Zeep zou ik dan weer niet doen. Glijmiddel is handiger.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:59 schreef qajariaq het volgende:
Ik vind die nylon dingen van de bouwmarkt juist erg prettig, prima door te geleiden, evt met wat zeep.
Weegt niet op tegen de aanschaf van een trekveer. Precies wat al gezegd is, 1 met m5 schroefje erop en dan 20-30m en je zit voor t leven goed.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:56 schreef Chandler het volgende:
Is het 1 buis die van vertrek a naar b gaat? Dan werkt een propje met touw er doorheen zuigen met een stofzuiger ook prima. Zo heb ik al meerdere kabels getrokken in meerdere huizen.
Yup, stofzuiger is ook handig als je 1 loze leiding in een kamer hebt en geen idee welke leiding daarbij hoort in de meterkast. Of andersom. 1 iemand de stofzuiger erop en de andere loopt rond. Toen hoorden we het opeens zoemen achter de keuken, mysterie loze leiding in meterkast hier opgelostquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:56 schreef Chandler het volgende:
Is het 1 buis die van vertrek a naar b gaat? Dan werkt een propje met touw er doorheen zuigen met een stofzuiger ook prima. Zo heb ik al meerdere kabels getrokken in meerdere huizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |