quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
NTR verwijdert aflevering van kinderserie met Thijs Römer
https://www.shownieuws.nl(...)erie-met-thijs-romer
![]()
Ze hadden zijn nummer, ja. Daar komen al die appjes ook vandaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:25 schreef Jaroon het volgende: [..] Heeft hij zijn telefoonnummer aan 1 van die meisjes gegeven?
AD.nlquote:De meisjes kregen zijn 06-nummer en mochten die niet delen van hem
Vreemd. Dat had ik niet meegekregen. Maar 1 zo'n vraag maakt mij een rare vragensteller en iemand die steeds verder zoekt naar niet feiten? Ik post het tegenovergestelde van wat jij beweerd. Gewoon mijn posts eens teruglezen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze hadden zijn nummer, ja. Daar komen al die appjes ook vandaan.
Huh? Waar heb je het over? Ik snap niets van deze post.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Vreemd. Dat had ik niet meegekregen. Maar 1 zo'n vraag maakt mij een rare vragensteller en iemand die steeds verder zoekt naar niet feiten? Ik post het tegenovergestelde van wat jij beweerd. Gewoon mijn posts eens teruglezen.
Incorrectquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je het over? Ik snap niets van deze post.
Wij weten dan ook niet alles, want wij hebben niet alle bewijs. Het OM wel en de rechter heeft uiteindelijk een uitspraak gedaan nav dat bewijs. Dus tot zover met je theorien.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
"Maar je krijgt er toch maar geen genoeg van om alles opnieuw te vragen wat al bekend is" Schreef jij....
Het klopt niet.
Ik heb geen enkele theorie. Ik ga af op bewijs dat er wel is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wij weten dan ook niet alles, want wij hebben niet alle bewijs. Het OM wel en de rechter heeft uiteindelijk een uitspraak gedaan nav dat bewijs. Dus tot zover met je theorien.
Ja, maar je krijgt dus nooit inzage in alle bewijs, dus ga je automatisch af op wat uberhaupt de media bereikt en daarom kun je nooit een 100% kloppend oordeel vellenquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele theorie. Ik ga af op bewijs dat er wel is.
Doe ik ook nergens. Ik begrijp niet waar je het over hebt. En jij zelf duidelijk ook niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt dus nooit inzage in alle bewijs, dus ga je automatisch af op wat uberhaupt de media bereikt en daarom kun je nooit een 100% kloppend oordeel vellen
Nee, dit is SHO.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:54 schreef Jaroon het volgende:
Gewoon topic sluiten totdat er echt nieuws is.
Hou toch op. Ik zuig niet. Mensen schuiven mij dingen in de schoenen die ik niet zeg of schrijf. Bemoei je eens wat minder met mij. Ook met je idiote verhaal over topics kicken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee, dit is SHO.
Hou maar gewoon op met zuigen.
Welnee, het is SHO. SHO drijft op speculatie. Ik zou hooguit de TT veranderen. Thijs Römer: de man, de mythe, de veroordeelde kindermisbruiker. Of iets dergelijks.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:54 schreef Jaroon het volgende:
Kan ook. Maar er is nu veel kritiek op speculatie. Terecht.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee, het is SHO. SHO drijft op speculatie. Ik zou hooguit de TT veranderen. Thijs Römer: de man, de mythe, de veroordeelde kindermisbruiker. Of iets dergelijks.
Zo werkt het niet in SHO, topics blijven open, er is ruimte voor speculaties en als er niets te melden is zakt het vanzelf naar beneden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:54 schreef Jaroon het volgende:
Klopt. Moet dan even wennen aan hoe het er hier aan toegaat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in SHO, topics blijven open, er is ruimte voor speculaties en als er niets te melden is zakt het vanzelf naar beneden.
Was dit topic niet gesloten ooit? Met andere woorden er wordt weleens een topic gesloten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in SHO, topics blijven open, er is ruimte voor speculaties en als er niets te melden is zakt het vanzelf naar beneden.
Het staat nu op showbizz. Daar gelden andere regels.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was dit topic niet gesloten ooit? Met andere woorden er wordt weleens een topic gesloten.
Nee hoor, topics worden niet zomaar gesloten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was dit topic niet gesloten ooit? Met andere woorden er wordt weleens een topic gesloten.
Dit topic loopt als sinds mei 2022 in SHO, ten tijde van de rechtszaak en/of de uitspraak liep er ook wel een topic in NWS.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het staat nu op showbizz. Daar gelden andere regels.
Waar zeg ik zomaar?quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, topics worden niet zomaar gesloten.
Dat je hier meer mag roddelen. Bij nieuws niet zozeer. Ik ontvolg dit topic nu. Zie het terzijnertijd wel weer bij "nieuws"als er nieuws is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit topic loopt als sinds mei 2022 in SHO, ten tijde van de rechtszaak en/of de uitspraak liep er ook wel een topic in NWS.
Geen idee wat je wil zeggen dat hier andere regels gelden, maar als je daar meer vragen of opmerkingen over hebt kan je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |