Je zal iets heftiger moeten boven halen dit onkruid te verdelgen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:13 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Als we een paar dagen niks van je horen dan weten we hoe laat het is. Alvast RIP
Ojee. ivm een combi van verkoudheid en lichte griep had ik ook (voor de lol) ook een van de bullshit zelftestjes (in mn neus) gedaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:13 schreef UncleScorp het volgende:
* UncleScorp zit momenteel enkele dagen ziek thuis …
covid volgens een zelftestje. Mondwisser deze keer ipv die belachelijke stok door je neus.
Zonder vaccin. Het voelt als een combi van verkoudheid en lichte griep.
Waarschijnlijk denk je wel meerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:43 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een hekel had aan zuigerig gedrag?
Thx manquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ojee. ivm een combi van verkoudheid en lichte griep had ik ook (voor de lol) ook een van de bullshit zelftestjes (in mn neus) gedaan.
Negatief.
Paar dagen zielig op de bank liggen...paar paracetamol, aantal Westmalle Tripels, groene thee met een whisky erbij,veel water drinken.
Heel veel sterkte met je verkoudheid en lichte griep ouwe!
Niet zo schijnheilig doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denk je wel meerMaar Uncle zal mijn post weer anders lezen dan jij
Zijn post was aan mij gericht.quote:
Ik heb best lange tenen hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, denk niet dat je iemand beledigt met je opmerking
Hunnie doen het dus mag ik het ook.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Stel je niet aan man zo erg is het niet, moet je es ergens verderop lezen hoe er over zogenaamde wappies wordt gesproken.
Vast ook grote schoenen dan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb best lange tenen hoor.
Wat een dramatiseren omdat ik de eerste mondkapjesdragers bange poeperds noem, selectieve verontwaardiging noemen we dat. Weet nog en dat is nog niet zo heel lang geleden, werden ongevaccineerden kakkerlakken genoemd ergens verderop.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hunnie doen het dus mag ik het ook.
Omdat hij er elke keer als de kippen bij is als iets wordt gepost waarvan de toon hem niet bevalt. Dan ben je gewoon een schijnheilige lul als je dat vervolgens zelf ook doet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zijn post was aan mij gericht.
Snap niet waarom jij er dan zo'n probleem van maakt.
Is gewoon het topic verzieken wat jij doet.
Ga mij niet vertellen wat ik wel of niet zeg, serieusquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:17 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig doen.
Dan kun je dit beter melden in het FB topic als je iets over mij stoort. Maar mij een schijnheilige lul noemen? Dan moet je misschien even wat verder terug lezen in verschillende topicsquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:44 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Omdat hij er elke keer als de kippen bij is als iets wordt gepost waarvan de toon hem niet bevalt. Dan ben je gewoon een schijnheilige lul als je dat vervolgens zelf ook doet.
Oh dus mensen op een forum waren niet lief, dus mensen die wel buitenkomen en je verder niet lastig vallen mag je dan bange poeperds met een vodje op noemen. Jaja.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een dramatiseren omdat ik de eerste mondkapjesdragers bange poeperds noem, selectieve verontwaardiging noemen we dat. Weet nog en dat is nog niet zo heel lang geleden, werden ongevaccineerden kakkerlakken genoemd ergens verderop.
Stel je niet aan je maakt van een mug een olifant. Bepaalde mensen als kakkerlakken zien is van een heel ander kaliber dan iemand een bange poeperd noemen. Nu is deze discussie klaar want het gaat nergens over en het is bovendien offtopicquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh dus mensen op een forum waren niet lief, dus mensen die wel buitenkomen en je verder niet lastig vallen mag je dan bange poeperds met een vodje op noemen. Jaja.
Doe dat dan ook bij anderen niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen wat ik wel of niet zeg, serieus
Joh en dat is precies wat ik niet doequote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:50 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Doe dat dan ook bij anderen niet.
Het verschil is dat de mondkapjes dragers dit waarschijnlijk doen, omdat ze zelf niet ernstig ziek kunnen/willen worden van Covid-19 of dat ze de risico's voor misschien medisch zwakkeren zo laag mogelijk willen houden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een dramatiseren omdat ik de eerste mondkapjesdragers bange poeperds noem, selectieve verontwaardiging noemen we dat. Weet nog en dat is nog niet zo heel lang geleden, werden ongevaccineerden kakkerlakken genoemd ergens verderop.
Kakkerlakken rennen ook weg als ze bang zijn en ik heb ze nog nooit hun ongelijk toe zien geven. Als je mij niet mag helemaal prima, maar je agressie op onbekende mensen af reageren terwijl je niks van ze weet. M'n moeder is al 2x bijna dood geweest door een longontsteking en staat dus iets anders in het leven als het gaat om longinfecties. Het is echt het toppunt van triestheid dat je dat soort mensen gaat uitschelden en belachelijk maken voor een keuze waar ze jou helemaal geen kwaad mee doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Stel je niet aan je maakt van een mug een olifant. Bepaalde mensen als kakkerlakken zien is van een heel ander kaliber dan iemand een bange poeperd noemen. Nu is deze discussie klaar want het gaat nergens over en het is bovendien offtopic
Aha, volgens jouw redenering komt het er op neer dat mondkapjesdragers geen bange poeperds mogen worden genoemd en het volledig terecht is dat ongevaccineerden als kakkerlakken bestempeld mogen worden?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:20 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Het verschil is dat de mondkapjes dragers dit waarschijnlijk doen, omdat ze zelf niet ernstig ziek kunnen/willen worden van Covid-19 of dat ze de risico's voor misschien medisch zwakkeren zo laag mogelijk willen houden.
En andere, zijn niet zo slim en dachten alleen aan zichzelf met alle risico's voor andere.
Dat is het verschil.
Je redenering slaat nergens op. Agressief ben ik al helemaal niet, je maakt van een mug een olifant om mij iets in de schoenen te kunnen schuiven over iets wat totaal overtrokken is. Nu ga je de longziekte van je moeder projecteren op mij of op mensen die geen mondkapjes droegen in die tijd net alsof daar de oorzaak ligt. Het wordt weer een zinloze discussie merk ik. Niettemin sterkte voor je moeke.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kakkerlakken rennen ook weg als ze bang zijn en ik heb ze nog nooit hun ongelijk toe zien geven. Als je mij niet mag helemaal prima, maar je agressie op onbekende mensen af reageren terwijl je niks van ze weet. M'n moeder is al 2x bijna dood geweest door een longontsteking en staat dus iets anders in het leven als het gaat om longinfecties. Het is echt het toppunt van triestheid dat je dat soort mensen gaat uitschelden en belachelijk maken voor een keuze waar ze jou helemaal geen kwaad mee doen.
Moet je eens voorstellen dat een grote kerel op straat je aanspreekt met bange poepert met je domme vodje. Is het dan wel agressie?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
Je redenering slaat nergens op. Agressief ben ik al helemaal niet, je maakt van een mug een olifant om mij iets in de schoenen te kunnen schuiven over iets wat totaal overtrokken is. Nu ga je de longziekte van je moeder projecteren op mij of op mensen die geen mondkapjes droegen in die tijd net alsof daar de oorzaak ligt. Het wordt weer een zinloze discussie merk ik. Niettemin sterkte voor je moeke.
Dat was niet de insteek van mijn opmerking, dat maak jij ervan. Als je verder kijkt dan je neus lang is zou je ook kunnen bedenken dat iemand die nu met een mondkapje op loopt daar een gegronde reden voor heeft. Toen de mondkapjes plicht verviel ben ik een mondkapje blijven dragen omdat ik in afwachting was van een operatie ivm kanker, had geen zin om corona op te lopen waardoor de operatie zou worden uitgesteld. Zo zijn er tal van mensen die gewoon rekening houden met hun persoonlijke situatie of dat van hun dierbaren en een mondkapje dragen als dat hun verstandig lijkt. Geen enkele reden om deze mensen belachelijk te maken op een forum.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Jaja ik heb het begrepen mondkapjesdragers&co daar moeten we respect voor hebben geen kwaad woord en ongevaccineerden die mogen voor vanalles uitgemaakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |