Ik heb me net lopen sufpiekeren over een goede smoes waarom ik vandaag (en het liefst ook morgen) niet op school aanwezig kan zijn. M'n vader is wel bereid hier een briefje voor te schrijven, alleen moet het niet te gek zijn, zoals overleden familie ofzo.
Maar zijn er creatievelingen onder jullie die een goed excuus weten waarom ik één of twee dagen niet aanwezig kan zijn op school? (behalve ziekte dan)
quote:vandaag is al over
Op woensdag 12 februari 2003 22:10 schreef Drigo het volgende:
Hey, ik heb een klein probleem. Ik meld me best vaak ziek op school om ff een dagje vrij te nemen, en 't wordt nu toch wel beetje verdacht als ik 't vandaag weer ga doenIk heb me net lopen sufpiekeren over een goede smoes waarom ik vandaag (en het liefst ook morgen) niet op school aanwezig kan zijn. M'n vader is wel bereid hier een briefje voor te schrijven, alleen moet het niet te gek zijn, zoals overleden familie ofzo.
Maar zijn er creatievelingen onder jullie die een goed excuus weten waarom ik één of twee dagen niet aanwezig kan zijn op school? (behalve ziekte dan)
[Dit bericht is gewijzigd door Moon_of_74 op 12-02-2003 22:14]
- je broer gaat verhuizen en je moet 'm helpen.
- je gaat wat bezoeken voor school/vervolgopleiding
- je moet naar een keuring voor de land-/luchtmacht. (serieus een keer gebruikt )
- je vader en moeder moeten weg en je moet op je kleine zusje passen
- fysiotherapie
- beugel ?
quote:jah iets aan je nieren met dat je iedere 2 dagen aan zo'n apparaat moet om je bloed te zuiveren. das kicke
Op woensdag 12 februari 2003 22:14 schreef GHansie2 het volgende:
Vaak ziekmelden -> wederkerende ziekte waarbij je eens in de zoveel dagen/weken naar het ziekenhuis moet.
quote:Ja, zitten paar goeie bij
Op woensdag 12 februari 2003 22:16 schreef postman het volgende:
ow smoesen, m'n favoriet!- je broer gaat verhuizen en je moet 'm helpen.
- je moet naar een keuring voor de land-/luchtmacht. (serieus een keer gebruikt
)
- je vader en moeder moeten weg en je moet op je kleine zusje passen
- fysiotherapie
- beugel ?
Word je echt niet vrolijk van...
Scheelt je later wel zo'n ¤20.000...
Jaar langer op school is een jaar korter werken
quote:Eehhh verslapen?? bellen ze je op?? gewoon niet opnemen
Op woensdag 12 februari 2003 22:19 schreef Drigo het volgende:[..]
Ja, zitten paar goeie bij
Dat verhuizen is wel oké. Het probleem is ook nog eens dat ik iets moet bedenken waarom ik 't niet eerder aan haar had gemeld ('vergeten' heb ik nl. ook al 1000x gebruikt
)
quote:Je was te druk met smoesjes verzinnen?
Op woensdag 12 februari 2003 22:19 schreef Drigo het volgende:[..]
Ja, zitten paar goeie bij
Dat verhuizen is wel oké. Het probleem is ook nog eens dat ik iets moet bedenken waarom ik 't niet eerder aan haar had gemeld ('vergeten' heb ik nl. ook al 1000x gebruikt
)
Maar serieus, ik zou toch eens naar school gaan, d'r is een spijbelaar blijven zitten op 0.01 het afgelopen jaar
Zeg gewoon dat je geen zin hebt om naar school te komen.
quote:Das absoluut een kutactie...
Op woensdag 12 februari 2003 22:21 schreef Wimpeh het volgende:blijven zitten op 0.01
quote:Wat heb jij voor vader?????
Op woensdag 12 februari 2003 22:10 schreef Drigo het volgende:
M'n vader is wel bereid hier een briefje voor te schrijven, alleen moet het niet te gek zijn, zoals overleden familie ofzo.
quote:Scholieren/studententijd is de mooiste tijd van je leven. Werken kan je altijd nog wel
Op woensdag 12 februari 2003 22:19 schreef FredvZ het volgende:
tip: doe zo weinig aan/op school dat je blijft zitten...Word je echt niet vrolijk van...
quote:Had hij maar niet moeten spijbelen. Als je je gewoon inzet in de les dan "vergeten" ze die 0.01 wel.
Op woensdag 12 februari 2003 22:24 schreef Willaaam het volgende:[..]
Das absoluut een kutactie...
quote:Mooie tip:
Op woensdag 12 februari 2003 22:32 schreef Poogie het volgende:
Je fiets is gejat en je moet aangifte gaan doen bij de politie
quote:Jij zit vol goede ideeën
Op woensdag 12 februari 2003 23:05 schreef Kombucha het volgende:
tandarts,ziekenhuis,begrafenis,je kleine broertje/zusje van school ophalen want je ouders zijn er niet,phsychiater,fysio,aangifte doen,dokter,iemand van station/vliegveld halen,opendag vervolgopleiding,intekengesprek vervolgopleiding,logopediste,trouwerij etc.....
verhuizing,paar dagen weg want je oom wordt 50 ofsow..,lichaamlijke klachten dus moet je binnen blijven,een of ander gelovig feest van je familie,geboorte van een kind van je zus ofsow..Hmmss bes wel moeilijk dit.
quote:Tsja. Tis maar wat je leuk vind.
Op woensdag 12 februari 2003 22:17 schreef CreativeMind het volgende:[..]
jah iets aan je nieren met dat je iedere 2 dagen aan zo'n apparaat moet om je bloed te zuiveren. das kicke
Maar ik zal ook ff mijn bijdrage leveren:
-lekke band/ ketting d'r af. Maar dat werkt niet zo als je 2 dagen vrij wil hebben
-Ziekenhuis/tandarts/psycholoog enz.
-Begrafenis aan de andere kant van het land, waardoor je er 2 dagen niet bent.
-Je broertje was ziek en je moeder al je d'r werk en je vader ook en toen heb je hem maar naar de buren gebracht. Maar dat kostte wel tijd
quote:dat zou kunne. er was een gast die een week weg bleef om 11 sep te volgen.
Op woensdag 12 februari 2003 22:14 schreef cptmarco het volgende:
ik ben zo geschokt door het besluit dat Den Haag Patriots naar Turkye gaat sturen, dat ik mij genoodzaakt zie om te gaan protesteren in Den Haag
quote:heb ik ook wel gedaan. maar dat was omdat de HDD echt bijna het loodje legde.
Op woensdag 12 februari 2003 22:30 schreef Diablo_GT het volgende:
Zeg dat je computer ziek is.Dat je vader je uberhaupt wilt helpen spijbelen.
gelukkig nog kunnen backuppen.
quote:dasgen smoes.
Op woensdag 12 februari 2003 22:32 schreef Poogie het volgende:
Je fiets is gejat en je moet aangifte gaan doen bij de politie
Of als dat te extreem is, kun je altijd nog Sikh aanhanger worden en altijd je ceremoniele dolk bij je moeten dragen. Vroeg of laat word je dan de toegang tot de school ontzegd, doel bereikt!
Okay, ik denk dat ik die van die begrafenis aan de andere kant van 't land ga gebruiken.
Nu nog een backup-plan verzinnen voor 't geval de coordinator naar m'n huis belt (en m'n pa neemt op)
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:50 schreef Cynix ® het volgende:
Hmmm, laten we dit forum niet gebruiken om anderen aan te zetten tot fraude, oplichting en/of diefstal. Dit soort activiteiten zorgen er voor dat eerlijke mensen de dupe worden.Slotje maar doen.
als je slechte punten hebt...get your sorry ass to the classroom.
quote:De beste die meestal werkt.
Op woensdag 12 februari 2003 22:16 schreef postman het volgende:
je vader en moeder hadden ruzie , en toen gooide je moeder een groot mes naar je vader ... die gelukkig net mis was , maar de kat had een flinke snee in ze oor , dus moest je mee naar het ziekenhuis!!!!!
kan gebeuren
maart beste is om gewoon naar school te gaan ..
tenminste als ik er op terug kijk heb ik een zeer gave school periode gehad
ga toch naar school luie flikker, mag lijjuh dat je blijft zitten en er nooit meer afkomt..
maar in Belgie mag je vrij nemen om je rijexamen af te leggen
Dat kan je echter niet voor een hele dag gebruiken.
"ach meester, ik had echt geen zin en ik was zo moe "
En dan doet de meester zo lekker sarcastisch van
"Oh, geeft niet. We hebben toch een hekel aan je"
En dan moet je gewoon verder blaten en eromheen draaien waardoor hij het niet eens meer wil weten (of gewoon niet eraan denkt)
quote:volgens mij hier ook... maar hij's vast zo oud nog niet.
Op donderdag 13 februari 2003 20:26 schreef ASSpirine het volgende:
ik weet niet of dat bij jullie het geval ismaar in Belgie mag je vrij nemen om je rijexamen af te leggen
En hier in Nederland duurt 'n examen maar 'n krap uurtje... geen 2 dagen...
(sneller van begrip ofzo, wij )...
quote:Tjee, wat een ramp.
Op woensdag 12 februari 2003 22:19 schreef FredvZ het volgende:
Je leeft toch niet om te werken maar andersom ?
quote:Ja de hele dag zeker?
Op donderdag 13 februari 2003 21:06 schreef Viola_Holt het volgende:
de brug stond open !
quote:Twee dagen lang?
Op donderdag 13 februari 2003 21:06 schreef Viola_Holt het volgende:
de brug stond open !
quote:ow...dacht dat ie alleen te laat was...niet goed gelezen...
Op donderdag 13 februari 2003 21:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Ja de hele dag zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |