abonnement Unibet Coolblue
pi_210308597
quote:
99s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:

[..]
Jeetje, eng lichaampje. Benieuwd wanneer day huis klaar is :+
Vast sneller dan dat van Beau want ze heeft er lui die klussen en is weer opgetieft naar Nederland morgen :P
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_210313553
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:

[..]
WTF :')
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_210313574
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 10:03:41 #29
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210314192
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 08:53 schreef pullup het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
WTF _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210316946
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 16:26 schreef pullup het volgende:

[..]
Ja ik heb het bijhouden ooit van iemand mogen overnemen en meeste die ik post komen ook uit Utopia 1 of 2 en dat is echt al wel wat jaartjes geleden.
Wel grappigom ze nog steeds te volgen voor de liefhebbers, ik kijk af en toe of er nog voldoende kijkers zijn maar het vorige deeltje had zelfs 20.000 hits dus dan weet ik gelukkig dat er nog interesse is en heel veel werk is het niet.

@:Danique post ook af en toe iets over lui die ik niet zo vaak post
Moet eerlijk bekennen dat ik steeds minder op insta kijk :@ diegene die ik nog de moeite waard vind om bij te kijken posten weinig tot niets meer. Diegene die steeds hoger bij mijn irritatiegrens zitten des te meer, vooral veel onzin of reclamedingen dus :X En Jessie, die Jessie, wat moet ik daar nu over zeggen, blijf het een l*lletje rozenwater vinden, wat een mafklapper 8)7 _O-

En wat vind ik dat kindje van Kaylee en Dylan een snoepie O+





Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_210316987
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 13:34 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik steeds minder op insta kijk :@ diegene die ik nog de moeite waard vind om bij te kijken posten weinig tot niets meer. Diegene die steeds hoger bij mijn irritatiegrens zitten des te meer, vooral veel onzin of reclamedingen dus :X En Jessie, die Jessie, wat moet ik daar nu over zeggen, blijf het een l*lletje rozenwater vinden, wat een mafklapper 8)7 _O-

[ afbeelding ]
Ja heb ik ook wel een beetje moet ik toegeven. _O- Er zat ook wat meer beweging inde levens van die mensen een tijdje geleden

Die reclame spam overal is echt drama :D Ik denk dat er een paar echt een groot deel van hun inkomen uithalen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_210317000
Ah Elsewiekje heeft ook een kindje
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_210317037
Bjorn een beetje kwijt geraakt, die post ook voornamelijk verhalen over golfen

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_210317092
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 13:36 schreef pullup het volgende:

[..]
Ja heb ik ook wel een beetje moet ik toegeven. _O- Er zat ook wat meer beweging inde levens van die mensen een tijdje geleden

Die reclame spam overal is echt drama :D Ik denk dat er een paar echt een groot deel van hun inkomen uithalen
Ja verschikkelijk die reclame en denk ook meeste inkomen ja.
En zoals Romy en Cemal, overal maar filmpjes over maken, help hoe komt kind van speen af..maar het uiteindelijk met adviezen nog geen uur volhouden om geen speen te geven. Dan het miepen dat ze voor 2 kids moet zorgen, dat het zooooooooo zwaar is, mijn god met al die hulp die ze steeds hebben mogen ze in hun handjes knijpen. en de kinderen gaan gewoon overdag naar kinderdagverblijf terwijl Romy niet eens buitenshuis werkt. Cemal weer een ander iets aan het opstarten, nu kan je hem weer inhuren voor te komen klussen, klusbus alweer aangeschaft :')

Zelfs Saskia, de ex van Jessie wordt ik moe van, dioe loopt ook steeds meer reclame te maken :{w
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_210317096
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 13:37 schreef pullup het volgende:
Ah Elsewiekje heeft ook een kindje
Yes en heeft de eerste weken ook flink lopen klagen :D
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_210317100
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 13:39 schreef pullup het volgende:
Bjorn een beetje kwijt geraakt, die post ook voornamelijk verhalen over golfen

[ afbeelding ]
OMG dan moet die Jessie maar gaan opzoeken, die doet het ook :X
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_210317198
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 13:43 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ja verschikkelijk die reclame en denk ook meeste inkomen ja.
En zoals Romy en Cemal, overal maar filmpjes over maken, help hoe komt kind van speen af..maar het uiteindelijk met adviezen nog geen uur volhouden om geen speen te geven. Dan het miepen dat ze voor 2 kids moet zorgen, dat het zooooooooo zwaar is, mijn god met al die hulp die ze steeds hebben mogen ze in hun handjes knijpen. en de kinderen gaan gewoon overdag naar kinderdagverblijf terwijl Romy niet eens buitenshuis werkt. Cemal weer een ander iets aan het opstarten, nu kan je hem weer inhuren voor te komen klussen, klusbus alweer aangeschaft :')

Zelfs Saskia, de ex van Jessie wordt ik moe van, dioe loopt ook steeds meer reclame te maken :{w
Dat dus _O-

En karrenvrachten spullen steeds verkopen of wegbrengen wat ze blijkbaar op een of andere manier hoarden in echt heel korte tijd steed
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_210317200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 13:44 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Yes en heeft de eerste weken ook flink lopen klagen :D
_O- Ik zie het hahahhahah
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_210317213
Daarentegen zit die Beau bijvoorbeeld in haar eentje de boel zelf allemaal bij elkaar te klussen en zie ik ook Naomi of Bas gewoon eerst werken en dan lol maken.

Ze zijn gelukkig niet allemaal zo
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_210317275
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_210317282
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 13:54 schreef pullup het volgende:

[..]
Dat dus _O-

En karrenvrachten spullen steeds verkopen of wegbrengen wat ze blijkbaar op een of andere manier hoarden in echt heel korte tijd steed
Ja ook dat, allerlei wiegjes, kinderwagens, buggy's speelhuisjes, en al dat andere spul, zie ze het ook verkopen, wegbrengen. Oww en moet wel bekennen, schijnbaar ook tijdje dingen naar iemand gebracht die het goed kon gebruiken, dat dan wel weer ;-)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_210317283
En die benzine moet wel betaald worden natuurlijk

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_210317332
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_210317337
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 13:56 schreef pullup het volgende:
Daarentegen zit die Beau bijvoorbeeld in haar eentje de boel zelf allemaal bij elkaar te klussen en zie ik ook Naomi of Bas gewoon eerst werken en dan lol maken.

Ze zijn gelukkig niet allemaal zo
Ja jammer dat Bas maar ook Jens weinig plaatsen, ik doe hun graag lezen :Y

Jens laatste post van maand geleden



Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_210317344
quote:
OMG alweer, dat deed die ook vragen toen ze op vakantie waren in portugal :X
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_210317349
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 14:11 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
OMG alweer, dat deed die ook vragen toen ze op vakantie waren in portugal :X
Geheugen als een goudvis
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_210317354
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 14:12 schreef pullup het volgende:

[..]
Geheugen als een goudvis
Yep _O-









[ Bericht 24% gewijzigd door DaniqueV op 17-08-2023 14:20:49 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_210317772
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 14:05 schreef pullup het volgende:
En die benzine moet wel betaald worden natuurlijk

[ afbeelding ]
Alleen daarom al, dat eeuwige aanprijzen van hun, zou ik het dus nooit kopen _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_210320977
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 14:52 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Alleen daarom al, dat eeuwige aanprijzen van hun, zou ik het dus nooit kopen _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_210326395
Tsjoekie doet lowlands

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')