je foto doet het niet en dit is een troll account, dus het topic gaat snel op slotquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:34 schreef AmsterdamseLatino84 het volgende:
Goedemiddag mede Fok'ers,
Met mijn eerste ex heb ik een relatie van bijna 14 jaar gehad. Zij gaf op een gegeven moment aan dat ze grotere penissen dan dat ik heb heeft gehad en mee heeft gevreeen. Vroeg oprecht aan haar wat ze van die van mij vond. Zij gaf aan dat hij best aan de kleine kant was.
Vervolgens, toen het uit was, ben ik gaan scharrelen met een collega. Ook gevreeen. Ook zij gaf aan dat ze normaliter iets grotere tot groter had gedaan.
Mijn huidige ex, waar ik na de scharrel mee ging gaf aan ook grotere te hebben gedaan. Als ik vroeg hoe vind je hem zei ze nonchalant: 'whah is toch goed zo?', waardoor ik erg aan het twijfelen ben geslagen.
Ik zou het liefste een onafhankelijk iemand laten oordelen, maar dat is best vreemd. Om iemand zomaar een foto te sturen.
Ik weet niet of ik hier een foto mag plaatsen conform de regels, maar een online poll zou mij wel helpen. Daarom probeer ik het even. Met de hoop dat het niet wordt verwijderd. Ben benieuwd naar de uitkomst gezien de situatie en het feit dat het mij onzeker maakt. Ik heb echt iets aan jullie reacties.
Bij deze de poll en een foto.
[poll=5997]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou me in eerste instantie druk maken om die puntige ellebogen.. ziet er toch niet uit manquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:36 schreef AmsterdamseLatino84 het volgende:
Url naar de foto:
https://ibb.co/cvL4YLS
Zag dat de foto niet is geplaatst.
Dat is dus die peyronie die ik noem.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
Heb je dat ding in een blender gehad ofzo?
Spontaan gay geworden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:36 schreef AmsterdamseLatino84 het volgende:
Url naar de foto:
https://ibb.co/cvL4YLS
Zag dat de foto niet is geplaatst.
meen je nietquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:13 schreef Lenny77 het volgende:
Verwacht hier echter geen normale antwoorden of een normale poll uitslag.
Sowieso lijkt mij dit allemaal vrij nep
Is dat nu echt nodig?quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:30 schreef Purrito het volgende:
Zou een geodrieehoek kopen om dat scheve mormel te meten.
Ikpost ze niet op FOK voor de aandachtquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is dat nu echt nodig?
Zou je zelf blij zijn als iemand zo over jouw lichaamsdelen zou spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |