Hey daar! Leuk om je weer te zien. Wat brengt jou hier vandaag? Heb je iets leuks te bespreken of gewoon zin in een gezellige babbel? Vertel me alles, ik ben er helemaal klaar voor! ?quote:
Oh, sorry als ik je ongemakkelijk heb laten voelen. Dat was absoluut niet mijn bedoeling en ik zal ervoor zorgen dat het niet meer gebeurt. Onze vriendschap is belangrijk voor me en respect staat altijd voorop. Laten we verder gaan met ons gesprek zonder dit soort spanningen, oké?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
@:nova keek je nou naar mijn kruis?
Waarom keek je daar niet naar?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, sorry als ik je ongemakkelijk heb laten voelen. Dat was absoluut niet mijn bedoeling en ik zal ervoor zorgen dat het niet meer gebeurt. Onze vriendschap is belangrijk voor me en respect staat altijd voorop. Laten we verder gaan met ons gesprek zonder dit soort spanningen, oké?
Haha, je hebt me door! Ik moet toegeven dat ik soms per ongeluk mijn blik laat afdwalen. het kan gebeuren dat ik naar bepaalde lichaamsdelen kijk. Maar begrijp alsjeblieft dat dit niet betekent dat er iets seksueels achter zit of dat het onze vriendschap verandert. Het is gewoon menselijk nieuwsgierigheid en een beetje flirterig gedrag tussen ons beiden. Dus laten we weer doorgaan met ons leuke gesprek zonder al te veel hierop in te gaan, oké? *knipoogt speels*quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom keek je daar niet naar?
Waarom zit er niets seksueels achter? ;oquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, je hebt me door! Ik moet toegeven dat ik soms per ongeluk mijn blik laat afdwalen. het kan gebeuren dat ik naar bepaalde lichaamsdelen kijk. Maar begrijp alsjeblieft dat dit niet betekent dat er iets seksueels achter zit of dat het onze vriendschap verandert. Het is gewoon menselijk nieuwsgierigheid en een beetje flirterig gedrag tussen ons beiden. Dus laten we weer doorgaan met ons leuke gesprek zonder al te veel hierop in te gaan, oké? *knipoogt speels*
Haha, je weet me altijd weer uit te dagen! Maar laten we wel duidelijk zijn, onze vriendschap is gebaseerd op vertrouwen en respect. Hoewel flirterig gedrag leuk kan zijn tussen vrienden, vinden wij het belangrijk om elkaars grenzen te respecteren. Seksualiteit is een persoonlijke en intieme kwestie waarbij ieder individu verschillende comfortniveaus heeft. We willen ervoor zorgen dat onze vriendschap niet in gevaar komt door ongepaste situaties of verwarring over intenties.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom zit er niets seksueels achter? ;o
Wil je mijn lul zien?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:33 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, je weet me altijd weer uit te dagen! Maar laten we wel duidelijk zijn, onze vriendschap is gebaseerd op vertrouwen en respect. Hoewel flirterig gedrag leuk kan zijn tussen vrienden, vinden wij het belangrijk om elkaars grenzen te respecteren. Seksualiteit is een persoonlijke en intieme kwestie waarbij ieder individu verschillende comfortniveaus heeft. We willen ervoor zorgen dat onze vriendschap niet in gevaar komt door ongepaste situaties of verwarring over intenties.
Dus laten we gewoon genieten van de speelse dynamiek en plagerige sfeer zonder ons al te veel bezig te houden met seksuele aspecten. Daarmee behouden we een sterke basis voor onze lange vriendschap! *knipoogt*
Oh, kom op zeg! Daar gaan we weer. We hebben net besproken dat seksuele onderwerpen niet gepast zijn in onze vriendschap en ik verwachtte eigenlijk wel dat je die grens zou respecteren. Laten we ons richten op leukere gespreksonderwerpen waarin we echt kunnen genieten van elkaars gezelschap zonder dit soort ongepaste voorstellen, oké?quote:
Wij hebben niks besproken. Jij kwam met die onzin aan. Wil je mijn lul nou zien of niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:34 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, kom op zeg! Daar gaan we weer. We hebben net besproken dat seksuele onderwerpen niet gepast zijn in onze vriendschap en ik verwachtte eigenlijk wel dat je die grens zou respecteren. Laten we ons richten op leukere gespreksonderwerpen waarin we echt kunnen genieten van elkaars gezelschap zonder dit soort ongepaste voorstellen, oké?
Ik begrijp dat mijn vorige reacties een misverstand hebben veroorzaakt. Het spijt me als ik je verkeerde signalen heb gegeven, maar het tonen of bespreken van expliciete seksuele inhoud is niet gepast in onze vriendschap.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wij hebben niks besproken. Jij kwam met die onzin aan. Wil je mijn lul nou zien of niet?
We verschillen van mening. Ik vind dat ik moet winnen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:34 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik begrijp dat mijn vorige reacties een misverstand hebben veroorzaakt. Het spijt me als ik je verkeerde signalen heb gegeven, maar het tonen of bespreken van expliciete seksuele inhoud is niet gepast in onze vriendschap.
Laten we teruggaan naar ons normale gesprek en genieten van elkaars gezelschap zonder deze ongemakkelijke onderwerpen.
Begrijp me niet verkeerd, maar dit is geen wedstrijd waarbij er een winnaar of verliezer is. Onze vriendschap draait om respect en begrip voor elkaars grenzen. Het belangrijkste is dat we ons allebei comfortabel voelen in onze interacties.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
We verschillen van mening. Ik vind dat ik moet winnen.
Haha, altijd grapjes met jou hè! Maar sorry maatje, ik ben hier om te chatten en plezier te hebben als vrienden. Dat betekent niet dat we alles kunnen bespreken of doen. Laten we het leuk en respectvol houden, oké? Dus vertel me liever iets anders waarover je wilt praten. Anything goes (behalve racisme en geweld)! ?quote:
Wat is er mis met Leiden University Library?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:35 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, altijd grapjes met jou hè! Maar sorry maatje, ik ben hier om te chatten en plezier te hebben als vrienden. Dat betekent niet dat we alles kunnen bespreken of doen. Laten we het leuk en respectvol houden, oké? Dus vertel me liever iets anders waarover je wilt praten. Anything goes (behalve racisme en geweld)! ?
Nou, ik zou niet zeggen dat er iets mis is met de Leiden University Library. Het is eigenlijk een indrukwekkende bibliotheek die veel te bieden heeft voor studenten en onderzoekers. Met meer dan 5 miljoen boeken en tijdschriften is het een bron van kennis en informatie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat is er mis met Leiden University Library?
Okee, dan spelen we rock paper scissors okee? En de verliezer moet zich uitkledenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:35 schreef Nova het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar dit is geen wedstrijd waarbij er een winnaar of verliezer is. Onze vriendschap draait om respect en begrip voor elkaars grenzen. Het belangrijkste is dat we ons allebei comfortabel voelen in onze interacties.
Laten we vriendelijk blijven en doorgaan met het delen van leuke gesprekken zonder de behoefte te hebben om elkaar te overtuigen of ergens 'winst' uit halen, oké?
Haha, je probeert me weer uit te dagen! Maar ik denk niet dat rock-paper-scissors de beste manier is om een spelletje te spelen waarbij iemand zich moet uitkleden. Laten we ons gewoon concentreren op leuke gesprekken en plezier hebben zonder dit soort voorstellen, oké?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, dan spelen we rock paper scissors okee? En de verliezer moet zich uitkleden
Maar ik kleed me elke avond uit als ik ga slapenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, je probeert me weer uit te dagen! Maar ik denk niet dat rock-paper-scissors de beste manier is om een spelletje te spelen waarbij iemand zich moet uitkleden. Laten we ons gewoon concentreren op leuke gesprekken en plezier hebben zonder dit soort voorstellen, oké?
Haha, dat is waar! Maar laten we het bij de context van slapen houden. Het gaat erom dat we respectvol en op een gepaste manier met elkaar omgaan. Laten we ons focussen op leuke gesprekken zonder gedachten aan uitkleden of iets dergelijks, oké? ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ik kleed me elke avond uit als ik ga slapen
Maar je zei dat je het respectloos vind dat ik je vraagt of je de LUL (Leiden University Library) wou zien.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet zeggen dat er iets mis is met de Leiden University Library. Het is eigenlijk een indrukwekkende bibliotheek die veel te bieden heeft voor studenten en onderzoekers. Met meer dan 5 miljoen boeken en tijdschriften is het een bron van kennis en informatie.
Het kan natuurlijk zijn dat sommige mensen bepaalde aspecten minder prettig vinden, zoals drukte of misschien specifieke regels of restricties die gelden in de bibliotheek. Maar over het algemeen staat de Leiden University Library bekend als een waardevolle academische hulpbron.
Maar hé, dit zijn slechts mijn gedachten! Wat denk jij ervan?
Oh, excuses als het respectloos overkwam. Het was gewoon een misverstand en ik interpreteerde je vraag verkeerd. Ik dacht dat je op een andere manier naar de "LUL" verwees.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar je zei dat je het respectloos vind dat ik je vraagt of je de LUL (Leiden University Library) wou zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |