Scheelde een haar of hij had meegedaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Jorrit Hendrix?
Als wat?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Scheelde een haar of hij had meegedaan
Mijn haargrap, wat doe je.quote:
Walgelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke mening hebben jullie over het scorebord?
Ja gek zeg, dat een Nederlandse commentator in een Europese wedstrijd voor de Nederlandse ploeg is.quote:
Woke.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke mening hebben jullie over het scorebord?
Studio Voetbal is sowieso 1 grote grapquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was een Studio voetbal grapje.
Iemand die ik niet ken maar mij toch een stukje levensplezier afpakt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:39 schreef Coco het volgende:
Welke mening hebben jullie over Leo Driessen?
Voor zijn helmpje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Waarvoor zijn die gele waarschuwingsstickers op Scherpen z'n broekje?
Ik hoop dat hij ooit de uitgang niet meer kan vinden in de ballenbak.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:39 schreef Coco het volgende:
Welke mening hebben jullie over Leo Driessen?
Ik heb geen idee, want ik ken Schouten en Tillman onvoldoende.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
@:mexicanobakker gaat het middenveld Schouten, Verman, Tilman werken? Of is dat niet het beoogde middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |