Waarom van de kerk ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:02 schreef mario390 het volgende:
hier is vandaag vierdag
mutti heeft schnitzel van
kerkdag gebracht
mario eten![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:02 schreef mario390 het volgende:
hier is vandaag vierdag
kerkdag gebracht
mario eten![]()
Dat zou kunnen, even wachten tot mario uit gegeten isquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:07 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel gratis waarschijnlijk.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:02 schreef mario390 het volgende:
hier is vandaag vierdag
kerkdag gebracht
mario eten![]()
Ik ben dol op schnitzelsquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:12 schreef Lovely het volgende:
Eet het eigenlijk nooit, hier bij de slager liggen vaak ook van die grote schnitzels
Daar hebben ze kelders voor,quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok..Kon zo op internet niks over vinden..
Lekker kliederen met je handenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben dol op schnitzels![]()
Heb een paar goede slagers ervoor in de buurt maar is ook leuk en lekker om zelf te maken
Lekker hard slaan op die vleeschquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben dol op schnitzels![]()
Heb een paar goede slagers ervoor in de buurt maar is ook leuk en lekker om zelf te maken
Dus ze koken in de kerk, iedereen kan daar heen ? Of neem je het mee naar huis om het op te eten?quote:
Mutti heeft het voor mario meegebrachtquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus ze koken in de kerk, iedereen kan daar heen ? Of neem je het mee naar huis om het op te eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |