Ik hoop vooral dat Bern en Sas uit elkaar worden gehaald , daar heb je Ice wel voor nodig gok ikquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, was die man echt zat, maar Isaac ook, maar die gaat er nog wel uit
Was Isaac ookquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:48 schreef chufi het volgende:
Kijk hem stoer doen alsof ie de beste is ...
dat moet hij, hoop ik, zekerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:50 schreef spapaars het volgende:
SL, Isaac moet op z'n woorden letten zal er worden medegedeeld.
denk meenemenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:51 schreef xsaskiax het volgende:
Wat zal Erik met zijn voedselvoorraad gaan doen????????
eigen schuld inderdaad, had ie maar niet moeten teamen net isaacquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:50 schreef Rhosyn het volgende:
Erik naar huis.
Dat zat er dik in.
Zijn hand overspeeld.
Met zijn plannetje.
Doei.
Lampen ophangen!
Wel sneu voor Wendy en Mirthe. Want die gaan zich schuldig voelen.
Volgende keer staan Sasha en Bern er op.
Isaac tegen Bern.
nee die sl was eerder toch, heb eric gewoon horen praten over het gooien voor niets en gelijk heeft hijquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:52 schreef HopScotch het volgende:
Ik vermoed dat die streamlock is omdat Erik het had over zijn 20 minuten voor niks mikken.
Ik gun het Wendy ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:51 schreef Juud79 het volgende:
Ah jammer voor Erik, ik gunde hem of Wendy wel de overwinning.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:52 schreef realkijkers het volgende:
Vind hte gewoon raar, Febo gooit er met de pet naar. Zo slecht voorbereid, zo slecht gejureerd, zo oneerlijke spelverdeling.
Prima dat erik weg is, maakt me niet uit, maar zo kun je toch geen wedstrijden organiseren met 800.000 op het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |