Zal wel even duren voordat De Bruyne hem weer zo prikt helaas.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
Een de Bruyne afwerking. Het hoeft niet altijd snoeihard.
Zoals Promes?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel even duren voordat De Bruyne hem weer zo prikt helaas.
Ze zijn ineens een stuk stiller benedenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
Oostenrijkertjes moet je soms even uit laten razen, die worden vanzelf overmoedig.
Dat is dan zeker gebeurd in het kwartier waarin ik dit typte en vervolgens de typefouten eruit haalde,quote:
Snap echt niet dat hij zo snel weer speeldequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel even duren voordat De Bruyne hem weer zo prikt helaas.
Waar ben jij?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:05 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze zijn ineens een stuk stiller beneden
Bovenquote:
Goedenavond.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Snap echt niet dat hij zo snel weer speelde
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:04 schreef Coco het volgende:
Willen jullie geen grappen herhalen? Dank.
Een flink Oostenrijks hotel waar een dorp omheen geprakt zit. Windishgarsten heet het. Schijnbaar komen alle clubs van de Rasenball familie hier in de zomer "kamperen"quote:
Ik realiseer mij dat zonder herhaling VBL dood is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
RIkkert herhaalt zijn 'grapjes' ook.
Dat is genoeg voor de COEFFICIENTENPOLONAISEquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:06 schreef BaksteenMongool het volgende:
Dit wordt nog wel 1-2 en daar zal het dan wel bij blijven. Verwacht niet dat PSV nog veel meer moeite zal doen en gemotiveerd zullen ze ook niet zijn.
Nota bene met een Oostenrijks sturmgewehr (dit wordt eng)quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die knalt er liever op los tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |