En vergeet de impact voor Lotto niet!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:56 schreef The_Undertone het volgende:
Zo weet Sjarie ook al wat haar te wachten staat.
Wel ja, een bijna zekere medaille in de puntenkoers is wel weg zo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En vergeet de impact voor Lotto niet!
Tinneke gaat er met gestrekt been in.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Toon is echt met afstand de allerzuurste dopingzondaar ooit, ik heb dit echt gierend van het lachen gelezen.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tinneke gaat er met gestrekt been in.
wel jammer dat hij stopt met leverenquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Toon is echt met afstand de allerzuurste dopingzondaar ooit, ik heb dit echt gierend van het lachen gelezen.
Het is echt stuitend hoe hij zich blijft wentelen in een ongeëvenaarde slachtofferrol, zonder op welke manier dan ook enige verantwoordelijkheid te nemen. Middelvingers naar de UCI omdat ze hem niet vrijpleiten terwijl hij na twee jaar nog steeds niet kan aantonen welk vervuild supplement hij dan zogenaamd tot zich heeft genomen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
wel jammer dat hij stopt met leveren
We zetten het startinterview bij de sluitingsprijs in Oostmalle alvast in de agenda voor een volgend momentje van plezierquote:Op maandag 21 augustus 2023 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is echt stuitend hoe hij zich blijft wentelen in een ongeëvenaarde slachtofferrol, zonder op welke manier dan ook enige verantwoordelijkheid te nemen. Middelvingers naar de UCI omdat ze hem niet vrijpleiten terwijl hij na twee jaar nog steeds niet kan aantonen welk vervuild supplement hij dan zogenaamd tot zich heeft genomen.
We hebben genoten.
Jezus, die vriendin moet wegrennen bij die gast.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Er is ook nog geen bericht vanuit de UCI toch? Alleen het hele summiere bericht van Jumbo zelfquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 04:30 schreef Bugno3 het volgende:
Mooi dat het dopinggevalletje bij Jumbo Gewissma alweer zo goed als vergeten is. Prima timing zo rond het WK.
anders hadden we nooit geweten dat ze een heks is.quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:05 schreef Marcoss het volgende:
Wel goed dat Simon even laat weten hoe het echt zit
Echt genant dat ze niet doorvragen bij Sporza.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:29 schreef DeeBee het volgende:
Dit is echt fantastisch.
Mag ook weer kritiekloos leeglopen op Sporza:
https://sporza.be/nl/2023(...)-niet~1692636558524/
Belgen. Doperen. Niet.
Aan de andere kant, Shari is toch niet zo debiel dat ze een middel blijft gebruiken waar haar vriend op gepakt is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt genant dat ze niet doorvragen bij Sporza.
Hoe kan het in godsnaam dat jij en Shari op geheel verschillend moment exact zelfde middel binnen krijgen en alle andere renners in zelfde periode negatief zijn getest. Ik neem aan dat er wel meer vlees eten uit zelfde regio (dat was hun laatste argument, eerder was het nog een vervuild supplement dus dat was al een vreemde insteek).
Toon is af.
Is Gerben Thijssen gepakt op Letrozole?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Shari is toch niet zo debiel dat ze een middel blijft gebruiken waar haar vriend op gepakt is?
Ze hebben wel dezelfde nationaliteit en dezelfde manager, maar daar houdt de link op, geloof ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hou het allemaal niet meer bij
Zeeman is al mooi aan het voorsorteren op het onder de bus gooien van Hessmann. Die jongen heeft mogelijk een fout gemaakt, het lag niet aan ons!quote:In de schaduw van de Vuelta staat de dopingkwestie rond renner Michel Hessmann, vanaf 2020 bij Jumbo-Visma onder de vleugels van Zeeman en zijn collega’s. “Pijnlijk”, noemt de sportief directeur de situatie. “Het was een grote schok toen ik van de positieve test hoorde. Een bericht waarvan wij als ploeg en ik als coach hadden gehoopt dat we dat nooit zouden krijgen. We willen juist een voorbeeldrol vervullen als het gaat om antidopingbeleid.”
Het Duitse talent werd 14 juni tijdens een dopingcontrole buiten competitie betrapt op een diuretisch medicijn. Het vochtafdrijvende middel werkt niet prestatiebevorderend, maar kan wel dopinggebruik maskeren. Het is aan Hessmann deze periode om aan te tonen hoe het medicijn in zijn lijf is gekomen.
“Ik kan daar verder geen mededelingen over doen”, zegt Zeeman, die meerdere keren met Hessmann sprak. “We zijn er volop mee bezig, dat moge duidelijk zijn. Daarbij is de mens Michel voor ons net zo belangrijk. Als mens verdient hij onze steun. Vergis je niet, dit gaat om een 22-jarige atleet, zijn hele wereld is compleet ingestort. Ook dat mentale gedeelte houden we in de gaten.”
Zeeman ziet de positieve test van een van zijn renners niet direct als een smet op zijn ploeg of de prestaties van afgelopen jaar. “Deze test slaat harder op ons terug omdat we zoveel succes hebben. Moet ik straks minder trots zijn als we misschien drie grote rondes hebben gewonnen? Omdat een jonge renner mogelijk een fout heeft gemaakt? Dat is uiteindelijk aan de buitenwereld. Niet aan mij. Alles valt en staat met de uitkomsten van het onderzoek en die kennen we nog niet.”
Wir haben es nicht gewusst.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeeman is al mooi aan het voorsorteren op het onder de bus gooien van Hessmann. Die jongen heeft mogelijk een fout gemaakt, het lag niet aan ons!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |