die word goed buiten beeld gehoudenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:41 schreef woxxel het volgende:
Meestal was de slaapstream op isaak. Maar die heb ik gisteren de hele avond niet gezien
Zal wel in de kas liggen dan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:53 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac ligt met zijn matras ergens anders?
Ik zie naast het bed van Sasha en Bern een bedspiraal zonder matras.
Dat kan ook t matras van mirthe zijn. Die sliep bij Wendy op de kamer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:53 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac ligt met zijn matras ergens anders?
Ik zie naast het bed van Sasha en Bern een bedspiraal zonder matras.
Laten we hopen dat we vandaag wat betere hoogtepunten krijgenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:52 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemorgen,
Het hoogtepunt van de dag, Erik aan het sporten...
die rode kaart moet je niet op rekenen , is ice he zal wel beschermd worden door k5quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik lees iets over een uitspraak die Isaac gedaan zou hebben, ik mag toch hopen als dat echt zo is dat hij op het matje geroepen is... en een dikke vette rode kaart krijgt.
yep en ik hoop tegen beter weten in ice doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we vandaag wat betere hoogtepunten krijgen![]()
Nog een eliminatie
Mirthe gaat niet op het matras van Isaac slapen denk ik zo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:55 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dat kan ook t matras van mirthe zijn. Die sliep bij Wendy op de kamer.
Ik denk dat isaak in de kas geslapen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |