbal Learning Disorder. Er komt ook een hele sterke angst voor veranderingen bij kijken (het autisme aspect). Waardoor ze totaal kunnen blokkeren wat voor de buitenwereld natuurlijk weer overkomt als een extreme vorm van passiviteit en luiheid.

Ik denk oprecht dat je beter downsyndroom dan NLD kunt hebben want dan zien mensen tenminste aan de buitenkant direct dat je iets mankeert en zullen ze eerder rekening met je houden.
blablablabla
pi_210321264
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:29 schreef the-eye het volgende:

[..]
Zei die dat? _O-
Lach er maar om er is letterlijk op camera door zo'n kartelgast gezegd dat hij hem doodsteekt als hij zich buiten laat zien.
blablablabla
pi_210321499
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Lach er maar om er is letterlijk op camera door zo'n kartelgast gezegd dat hij hem doodsteekt als hij zich buiten laat zien.
Kartel _O- _O- een paar overjarige pubers met een grote muil.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 19:55:07 #130
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210321543
quote:

[..]
Waarschijnlijk smeert zijn moeder nog elke dag zijn boterham, dat is hoe dicht deze "kartelgast" op messen zit.
pi_210321565
quote:

[..]
De "grap" in dezen is natuurlijk dat hij altijd al zijn eten liet bezorgen. Niet dat het grappig is dat hij niet keer buiten durft te komen. Net als dat hij zegt alsof hij pas een paar jaar bezig is met dit content creator gedoe en dat de reacties eerst overwegend positief waren en dat het puur door die groep komt dat er negatieve reacties komen.

Dat hij al sinds hij op zichzelf woont zijn voedsel voornamelijk door scootertjes laat brengen en dat de reacties op zijn filmpjes nooit overwegend positief zijn geweest is natuurlijk geen fijne waarheid en levert ook niet zulke goede artikelen op..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2023 20:00:30 ]
pi_210321597
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:52 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Die wel zijn ramen (laten) ingooien, constante doodsbedreigingen uiten en ga zo maar door. Als jij door zo'n groep belaagd wordt denk je er vast niet meer zo makkelijk over.
pi_210321605
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:56 schreef Viezig het volgende:

[..]
De "grap" in dezen is natuurlijk dat hij altijd al zijn eten liet bezorgen. Niet dat het grappig is dat hij niet keer buiten durft te komen. Net als dat hij zegt alsof hij pas een paar jaar bezig is met dit content creator gedoe en dat de reacties eerst 9verwegend positief waren en dat het puur door die groep komt dat er negatieve reacties komen.

Dat hij al sinds hij op zichzelf woont zijn voedsel voornamelijk door scootertjes laat brengen en dat de reacties op zijn filmpjes nooit overwegend positief zijn geweest is natuurlijk geen fijne waarheid en levert ook niet zulke goede artikelen op..
hij kan ook eens een keer boodschappen bestellen en gezond gaan koken.
pi_210321664
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:58 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
hij kan ook eens een keer boodschappen bestellen en gezond gaan koken.
Daar is hij mee bezig! En ook al een dikke 15 kg of zo afgevallen. Hij snapt het nog niet helemaal blijkens zijn filmpjes, maar het lijkt erop dat hij nu eindelijk qua gewicht de goede kant op gaat.
pi_210321688
quote:

[..]
39 een overjarige puber ja? Waarvan ze verwachten dat als er een veroordeling komt het wel eens 1.5 jaar gevangenisstraf kan worden

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2023 20:03:45 ]
pi_210321757
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk smeert zijn moeder nog elke dag zijn boterham, dat is hoe dicht deze "kartelgast" op messen zit.
Volwassen kerel van 30+ . Zag er uit als een regelrechte psychopaat. Spreek jou wel als iemand die precies weet waar je zit en wie je bent ooit zo'n videoboodschap voor jou maakt.
blablablabla
  donderdag 17 augustus 2023 @ 20:13:51 #137
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210321951
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 20:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Volwassen kerel van 30+ . Zag er uit als een regelrechte psychopaat. Spreek jou wel als iemand die precies weet waar je zit en wie je bent ooit zo'n videoboodschap voor jou maakt.
Oh ik zou ook wel angstig zijn hoor in dat geval, zoveel gekken in de samenleving.
Wat ik begreep is dat die lui toch vooral geld beloofde (met nadruk op beloofde niet betaalde) aan lokale kutpubers van een jaar of 15. En dat die in het verleden stenen door de ruit hebben gegooid en graffiti gespoten hebben op woningen. Maar ik denk dat zo een gast van 30+ vooral veel stoere woorden heeft maar helemaal niet zo een grote stoere vent is op zichzelf. Een gewoon iemand van 30+ heeft geen uren per dag om daar mee bezig te zijn.
pi_210322169
quote:

[..]
Kartellid gespot.
pi_210322217
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 20:23 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Kartellid gespot.
Je kon gewoon mee lezen zonder lid te zijn van dat Looijkartel of die telegramgroep.
blablablabla
pi_210322230
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:56 schreef Viezig het volgende:

[..]
De "grap" in dezen is natuurlijk dat hij altijd al zijn eten liet bezorgen. Niet dat het grappig is dat hij niet keer buiten durft te komen.
Dit ja.
pi_210322285
quote:

[..]
hoe zou jij reageren als die pubers jou het leven zo zuur zouden maken?
pi_210322303
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 20:30 schreef Prego het volgende:

[..]
Stoppen met mijn online bezigheden als de politie en woningbouwvereniging dat me opdragen.
pi_210322435
quote:

[..]
Normale mensen zijn druk met iets van hun leven te maken ipv online wars uit te vechten met andere psycho’s waardoor er wel eens een getriggerd kan raken.
pi_210322476
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 20:30 schreef Prego het volgende:

[..]
Ik laat dat niet gebeuren. Ik heb een normaal actief gezinsleven, een baan, vrienden, hobby’s, etc.

Ik zit niet de hele dag kansloos op internet mensen ziektes toe te wensen, domme filmpjes te posten etc.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 23:39:04 #145
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_210325182
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 20:03 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
39 een overjarige puber ja? Waarvan ze verwachten dat als er een veroordeling komt het wel eens 1.5 jaar gevangenisstraf kan worden
:') 1,5 jaar voor het verpesten van iemand zn leven.
Komt ie er nog mild vanaf
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_210325332
quote:

[..]
Jij weet hoe diegene eruit ziet? Link naar foto?
pi_210325572
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 23:54 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Jij weet hoe diegene eruit ziet? Link naar foto?
Dat filmpje stond in die kartel-chat maar die bende is offline gelukkig. Als je nu Telegram opent en je tikt bij zoeken Looijkartel 2.0 zie je hem nog wel staan met een boterham mes in zijn hand. Je hoeft verder niks te joinen daarvoor.
blablablabla
pi_210325585
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 00:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat filmpje stond in die kartel-chat maar die bende is offline gelukkig. Als je nu Telegram opent en je tikt bij zoeken Looijkartel 2.0 zie je hem nog wel staan met een boterham mes in zijn hand. Je hoeft verder niks te joinen daarvoor.
Ok, heb geen telegram.
pi_210325594
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 00:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik kan zonder te joined niks zien. Maar die groep is 127 leden. Is dat nou het looijkartel?
pi_210325609
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 00:31 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik kan zonder te joined niks zien. Maar die groep is 127 leden. Is dat nou het looijkartel?
Je suggereert dat 127 personen die het niet erg vinden als een graf bespoten wordt met graffiti niks is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')