Roep even naar beneden dat het 4-1 was in de eerste wedstrijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:57 schreef Sabata het volgende:
Er wordt gejuicht hier beneden in de bar (ben op vakantie in Oostenrijk)
Het was een gebbetje maar Sturm kan er ook niets van joh. Die storm gaat zo wel liggen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar PSV speelt toch gewoon rotslecht?
Bij Ajax wel ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bosz presteert Europees echt altijd kut in uitwedstrijden ook voor mijn gevoel
Ik mag inderdaad hopen dat als PSV gewoon het niveau haalt, dat het dan snel voorbij is met deze matigheid.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een gebbetje maar Sturm kan er ook niets van joh. Die storm gaat zo wel liggen.
MotoGp fans, F1 fans, Wielerfans, band of brothers, Leander Lost, Lothar Gunter Buchheim. enzovoortquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
Weet je wie ook wel eens op vakantie ging in Oostenrijk
Wim Lexquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
Frisoquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
Dan heb je Hammarby - Twente niet gezienquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef BaksteenMongool het volgende:
Trouwens, die score weergave rechtsboven is wel foeilelijk zeg. Alsof je weer 15 jaar terug in de tijd bent.
Prins Friso?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
Niks mis met een beetje retro.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef BaksteenMongool het volgende:
Trouwens, die score weergave rechtsboven is wel foeilelijk zeg. Alsof je weer 15 jaar terug in de tijd bent.
Zero-day patch downloaden op je tv.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef BaksteenMongool het volgende:
Je hebt daar wel een (ser)vette ambiance, maar goed, eerst zorgen dat Sturm ze niet te Grazen neemt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt me typisch een team die te klein voor het tafellaken is maar te groot voor het..
Oh jeej, een goal.
Prins Friso?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
Ik zou wat doen aan je internetverbinding.quote:
Verdorie, al besprokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |