Ik vind dat zo smerig als mensen dat doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Bern probeert een vlieg te pletten met zijn hand. Die vlieg ziet hem van mijlenver aankomen en is ook nog eens sneller weg.
Ja want als het Bern was gelukt dan lag er een geplette vlieg op zijn dekbed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat zo smerig als mensen dat doen
Je moet daar wel met al die vliegen, gisteren heeft hij er wel een uit de lucht gevangenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Bern probeert een vlieg te pletten met zijn hand. Die vlieg ziet hem van mijlenver aankomen en is ook nog eens sneller weg.
zwak iemand dan denk ik aan wendyquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
Sasha wil een zwak iemand elimineren, ze denkt dat een van hun er ook op komt
Ligt er ook maar aan voor wat.quote:
Uit de lucht is makkelijker want dan kan je anticiperen op de richting waarin de vlieg vliegt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet daar wel met al die vliegen, gisteren heeft hij er wel een uit de lucht gevangen
Isaac is best een sterkte speler, ik heb zo maar het idee dat hij iedereen gaat verslaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha en Bern willen graag open kaart spelen maar het lijkt er op dat dat niet meer gaat lukken. Ze hebben door dat zij er op komen en als zij dat zeker weten gaan ze op Wendy. Ze willen aan Mirthe en Wendy gaan vragen of zij op 1 van hun gaan en als dat waar is dan zeggen dat ze dan op Wendy gaan.
Maar wat als ze liegen vragen zij zich af. Sasha wil nu al op Wendy gaan maar Bern wil nog 1x proberen of het ze lukt om Mirthe, Erik en Wendy mee te krijgen op Isaac te gaan.
2 zelfs.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan voor wat.
Weny heeft ook al een eliminatie doorstaan toch?
ja die jenga en nog 1 weet niet meer welke dat was , zal wel van de proef afhangenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan voor wat.
Weny heeft ook al een eliminatie doorstaan toch?
dom van bern om dat nog te proberenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac is best een sterkte speler, ik heb zo maar het idee dat hij iedereen gaat verslaan
Balanceren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja die jenga en nog 1 weet niet meer welke dat was , zal wel van de proef afhangen
Ja, mentaal en fysiek enorm. Het is een os.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac is best een sterkte speler, ik heb zo maar het idee dat hij iedereen gaat verslaan
Niet bij iets waar intelligentie voor nodig isquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze luisteren nooit naar onze ideeën hier..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gooi er om 9:30 ,maar een eliminatie in, en dan wel een eliminatie
ZONDER 15 minuten oefenen....... gewoon BAM de eliminatie![]()
Goedemorgen Cos
Eerst wordt bepaald wat de challenge is en hoeveel er op komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:50 schreef cinsan het volgende:
als ice erop komt te staan zou het me niks verbazen dat eli word voor 1 persoon
Dat is ook wel zo ze krijgen nog meer mee als onsquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 zelfs.
Het is maar net wat ze moeten doen om te overleven.
Gisteren met die ballen trappen, ze wisten gewoon dat Marciano en Isaac aan de beurt waren door al die informatie die ze net als wij hoorde.
gm
Hadden ze beide dezelfde bal?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo ze krijgen nog meer mee als ons
Ik vond het wel toeval dat Isaac er zo snel drie in had.
Ik was echt verbaasd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |