VacansoleilGodenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik herinner me trouwens dat Mosquera uiteindelijk ook ten onder ging aan een diuretic, heel toevallig heette dit middel HES. Haha.
Ik geloof ook niet in zo'n wijdverbreide programma's vanuit de ploegen. Dan heb je aan één ontevreden, onoplettende of rancuneuze schakel in het geheel genoeg om het hele kaartenhuis in te laten storten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klopt, ik moet dat nuanceren tot ná het peak EPO tijdperk waarna alleen de echte toppers in het team speciale zorg kregen. Ik herinner me een artikel waarin een anonieme Quickstep renner uitlegde dat de knechten slechts wat kruimels kregen om het eerste deel van de koers te kunnen knallen en het echte spul voor de kopmannen waren. Ik kan me echt heel moeilijk voorstellen dat ze vanuit de ploeg zon anonieme renner ook daarin laten meedelen en aankloten met dit perfect te traceren middel.
Als je dat nu nog niet weet dan ben je wel heel naïef.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:28 schreef Slobeend het volgende:
Oh volgens jullie zit iedereen van Jumbo nu aan de doping. Goede argumenten ook. Veel plezier met jullie cynische-orgie.
Met Hilaire van der Schueren. Het zal je ploegleider maar zijn, dan ben je echt niet te vertrouwen.quote:
Of gewoon iemand die lekker geld wil verdienen met een leuk boekje met wat ins en outs.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in zo'n wijdverbreide programma's vanuit de ploegen. Dan heb je aan één ontevreden, onoplettende of rancuneuze schakel in het geheel genoeg om het hele kaartenhuis in te laten storten.
Dit is toch volgens verwachting?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ach, ach, ach, Toon.
Niet de verwachting van Toon, me dunkt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is toch volgens verwachting?
Mist het hele veldritseizoen, erg mooi.quote:
Hij kan Sluitingsprijs Oostmalle nog rijdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mist het hele veldritseizoen, erg mooi.
Ja, nog maar een half jaar. HLN meldt wel dat het bijna twee jaar is, maar rekenkundig het is nog maar anderhalf jaar dat hij geschorst is.quote:
En vergeet de impact voor Lotto niet!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:56 schreef The_Undertone het volgende:
Zo weet Sjarie ook al wat haar te wachten staat.
Wel ja, een bijna zekere medaille in de puntenkoers is wel weg zo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En vergeet de impact voor Lotto niet!
Tinneke gaat er met gestrekt been in.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Toon is echt met afstand de allerzuurste dopingzondaar ooit, ik heb dit echt gierend van het lachen gelezen.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tinneke gaat er met gestrekt been in.
wel jammer dat hij stopt met leverenquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Toon is echt met afstand de allerzuurste dopingzondaar ooit, ik heb dit echt gierend van het lachen gelezen.
Het is echt stuitend hoe hij zich blijft wentelen in een ongeëvenaarde slachtofferrol, zonder op welke manier dan ook enige verantwoordelijkheid te nemen. Middelvingers naar de UCI omdat ze hem niet vrijpleiten terwijl hij na twee jaar nog steeds niet kan aantonen welk vervuild supplement hij dan zogenaamd tot zich heeft genomen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
wel jammer dat hij stopt met leveren
We zetten het startinterview bij de sluitingsprijs in Oostmalle alvast in de agenda voor een volgend momentje van plezierquote:Op maandag 21 augustus 2023 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is echt stuitend hoe hij zich blijft wentelen in een ongeëvenaarde slachtofferrol, zonder op welke manier dan ook enige verantwoordelijkheid te nemen. Middelvingers naar de UCI omdat ze hem niet vrijpleiten terwijl hij na twee jaar nog steeds niet kan aantonen welk vervuild supplement hij dan zogenaamd tot zich heeft genomen.
We hebben genoten.
Jezus, die vriendin moet wegrennen bij die gast.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Er is ook nog geen bericht vanuit de UCI toch? Alleen het hele summiere bericht van Jumbo zelfquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 04:30 schreef Bugno3 het volgende:
Mooi dat het dopinggevalletje bij Jumbo Gewissma alweer zo goed als vergeten is. Prima timing zo rond het WK.
anders hadden we nooit geweten dat ze een heks is.quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:05 schreef Marcoss het volgende:
Wel goed dat Simon even laat weten hoe het echt zit
Echt genant dat ze niet doorvragen bij Sporza.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:29 schreef DeeBee het volgende:
Dit is echt fantastisch.
Mag ook weer kritiekloos leeglopen op Sporza:
https://sporza.be/nl/2023(...)-niet~1692636558524/
Belgen. Doperen. Niet.
Aan de andere kant, Shari is toch niet zo debiel dat ze een middel blijft gebruiken waar haar vriend op gepakt is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt genant dat ze niet doorvragen bij Sporza.
Hoe kan het in godsnaam dat jij en Shari op geheel verschillend moment exact zelfde middel binnen krijgen en alle andere renners in zelfde periode negatief zijn getest. Ik neem aan dat er wel meer vlees eten uit zelfde regio (dat was hun laatste argument, eerder was het nog een vervuild supplement dus dat was al een vreemde insteek).
Toon is af.
Is Gerben Thijssen gepakt op Letrozole?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Shari is toch niet zo debiel dat ze een middel blijft gebruiken waar haar vriend op gepakt is?
Ze hebben wel dezelfde nationaliteit en dezelfde manager, maar daar houdt de link op, geloof ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hou het allemaal niet meer bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |