quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan iemand Erik even waarschuwen dat de bamboe sokken in de aanbieding zijn bij het Kruidvat?
Pech, plannetje mislukt. In deze fase kan je mes na mes verwachten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Erik had wel door dat het nu belangrijk was om op Sasha of Bern te stemmen en dat heeft hij Wendy en Mirthe duidelijk proberen te maken. Daar had hij nu ook de stem van Isaac voor gekregen. Ik zeg niet dat hij in groep Isaac zat.
Ja ja tuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:05 schreef Judiwi het volgende:
Sasha en Bern hebben hun woord gegeven dat 1 van hun de volgende x speelt.
Volgende spelletje hopelijk met vragen die beantwoord dienen te worden. Kijken of Isaac dan nóg zo´n held is. Maar dit heeft hij eerlijk gewonnen en Erik had de pech dat hij voor niets aan het gooien was. Alhoewel ik er vanuit ga dat mocht hij die kegel hebben omgegooid die óók mee zou hebben geteld, kan niet anders.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:49 schreef Chanel5 het volgende:
focking next, one by one loopt isaac te brabbelen
Ze heeft in elk geval nog vrijstellingen verdiend, Bern heeft speltechnisch echt nog helemaal niks gedaan. Van mij mag hij wel eens een opdracht doen, liefst tegen Isaac.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja Sasha heeft 2 eliminaties gewonnen en Wendy net zo goed, zij hebben het niet cadeau gekregen.
Mirthe glibbert tot nu toe overal tussendoor, vriendje hier en vriendje daar... bekken trekken, warrig doen, oh wat is ze lief en leuk, maar intussen zit ze wel bij de laatste 5!!
Zijn postbak vol met verzoeken voor werk en ouwe wijven.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:49 schreef pingu66 het volgende:
Erik je moet naar huis je hebt nog zoveel te doen je kan nog niet met pensioen!
Ik vond hem daarnet ook wel snauwen tegen die scheids i.v.m. voet over de lijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:50 schreef Chanel5 het volgende:
jaaa ik hoorde weer een dreigement en SL
Erik heeft dom gespeeld want hij gaat naar huis.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
Ja Mirthe nu ben je je zgn maatje kwijt. Ze had sterker gestaan met Wendy en Eric. Erg dom gespeelt
Ik hoop dat zij nu samen met Bern of Sasha de volgende eliminatie moeten doen..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
Ja Mirthe nu ben je je zgn maatje kwijt. Ze had sterker gestaan met Wendy en Eric. Erg dom gespeelt
Volgende keer in beeld graag.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:50 schreef spapaars het volgende:
SL, Isaac moet op z'n woorden letten zal er worden medegedeeld.
serieus, mag hopen dat dit een geintje van je isquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:09 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft nog eten van 10 maanden geleden
Ja dat zal dan wel Sasha worden want Bern verschuilt zich al maanden achter haar, die speelt nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:05 schreef Judiwi het volgende:
Sasha en Bern hebben hun woord gegeven dat 1 van hun de volgende x speelt.
Die gaat hij uitdelen, de gierigaard.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:51 schreef xsaskiax het volgende:
Wat zal Erik met zijn voedselvoorraad gaan doen????????
dubbel, want iedereen weet dat ze zelfs haar maatje in de steek lied. Dom en onbetrouwbaar..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe is een wolf in schaapskleren, dat zei ik begin dit jaar al.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Erik had wel door dat het nu belangrijk was om op Sasha of Bern te stemmen en dat heeft hij Wendy en Mirthe duidelijk proberen te maken. Daar had hij nu ook de stem van Isaac voor gekregen. Ik zeg niet dat hij in groep Isaac zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |