SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Paul op 17-08-2023 08:42:39 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Zag het netquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Hij was ook op 8 uur journaal vandaag. heel surrealistisch
Whutt?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Hij was ook op 8 uur journaal vandaag. heel surrealistisch
Ja kijk het nooit maar was bij mijn pa en die had het op. Hoor ik opeens 'The Bradge'quote:
Dat is best wel raar jaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kijk het nooit maar was bij mijn pa en die had het op. Hoor ik opeens 'The Bradge'![]()
Ah thnx!!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/nos-journaal/16-08-2023/POW_05467512
ja, maar hij zegt het ook eigenlijk zelf in dat fragment van het journaal: "ik hoef maar boe of bah te roepen, op een verkeerde toon en ze kruipen weer uit hun schulpje en ze gaan weer door, want het is een obsessie."quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt met in de aandacht staan
Exacte mento.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt met in de aandacht staan
Ah ja, het ligt allemaal aan hem en zijn hobby.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:04 schreef BoneThugss het volgende:
Ja wat. Als die kerel nou eens een tijdelijke internetstop in zou lassen of even vloeken in de kerk aan het werk zou gaan. Nee een uitgebreid verslag dat hij er toch echt wel 'klaar mee is' op zijn eigen YT-kanaal dat zou ik 8 jaar geleden al zijn.
Zolang hij op internet filmpjes blijft posten houdt dit nooit op.
Dus hij moet zwichten voor terreur.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:04 schreef BoneThugss het volgende:
Ja wat. Als die kerel nou eens een tijdelijke internetstop in zou lassen of even vloeken in de kerk aan het werk zou gaan. Nee een uitgebreid verslag dat hij er toch echt wel 'klaar mee is' op zijn eigen YT-kanaal dat zou ik 8 jaar geleden al zijn.
Zolang hij op internet filmpjes blijft posten houdt dit nooit op.
Hij moet helemaal niks. Je moet ademen en belasting betalen en dat eerste is niet eens verplicht.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus hij moet zwichten voor terreur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |