Schouten vind ik wel goed, Tillman vond ik toen tegen PSV wel indrukwekkend maar beetje opportunisme. Babadi heb je ook nog natuurlijk ja, zou wel echt zuur zijn als hij weggaat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, want ik ken Schouten en Tillman onvoldoende.
Ik zie overigens liever Babadi als hij bijtekent denk ik.
Ook voor zijn eigen carriere, dat soort dingen werken toch eigenlijk nooit behalve voor de portefeuillequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schouten vind ik wel goed, Tillman vond ik toen tegen PSV wel indrukwekkend maar beetje opportunisme. Babadi heb je ook nog natuurlijk ja, zou wel echt zuur zijn als hij weggaat.
Zeer zeker. Geen idee of het een verstandige jongen is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook voor zijn eigen carriere, dat soort dingen werken toch eigenlijk nooit behalve voor de portefeuille
Ik luister niet naar Leo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Leo zei nog op de lijn weggehaald maar je lette zeker niet op
Zou toch zijn zaakwaarnemer zijn die meer geld wil?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeer zeker. Geen idee of het een verstandige jongen is.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wel treurig voor die jongen dat hij hierin meegesleept wordt, puur omdat zijn vader zo'n teringlul is.
Altijd, maar meer als in hoeverre hij daarnaar luistert.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou toch zijn zaakwaarnemer zijn die meer geld wil?
Als ik zag hoever het van de lijn was zie ik Leo dat nog wel zeggen al de bal op de middenlijn wordt weggeschoten. Wat dan feitelijk niet eens onjuist is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Leo zei nog op de lijn weggehaald maar je lette zeker niet op
Blijkbaar te duur voor Feyenoord in de winterstop stond in het stukje van Mikos vandaag. Met een puike voorpagina.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Schouten liep in de achtertuin bij Feyenoord, blijft pijnlijk.
Ook alleen al de opmerking: "Ik luister niet naar Leo", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je naar Leo luistert en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Erg jammer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar te duur voor Feyenoord in de winterstop stond in het stukje van Mikos vandaag. Met een puike voorpagina.
Het is niet bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |