quote:Manchester City hoopt in Piraeus de eerste prijs van het seizoen te pakken. De Champions League-winnaar treft daar Sevilla in de strijd om de Super Cup. Sevilla won vorig seizoen voor de zevende keer de Europa League.
Manchester City en Sevilla strijden in Piraeus om de Super Cup. Dat is een ontmoeting tussen de winnaar van de Champions League en de Europa League.
Manchester City
Voor CL-winnaar Manchester City was de opluchting vorig seizoen groot toen de ploeg op 10 juni in de finale afrekende met Inter Milaan. De club gaf jarenlang enorme bedragen uit aan nieuwe spelers, maar de belangrijkste Europese prijs ontbrak tot dat moment nog in de prijzenkast.
Sevilla
Sevilla is de ploeg die bijna een abonnement heeft op het winnen van de Europa League. De Spaanse club pakte de titel in 2006, 2007, 2014, 2015, 2016, 2020 en dus 2023. Dat resulteerde overigens slechts een keer in het winnen van de Super Cup (2006).
Ook deze keer tegen Manchester City is Sevilla uiteraard de underdog.
Stadion: Stadio Georgios Karaiskáki
Aftrap: woensdag 16 augustus 21:00
TV gids: RTL7 & Ziggo Select
Zo serieus neemt GGMM je nu ook weer niet hoorquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:32 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm en ik zijn nog in bespreking of wij dit gaan kijken
2022quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:32 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm en ik zijn nog in bespreking of wij dit gaan kijken
@lang_lansquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
@:kingroland en ik komen er nog even op terug.
Het is ook zeer afhankelijk of @:dj_day-v, @:maxi-mus, @:tagliano en @:lang_lans aanwezig zijn
Dat is pas vrijdag.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit ga ik niet kijken.
Heracles - NEC gaat leuker worden.
Ik ben als er niets tussenkomt zeker aanwezig.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is ook zeer afhankelijk of @:dj_day-v, @:maxi-mus, @:tagliano en @:lang_lans aanwezig zijn
RamboDirk en polls.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis een optie.
Derhalve niet gestemd.
Coco en modererenquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:01 schreef Coco het volgende:
[..]
RamboDirk en polls.
Noem een slechter duo.
Dat zou puur gokken zijn want ik heb geen enkel idee wat betreft Sevilla maar mijn gevoel zegt dat dit een relatief simpele overwinning voor City wordt met een goaltje van Haaland.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Wat verwacht je van dit potje?
quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
Vanavond weer lekker genieten van Haaland
Poule van drie, 4 wedstrijden, twee uit en twee thuis. Nummer 3 speelt vervolgens tegen nummer 2, uit en thuis. Indien gelijke stand na twee wedstrijden volgt een derde wedstrijd op neutraal terrein. Winnaar tegen nummer 1 van de poule wederom uit en thuis indien geen winnaar derde wedstrijd op neutraal terrein.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk zouden de winnaars van de Conference League en de Europa League eerst tegen elkaar moeten spelen.
De winnaar mag dan tegen de CL winnaar spelen.
Nee het stadion is veilig. Jammer dat ik dit nu pas zie anders had ik kaartjes gehaald hiervoorquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:11 schreef Nober het volgende:
Staat Griekenland niet volledig in brand?
[..]
Spreek voor jezelf.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
Vanavond weer lekker genieten van Haaland
Ik zal er proberen aan te denken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ga er aan beginnen ja, of ik het uit ga kijken weet ik nog niet.quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga er aan beginnen ja, of ik het uit ga kijken weet ik nog niet.
Ik heb nu vakantie, het is of deze wedstrijd, of met de vrouw een gare Netflix serie gaan kijken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:59 schreef Zorro het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in deze wedstrijd.
Maar ja, het is ook niet alsof ik wat anders te doen heb of zo.
@RamboDirk heeft nog wel tipsquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie, het is of deze wedstrijd, of met de vrouw een gare Netflix serie gaan kijken.
Dus ik zit er klaar voor.
Zo! Mevrouw weet ook weer waar ze staat (in de keuken haha)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie, het is of deze wedstrijd, of met de vrouw een gare Netflix serie gaan kijken.
Dus ik zit er klaar voor.
Voor PiAirquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom houden we onze mond dicht?
Dat weet niemand.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom wordt dit in vredesnaam in Griekenland gespeeld
Geld.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is een spannende pot!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sevilla domineert. City weet niet waar het zoeken moet!
Waarom wordt de CL finale volgend jaar in Wembley gespeeld?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik stam uit de tijd dat dit standaard in Monaco gespeeld werd, ook geld ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom wordt de CL finale volgend jaar in Wembley gespeeld?
Waarom wordt de EL finale volgend jaar in Dublin gespeeld?
Waarom wordt de ECL finale volgend jaar in Athene gespeeld?
Monaco is voor mijn gevoel maar een paar jaar geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik stam uit de tijd dat dit standaard in Monaco gespeeld werd, ook geld ja.
Jaar of 15 dacht ik. Was troosteloos idd.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Monaco is voor mijn gevoel maar een paar jaar geweest.
Hier zit tenminste nog publiek
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schieten we hier ook na 90 minuten gewoon pingels?
Ik meen dat er gewoon wordt verlengd bij gelijkspelquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schieten we hier ook na 90 minuten gewoon pingels?
Ik klaag niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet klagen dat er vanavond geen reet op de tv is.
Wie noem je nu een aso?quote:
Blijft een fijne speler. Wel een heel irritante speler.quote:
Wat vroeg.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
net terug van tanden poetsen , maar net de 0-1 kunnen zien
Heb jij even geluk zeg!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet jij ook vroeg naar bed van je meisje?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat juist, het is al kinderbedtijd geweest.quote:
de fabriek roept morgen om 6uquote:
Oh ja er was zo'n user die van de vrouw steeds vroeg naar bed zou moeten he?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet jij ook vroeg naar bed van je meisje?
Wie was dat ook alweer?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja er was zo'n user die van de vrouw steeds vroeg naar bed zou moeten he?Hele matige act was dat
Loonslaaf genot.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
de fabriek roept morgen om 6u
Geen idee maar hij moest het elke keer benoemenquote:
Ja een heel vreemde userquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja er was zo'n user die van de vrouw steeds vroeg naar bed zou moeten he?Hele matige act was dat
Ene Marius of zo, zijn tal van topics overquote:
Ik kan hier niet mee lachen, en dat van een FA.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De tweede?
Haha snap je omdat je een Belg bent
Dat zou juist beter zijn toch, dan zie je de ontknoping?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De tweede?
Ho maar weer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De tweede?
Ik vind dit ook niet kunnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan hier niet mee lachen, en dat van een FA.
Ja maar dan helpt het toch niet met vroeg naar bed gaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou juist beter zijn toch, dan zie je de ontknoping?
Ik vond het als kind altijd heel treurig om naar bed te gaan zonder de uitslag te weten.
Oh sorry ik dacht dat je zelfspot hadquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan hier niet mee lachen, en dat van een FA.
Nu ook hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het als kind altijd heel treurig om naar bed te gaan zonder de uitslag te weten.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat je zelfspot had
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dan helpt het toch niet met vroeg naar bed gaan
check mijn PIquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dan helpt het toch niet met vroeg naar bed gaan
[..]
Oh sorry ik dacht dat je zelfspot had
post iconquote:
Daar kun je de omtrek van een cirkel mee berekenen.quote:
3,14 en dan nog een hoop nummertjesquote:
Al besproken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
3,14 en dan nog een hoop nummertjes
Het getal π, soms geschreven als pi, is een wiskundige constante, met in decimale notatie de getalswaarde 3,141 592 653... Het getal is de verhouding tussen de omtrek en de diameter van een cirkel. Het getal π komt voor in veel verschillende formules binnen de wiskunde en natuurkunde. Het is een irrationaal getal, wat inhoudt dat het niet exact als een breuk kan worden geschreven. Het betekent ook dat het een oneindig aantal decimalen heeft, zonder repetitieve gedeelten.quote:
Duistere zaken zeg ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeggen jullie Bono of Bounou?
Dan ga ik aangifte doen.quote:
Bonouquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg altijd Paul Hewsonquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooruit een like.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bonou
En als hij een groffe opmerking maakt Bonounounounounou
De kevquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft City geen creatieve middenvelders?
Foden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft City geen creatieve middenvelders?
Wie dan wel?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:42 schreef Bezsen het volgende:
Ik zie het al
City wordt geen kampioen
Rodri is toch ook wel creatief?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Foden.
Ze zijn wel op zoek. Paqueta en Olmo worden genoemd
@Coco in the mud.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb 'm toch gereekst, ik geloof er in!![]()
@:zipportal
Dat lijkt me wel. Azzenal faalt altijd en de rest is niet goed genoeg.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:42 schreef Bezsen het volgende:
Ik zie het al
City wordt geen kampioen
Precies. Of die andere kale moet weer zo'n wonderjaar hebben, maar met die selectie lijkt me dat niet haalbaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Azzenal faalt altijd en de rest is niet goed genoeg.
Valt wel mee toch? Wordt ook wel Rodrizontal genoemd. Altijd op veilig. Heeft wel goed afstandsschotquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rodri is toch ook wel creatief?
Slecht ideequote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vinden jullie dat de winnaar van de Conference League eerst zou moeten spelen tegen de winnaar van de Europa League . De winnaar daarvan zou moeten spelen tegen de winnaar van de Champions League.
Dat klinkt logischer.
Dat lijkt mij ook niet nee, al heeft hij eindelijk een spits. Maar die zie ik ook niet meteen de PL uitspelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies. Of die andere kale moet weer zo'n wonderjaar hebben, maar met die selectie lijkt me dat niet haalbaar.
Welja joh, er zijn nog te weinig zinloze potjes idd.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vinden jullie dat de winnaar van de Conference League eerst zou moeten spelen tegen de winnaar van de Europa League . De winnaar daarvan zou moeten spelen tegen de winnaar van de Champions League.
Dat klinkt logischer.
Nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat klinkt logischer.
Dat ene potje meer of min zal niet uitmakenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Welja joh, er zijn nog te weinig zinloze potjes idd.
Ik snap de Hojlund hype eerlijk gezegd helemaal nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet nee, al heeft hij eindelijk een spits. Maar die zie ik ook niet meteen de PL uitspelen.
Dan geef je toch geel?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe kun je hier geen geel voor geven?
Nou dat ene potje minder welquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat ene potje meer of min zal niet uitmaken
Mes in mijn rug ditquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:45 schreef GGMM het volgende:
Nu allemaal stoppen met posten om R-Woud te pesten
Zo denken voetbalbonden ja, daarmee een overvolle kalender, overbelasting etc. Nee, kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat ene potje meer of min zal niet uitmaken
Ik ken hem eerlijk gezegd alleen van de potjes van de nationale ploeg.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap de Hojlund hype eerlijk gezegd helemaal niet
Maakt ajax ook nog een kansje lolquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik vind wel dat de winnaar van de Conference League de Champions League in mag
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik vind wel dat de winnaar van de Conference League de Champions League in mag
Ajax speelt Europa Leaguequote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maakt ajax ook nog een kansje lol
3e in de groepquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax speelt Europa League
Dit grapje mislukt dus totaal
Eens. En toch kijken we weer, verdomme.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wat mij betreft schaffen ze dit helemaal af. Elk jaar denk ik weer; oh ja, dit is ook nog.
Eens.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wat mij betreft schaffen ze dit helemaal af. Elk jaar denk ik weer; oh ja, dit is ook nog.
Ze moeten nog pleeoffs spelen en kunnen 3e in de groep worden?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax speelt Europa League
Dit grapje mislukt dus totaal
Ja, ditquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
Tegen FC Astana of PFC Ludogorets lolquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze moeten nog pleeoffs spelen en kunnen 3e in de groep worden?
Zenit?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe lang is het geleden dat de EL winnaar dit kon winnen?
geen zin om het op te zoeken. Al hoewel ik de tijd die ik verloor tijdens het typen het al lang heb op kunnen zoeken.
Tijdens het lezen van de post en me 5 minuten afvragen wat je UI nou eigenlijk is had ik het eventueel ook kunnen opzoekenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
geen zin om het op te zoeken. Al hoewel ik de tijd die ik verloor tijdens het typen het al lang heb op kunnen zoeken.
Dat zijn twee stugge ploegen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen FC Astana of PFC Ludogorets lol
En ze zitten in de eerste pot (gok ik), dus die komen de groep wel door.
2018quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog een aantal keer Atletiquote:
een capuchonquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijdens het lezen van de post en me 5 minuten afvragen wat je UI nou eigenlijk is had ik het eventueel ook kunnen opzoeken
Ik sla hem even op.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we dat niet doorkomen eet ik mijn spreekwoordelijke pet op
Wij ook niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn land België zal naar alle waarschijnlijkheid geen enkele ploeg hebben in de CL .
Zie Antwep nooit winnen van AEK Athene/Dinamo Zagreb
Dat vind ik echt kutmensenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla hem even op.
Wat vind je van volwassen mensen met een petje op?
Ja zeg al maanden tegen mezelf dat ik mijn UI eens moet aanpassenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel onduidelijk. Doe dan iets stoers zoals dit
[ afbeelding ]
In België zeggen ze ook al jaren dat ze de wegen gaan aanpassen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja zeg al maanden tegen mezelf dat ik mijn UI eens moet aanpassen
Nou nou nou.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In België zeggen ze ook al jaren dat ze de wegen gaan aanpassen.
Dat volk heeft weinig daadkracht. België mist een type Adolf.
Daar kijken ze op de bouw vast niet raar van op.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb tijdens werk als het warm en zonnig is een petje op, dat scheelt een zonnesteek
Je moet ook niet alleen maar leunen op die schoffel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb tijdens werk als het warm en zonnig is een petje op, dat scheelt een zonnesteek
Nee, in mijn vakgebied ook niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar kijken ze op de bouw vast niet raar van op.
Bij 35+ doe ik dat wel, gewoon.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen maar leunen op die schoffel.
Adolf was zo slecht nog nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent geen mod hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb een pittige TR gelezen![]()
Roddelen doe je maar in KLBquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb een pittige TR gelezen![]()
Komt wel op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat het forumdeel voor Verstappen fans?
Geen zin in dat de Belgen ons mooie land komen bezetten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dagelijks poepen houdt daar in elke dag seks.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen zin in dat de Belgen ons mooie land komen bezetten.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dagelijks poepen houdt daar in elke dag seks.
Moeten zij weten. Ik word daar niet geil van.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Echt hoe komen ze bij dat als vervangend woord.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Weten niet dat het in andere gat hoortquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Echt hoe komen ze bij dat als vervangend woord.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:08 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat vinden alleen mensen die niet een paar ruggen kunnen missen
Ik heb er maar één en daar ben ik zuinig op!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:08 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in jequote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:11 schreef KingRoland het volgende:
blijkbaar zijn bepaalde users hier blind (op GGMM na) maar ik zei ik ben er!
Daar werd in ieder geval nog hands gemaakt en was de arm los van het lichaam en.. ja, nog wat dingen. Al was het voor mij ook vooral knullig.quote:
Als je het geld zo makkelijk kan missen wat is dan de lol van het gokken?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:08 schreef Bezsen het volgende:
[..]
goeieavond ouwequote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:11 schreef KingRoland het volgende:
Daley?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:11 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Echt hoe komen ze bij dat als vervangend woord.
https://www.vice.com/nl/a(...)schijten-maar-neukenquote:Hoe het Belgische poepen seks is gaan betekenen, gaat gek genoeg terug naar kinderlijke onschuld. Van der Sijs: “Het werkwoord poppen komt van ‘pop’, wat van het Latijnse ‘pupa’ komt.” Aanvankelijk betekende poppen gewoon ‘met de poppen spelen’ maar met de tijd kreeg het woord een seksuele lading. De betekenis ontwikkelde naar ‘strelen, koesteren, liefkozen’ en later naar het huidige ‘het spel der liefde, vrijen’.
mwahhquote:
Dat is juist.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
is king roland niet van king flopland soort fok term toch
het is master of science voor jouquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
is king roland niet van king flopland soort fok term toch
7,5jequote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is master of science voor jou
Is user IkGeefEnkelLikes weer aanwezig?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Post gewoon mee ipv om aandacht te leuren
Je hebt het over een act die al 15 jaar doet alsof hij nog een studie doet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker. SBS 9 wordt uit kast gehaald. En andere op Veronica.
niet dat er echt veel gebeurdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
AZ juist op Veronica toch, en Twente op SBS9?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker. SBS 9 wordt uit kast gehaald. En andere op Veronica.
Wtf dit moest in klb scquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:14 schreef Bezsen het volgende:
Ze weet dat ik doekoe heb omdat ik ze zelf aan mn voeten heb
christian louboutin
@Frozen-assassin is de Geert Wilders van Fokquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:16 schreef Coco het volgende:
User @:Frozen-assassin zegt keihard waar het op staat.
Jaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ juist op Veronica toch, en Twente op SBS9?
Dat is juist.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ juist op Veronica toch, en Twente op SBS9?
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:frozen-assassin is de Geert Wilders van Fok
koekoekquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik was het hele bestaan van die zender alweer vergeten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijken jullie ooit naar SBS9?
Heb ik wel een een film gezien ja, kerstfilm zelfs.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat niet het vroegere net5?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |