abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210406922
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 14:13 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Als we een paar dagen niks van je horen dan weten we hoe laat het is. Alvast RIP
Je zal iets heftiger moeten boven halen dit onkruid te verdelgen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_210408169
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 21:13 schreef UncleScorp het volgende:
* UncleScorp zit momenteel enkele dagen ziek thuis …
covid volgens een zelftestje. Mondwisser deze keer ipv die belachelijke stok door je neus.
Zonder vaccin. Het voelt als een combi van verkoudheid en lichte griep.
Ojee. ivm een combi van verkoudheid en lichte griep had ik ook (voor de lol) ook een van de bullshit zelftestjes (in mn neus) gedaan.
Negatief.
Paar dagen zielig op de bank liggen...paar paracetamol, aantal Westmalle Tripels, groene thee met een whisky erbij,veel water drinken.
Heel veel sterkte met je verkoudheid en lichte griep ouwe!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_210408199
DISCUSS: Are they prepping for Plandemic 2.0?

https://off-guardian.org/(...)g-for-plandemic-2-0/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_210408851
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:43 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij een hekel had aan zuigerig gedrag?
Waarschijnlijk denk je wel meer :) Maar Uncle zal mijn post weer anders lezen dan jij :)
Lach met een schone bips
pi_210409106
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 16:31 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ojee. ivm een combi van verkoudheid en lichte griep had ik ook (voor de lol) ook een van de bullshit zelftestjes (in mn neus) gedaan.
Negatief.
Paar dagen zielig op de bank liggen...paar paracetamol, aantal Westmalle Tripels, groene thee met een whisky erbij,veel water drinken.
Heel veel sterkte met je verkoudheid en lichte griep ouwe!
Thx man :)
Is zo goed als over...morgen terug de ouwe
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_210409155
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 17:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Waarschijnlijk denk je wel meer :) Maar Uncle zal mijn post weer anders lezen dan jij :)
Niet zo schijnheilig doen.
pi_210409225
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:17 schreef JopieKlaassen het volgende:
Zijn post was aan mij gericht.
Snap niet waarom jij er dan zo'n probleem van maakt.
Is gewoon het topic verzieken wat jij doet.
pi_210409301
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Joh, denk niet dat je iemand beledigt met je opmerking :)
Ik heb best lange tenen hoor.
pi_210409310
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 22:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Stel je niet aan man zo erg is het niet, moet je es ergens verderop lezen hoe er over zogenaamde wappies wordt gesproken. :{w
Hunnie doen het dus mag ik het ook.
pi_210409401
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb best lange tenen hoor.
Vast ook grote schoenen dan.
Lach met een schone bips
  donderdag 24 augustus 2023 @ 18:43:33 #86
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_210409403
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hunnie doen het dus mag ik het ook.
Wat een dramatiseren omdat ik de eerste mondkapjesdragers bange poeperds noem, selectieve verontwaardiging noemen we dat. Weet nog en dat is nog niet zo heel lang geleden, werden ongevaccineerden kakkerlakken genoemd ergens verderop. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_210409408
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zijn post was aan mij gericht.
Snap niet waarom jij er dan zo'n probleem van maakt.
Is gewoon het topic verzieken wat jij doet.
Omdat hij er elke keer als de kippen bij is als iets wordt gepost waarvan de toon hem niet bevalt. Dan ben je gewoon een schijnheilige lul als je dat vervolgens zelf ook doet.
pi_210409417
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:17 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Ga mij niet vertellen wat ik wel of niet zeg, serieus :')
Lach met een schone bips
pi_210409435
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:44 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Omdat hij er elke keer als de kippen bij is als iets wordt gepost waarvan de toon hem niet bevalt. Dan ben je gewoon een schijnheilige lul als je dat vervolgens zelf ook doet.
Dan kun je dit beter melden in het FB topic als je iets over mij stoort. Maar mij een schijnheilige lul noemen? Dan moet je misschien even wat verder terug lezen in verschillende topics :)
Lach met een schone bips
pi_210409802
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Wat een dramatiseren omdat ik de eerste mondkapjesdragers bange poeperds noem, selectieve verontwaardiging noemen we dat. Weet nog en dat is nog niet zo heel lang geleden, werden ongevaccineerden kakkerlakken genoemd ergens verderop. :{w
Oh dus mensen op een forum waren niet lief, dus mensen die wel buitenkomen en je verder niet lastig vallen mag je dan bange poeperds met een vodje op noemen. Jaja.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:34:30 #91
189978 controlaltdelete
pi_210410245
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Oh dus mensen op een forum waren niet lief, dus mensen die wel buitenkomen en je verder niet lastig vallen mag je dan bange poeperds met een vodje op noemen. Jaja.
Stel je niet aan je maakt van een mug een olifant. Bepaalde mensen als kakkerlakken zien is van een heel ander kaliber dan iemand een bange poeperd noemen. Nu is deze discussie klaar want het gaat nergens over en het is bovendien offtopic :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_210410632
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ga mij niet vertellen wat ik wel of niet zeg, serieus :')
Doe dat dan ook bij anderen niet.
pi_210410664
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:50 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Doe dat dan ook bij anderen niet.
Joh en dat is precies wat ik niet doe :) Of je gaat je aanval op mij in FB plaatsen of spreek mij in DM erop aan. Maar je gaat niet dit topic verneuken omdat je iets tegen mij hebt. Final :)
Lach met een schone bips
pi_210411123
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Het verschil is dat de mondkapjes dragers dit waarschijnlijk doen, omdat ze zelf niet ernstig ziek kunnen/willen worden van Covid-19 of dat ze de risico's voor misschien medisch zwakkeren zo laag mogelijk willen houden.

En andere, zijn niet zo slim en dachten alleen aan zichzelf met alle risico's voor andere.

Dat is het verschil.
pi_210411489
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Stel je niet aan je maakt van een mug een olifant. Bepaalde mensen als kakkerlakken zien is van een heel ander kaliber dan iemand een bange poeperd noemen. Nu is deze discussie klaar want het gaat nergens over en het is bovendien offtopic :W
Kakkerlakken rennen ook weg als ze bang zijn en ik heb ze nog nooit hun ongelijk toe zien geven. Als je mij niet mag helemaal prima, maar je agressie op onbekende mensen af reageren terwijl je niks van ze weet. M'n moeder is al 2x bijna dood geweest door een longontsteking en staat dus iets anders in het leven als het gaat om longinfecties. Het is echt het toppunt van triestheid dat je dat soort mensen gaat uitschelden en belachelijk maken voor een keuze waar ze jou helemaal geen kwaad mee doen.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:48:19 #96
189978 controlaltdelete
pi_210411656
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:20 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Het verschil is dat de mondkapjes dragers dit waarschijnlijk doen, omdat ze zelf niet ernstig ziek kunnen/willen worden van Covid-19 of dat ze de risico's voor misschien medisch zwakkeren zo laag mogelijk willen houden.

En andere, zijn niet zo slim en dachten alleen aan zichzelf met alle risico's voor andere.

Dat is het verschil.
Aha, volgens jouw redenering komt het er op neer dat mondkapjesdragers geen bange poeperds mogen worden genoemd en het volledig terecht is dat ongevaccineerden als kakkerlakken bestempeld mogen worden?
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Kakkerlakken rennen ook weg als ze bang zijn en ik heb ze nog nooit hun ongelijk toe zien geven. Als je mij niet mag helemaal prima, maar je agressie op onbekende mensen af reageren terwijl je niks van ze weet. M'n moeder is al 2x bijna dood geweest door een longontsteking en staat dus iets anders in het leven als het gaat om longinfecties. Het is echt het toppunt van triestheid dat je dat soort mensen gaat uitschelden en belachelijk maken voor een keuze waar ze jou helemaal geen kwaad mee doen.
Je redenering slaat nergens op. Agressief ben ik al helemaal niet, je maakt van een mug een olifant om mij iets in de schoenen te kunnen schuiven over iets wat totaal overtrokken is. Nu ga je de longziekte van je moeder projecteren op mij of op mensen die geen mondkapjes droegen in die tijd net alsof daar de oorzaak ligt. Het wordt weer een zinloze discussie merk ik. Niettemin sterkte voor je moeke.
pi_210412514
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]
Je redenering slaat nergens op. Agressief ben ik al helemaal niet, je maakt van een mug een olifant om mij iets in de schoenen te kunnen schuiven over iets wat totaal overtrokken is. Nu ga je de longziekte van je moeder projecteren op mij of op mensen die geen mondkapjes droegen in die tijd net alsof daar de oorzaak ligt. Het wordt weer een zinloze discussie merk ik. Niettemin sterkte voor je moeke.
Moet je eens voorstellen dat een grote kerel op straat je aanspreekt met bange poepert met je domme vodje. Is het dan wel agressie?
pi_210413153
Er zijn in dit subforum een hoop users met ernstig negatieve ervaringen met covid. Zowel persoonlijke ervaringen als van een geliefde die ernstig ziek is of is geweest van het virus.
Als je dan zo negatief spreekt omdat iemand een mondkapje draagt, een extra herhaalbooster neemt of zich gewoon aan maatregelen houd, dan kan zoiets erg vervelend zijn. Een beetje begrip daarvoor zou gewenst zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 08:35:53 #99
189978 controlaltdelete
pi_210415634
Jaja ik heb het begrepen mondkapjesdragers&co daar moeten we respect voor hebben geen kwaad woord en ongevaccineerden die mogen voor vanalles uitgemaakt worden. :7
pi_210417784
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 08:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Jaja ik heb het begrepen mondkapjesdragers&co daar moeten we respect voor hebben geen kwaad woord en ongevaccineerden die mogen voor vanalles uitgemaakt worden. :7
Dat was niet de insteek van mijn opmerking, dat maak jij ervan. Als je verder kijkt dan je neus lang is zou je ook kunnen bedenken dat iemand die nu met een mondkapje op loopt daar een gegronde reden voor heeft. Toen de mondkapjes plicht verviel ben ik een mondkapje blijven dragen omdat ik in afwachting was van een operatie ivm kanker, had geen zin om corona op te lopen waardoor de operatie zou worden uitgesteld. Zo zijn er tal van mensen die gewoon rekening houden met hun persoonlijke situatie of dat van hun dierbaren en een mondkapje dragen als dat hun verstandig lijkt. Geen enkele reden om deze mensen belachelijk te maken op een forum.

Of iemand zich wel of niet laat vaccineren tegen Covid-19 moet ieder voor zich weten. Dat de anti-vaccinatie 'vibe' nu tot gevolg lijkt te hebben dat ouders hun kinderen niet laten vaccineren volgens het Rijksvaccinatie programma vind ik wel zorgelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')