Volgens mij had ik ooit gelezen dat je niet 2 eigen gemaakte kan hebben, dus dat je altijd de party van een ander joined met een premade. Zal eens ff zoeken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kun je dan met je eigen character elkaar joinen?
heb dat nog niet gecheckt
Het ziet er gelikt uit, maar ik vraag mij af voor wie dit is. Alleen al de verplichting voor een sterke wifi verbinding sluit al een groot deel van de voordelen van een handheld uit. Nu snap ik dat je voorlopig nog geen ps5 games kan draaien op wat stiekem een android tablet is, maar niks over bijvoorbeeld psp (vita)/ps2/ps3 games lokaal kunnen spelen zonder internet. Je ipad of telefoon kunnen het streamen ook doen en nog een hele hoop meer met als enige nadeel dat het bij gamen misschien iets minder ergonomisch is. Maar aan de andere kant heb je een apparaat dat veel meer kan dan alleen streamen.quote:
Ding is natuurlijk dat ze er makkelijk van hadden kunnen maken dat PS1-PS4 spellen op dat ding lokaal kunnen spelen. Remote play only en geen Bluetooth is gewoon zo ontzettend zondequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het ziet er gelikt uit, maar ik vraag mij af voor wie dit is. Alleen al de verplichting voor een sterke wifi verbinding sluit al een groot deel van de voordelen van een handheld uit. Nu snap ik dat je voorlopig nog geen ps5 games kan draaien op wat stiekem een android tablet is, maar niks over bijvoorbeeld psp (vita)/ps2/ps3 games lokaal kunnen spelen zonder internet. Je ipad of telefoon kunnen het streamen ook doen en nog een hele hoop meer met als enige nadeel dat het bij gamen misschien iets minder ergonomisch is. Maar aan de andere kant heb je een apparaat dat veel meer kan dan alleen streamen.
Ik denk eigenlijk dat dat ding pas leuk wordt als de modders ermee aan de gang zijn gegaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ding is natuurlijk dat ze er makkelijk van hadden kunnen maken dat PS1-PS4 spellen op dat ding lokaal kunnen spelen. Remote play only en geen Bluetooth is gewoon zo ontzettend zonde![]()
Voor 100-150 euro was het nog wel grappig geweest. 220 euro is weer te veel voor een online only PS5 Remote ding.
Dualsense technologie is top en dat LCD scherm ziet er ook prima uit. Als je er van alles op kunt spelen zonder internet dat heb je er een leuk ding aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dat ding pas leuk wordt als de modders ermee aan de gang zijn gegaan.
Ja dit lijkt mij de meest ergonomische handheld tot nu toe. De Steam deck is best wel zwaar en de switch joycons komen niet in de buurt van een Dualsense. Alleen jammer dat Sony hem zo beperkt heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dualsense technologie is top en dat LCD scherm ziet er ook prima uit. Als je er van alles op kunt spelen zonder internet dat heb je er een leuk ding aan.
Er is een save sync tussen alle platformen. Ook PS5 en Xbox omdat de saves op de Larian servers geplaatst worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is ze gegund!
Wel bijzonder sync tussen steam en Xbox?
Enorm zonde in een tijd dat er zoveel handhelds weer eindelijk worden gemaakt. SOONY zal wel weer te laat komen over een paar jaar. Een Remote Play ding is gewoon raar met de concurrentie die voor veel betere dingen zorgt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja dit lijkt mij de meest ergonomische handheld tot nu toe. De Steam deck is best wel zwaar en de switch joycons komen niet in de buurt van een Dualsense. Alleen jammer dat Sony hem zo beperkt heeft gemaakt.
Jup maar wel op Xbox want GamePass.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:05 schreef Cod_player het volgende:
Hier mensen die van plan zijn payday 3 te gaan halen?40 euro zie ik, 21/09 release. Lijkt me wel tof.
Gekocht en 3 missies gespeeld, wel wennen aan de controls en de HUD.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:04 schreef Peejtur het volgende:
Iemand hier die Armored core 6 speelt? Lijkt me gaaf maar ene kant ook erg moeilijk.
Is dat wel beetje te doen op console. Zieke inventory management, ik zou smeken om mn muis.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:24 schreef Ang3l het volgende:
Nog maar een week wachten tot Baldur's Gate
Ik word iets te veel gehyped door de reviews en vrienden.
Dit kan alleen maar tegen gaan vallen
Ondertussen The Devil in me aan het spelen.
Niet heel veel anders dan de eerste 3 delen, al zit er iets meer "gamen" in met klimmen en kruipen en springen etc.
Ja, we gaan t zien. Bij Divinity hadden ze dat prima opgelost.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is dat wel beetje te doen op console. Zieke inventory management, ik zou smeken om mn muis.
Vanavond weer gespeeld maar niet echt overtuigd nog. Morgen weer een keer proberen anders gaat ie misschien wel op marktplaats. Ik merk dat ik het bouwen van de mechs niet echt boeiend vind en dat is wel echt een essentieel onderdeel. Ik wil gewoon schieten en niet echt nadenken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:04 schreef Peejtur het volgende:
Iemand hier die Armored core 6 speelt? Lijkt me gaaf maar ene kant ook erg moeilijk.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Callisto Protocol uitgespeeld. Toffe game. Heb er meer plezier aan beleefd dan aan Final Fantasy 16.
Die demo heb ik er afgegooid afgelopen week. Kon er echt niks mee. Niet mijn genre qua spel (wel qua sfeer).quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:25 schreef Drankster het volgende:
Mega hyped voor Lies of P ook en die komt over 2 weken al.
X was nog altijd de laatste écht goede Final.quote:
Nee, ik vond FF XVI wel echt goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
X was nog altijd de laatste écht goede Final.
20 jaar geleden.
TWINTIG JAAR ANGEL.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik vond FF XVI wel echt goed
Niet perfect, maar dat vond ik X ook verre van.
Irritante Tidus. Zeikerige slappe Yuna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |