Dat hebben ze gedaan. Daar zit nu Boszquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Toch blijf ik me afvragen waarom PSV niet investeert in de minste linie van vorig jaar.
Is dat niet die rooie die in Oranje al is voorbijgestreefd door Wieffer?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Schouten liep in de achtertuin bij Feyenoord, blijft pijnlijk.
De dit weekend geweldig spelende Wieffer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat niet die rooie die in Oranje al is voorbijgestreefd door Wieffer?
Verdedigen kunnen jullie niet en met Boszball gaat dat nog erger worden.quote:
Hij kan wel op '8' spelen zonder meteen naar een psycholoog te moeten omdat je over ballen begint te struikelen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat niet die rooie die in Oranje al is voorbijgestreefd door Wieffer?
Ach ben het wel gewend, is al jaren zo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verdedigen kunnen jullie niet en met Boszball gaat dat nog erger worden.
Maar ja liever nog twee middenvelders of zo
Ik vind het scorebord ook een hoog tagesschau/sportschau gehalte hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
Die voetbal graphic die komt bij herhalingen lijkt weg te komen uit jaren 80 zo slecht
Klopt. Ik vond hem in Oranje alleen toen niet zo best maar dat kan ook aan oranje liggen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stukje opportunisme allen. Maar alsof Caland ooit Schouten bij Bologna ziet spelen.
Voetbal '80quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
Die voetbal graphic die komt bij herhalingen lijkt weg te komen uit jaren 80 zo slecht
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het scorebord ook een hoog tagesschau/sportschau gehalte hebben.
Dat was 67 minuten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond hem in Oranje alleen toen niet zo best maar dat kan ook aan oranje liggen.
Beetje alles op safe speler.
Vandaag nog een schnitzel gegeten in Duitsland. Komt wel heel dichtbij zo.quote:
Boodschappen gedaan met Braddie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vandaag nog een schnitzel gegeten in Duitsland. Komt wel heel dichtbij zo.
Met Steppegraz?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het waren 67 fantastische minutenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was 67 minuten.
Toch een assist.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die 100 flessen cola passen toch niet in dat wagentje van hem?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |