abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:24:26 #51
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_210339706
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
[ twitter ]
Gaat het circus weer beginnen?
De eerste bange poeperds heb ik al zien lopen met het vodje. Zwaar in de minderheid dat weer wel maar als het officiŽle signaal wordt gegeven worden ze weer massaal tevoorschijn gehaald en worden de mouwen weer opgestroopt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_210339827
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
De eerste bange poeperds heb ik al zien lopen met het vodje. Zwaar in de minderheid dat weer wel maar als het officiŽle signaal wordt gegeven worden ze weer massaal tevoorschijn gehaald en worden de mouwen weer opgestroopt.
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_210371418
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dat moet ieder toch zelf weten? Waarom deze mensen belachelijk maken, heb jij er last van als een ander met een mondkapje loopt?
  maandag 21 augustus 2023 @ 22:09:03 #54
189978 controlaltdelete
pi_210374212
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:58 schreef Stemma het volgende:

[..]
Dat moet ieder toch zelf weten? Waarom deze mensen belachelijk maken, heb jij er last van als een ander met een mondkapje loopt?
Stel je niet aan man zo erg is het niet, moet je es ergens verderop lezen hoe er over zogenaamde wappies wordt gesproken. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_210374330
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 22:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Stel je niet aan man zo erg is het niet, moet je es ergens verderop lezen hoe er over zogenaamde wappies wordt gesproken. :{w
Ik reageer op wat hier staat, vind dat nogal bot uit de bek komen
  maandag 21 augustus 2023 @ 22:35:16 #56
189978 controlaltdelete
pi_210374519
Mensen zijn al snel gekwetst, zijn al op hun teentjes getrapt door wat uitspraken dit komt door het hebben van steeds minder ruggengraat, we leven in een tijd van de slapjanussen.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 00:56:20 #57
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210375448
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 22:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Mensen zijn al snel gekwetst, zijn al op hun teentjes getrapt door wat uitspraken dit komt door het hebben van steeds minder ruggengraat, we leven in een tijd van de slapjanussen.
Onzin, 'slapjanussen' zijn van alle tijden. Het verschil is dat je ze meer 'hoort' door internet en er soms mensen aan blijven kleven.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210377094
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 22:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Jij bent schijnbaar al geŽrgerd als iemand voor zijn eigen gezondheid wat maatregelen neemt, wat maakt dat jou dan?
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 10:28:34 #59
189978 controlaltdelete
pi_210377458
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 09:56 schreef Stemma het volgende:

[..]
Jij bent schijnbaar al geŽrgerd als iemand voor zijn eigen gezondheid wat maatregelen neemt, wat maakt dat jou dan?
GeŽrgerd niet dat maak jij ervan om mij in een kwaad daglicht proberen te zetten. Als je nu al met een mondkapje rondloopt dan ben je een grote angsthaas, ik moet er een beetje om lachen maar ik heb dan vooral medelijden met zo'n persoon. Daar loop je dan in benauwd zomerweer met een lap voor je mond :{
pi_210377923
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 10:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
GeŽrgerd niet dat maak jij ervan om mij in een kwaad daglicht proberen te zetten. Als je nu al met een mondkapje rondloopt dan ben je een grote angsthaas, ik moet er een beetje om lachen maar ik heb dan vooral medelijden met zo'n persoon. Daar loop je dan in benauwd zomerweer met een lap voor je mond :{
En buiten doet zo'n mondkapje al helemaal niks. De nieuwe alu hoedjes.
pi_210379087
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 10:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Nee, jij maakt mensen belachelijk die uit voorzorg voor hun eigen een mondkapje opdoen. Dat is hun eigen keuze. Door de spot met ze te drijven plaats jij ze in een kwaad daglicht. Maak je ook mensen belachelijk die met een zonnebril op lopen?
pi_210379099
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 11:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
En buiten doet zo'n mondkapje al helemaal niks. De nieuwe alu hoedjes.
Hangt van het type kapje af, en dan nog waar maak je je druk om.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:01:09 #63
189978 controlaltdelete
pi_210379696
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 12:24 schreef Stemma het volgende:

[..]
Nee, jij maakt mensen belachelijk die uit voorzorg voor hun eigen een mondkapje opdoen. Dat is hun eigen keuze. Door de spot met ze te drijven plaats jij ze in een kwaad daglicht. Maak je ook mensen belachelijk die met een zonnebril op lopen?
Dude je hebt een beetje last van aanstelleritis, met wappies (ofwel snappies) wordt zo vaak de spot gedreven, nog niet zo lang geleden waren er zelfs mensen die flipten als iemand geen mondkapje droeg of als je niet voor de spuitjes ging dan werd het ze helemaal rood voor de ogen. 8-)

Grapje... moet kunnen... :Y)
pi_210379973
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 12:24 schreef Stemma het volgende:

[..]
Hangt van het type kapje af, en dan nog waar maak je je druk om.
Waar maak jij je precies druk om hier in BNW?
pi_210380798
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dude je hebt een beetje last van aanstelleritis, met wappies (ofwel snappies) wordt zo vaak de spot gedreven, nog niet zo lang geleden waren er zelfs mensen die flipten als iemand geen mondkapje droeg of als je niet voor de spuitjes ging dan werd het ze helemaal rood voor de ogen. 8-)

[ afbeelding ]

Grapje... moet kunnen... :Y)
Ga maar door met anderen belachelijk te maken, zegt veel over hoe je zelf in het leven staat.
pi_210380809
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 13:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Waar maak jij je precies druk om hier in BNW?
Ik reageer op een opmerking, mag dat niet?
pi_210381205
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 14:15 schreef Stemma het volgende:

[..]
Ik reageer op een opmerking, mag dat niet?
Alles mag maar waar maak je je druk om
pi_210381811
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 14:45 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Alles mag maar waar maak je je druk om
Het feit dat iemand die de keuze maakt om een mondkapje te dragen belachelijk wordt gemaakt.
pi_210395376
quote:

[..]
Zelf zou ik ook niet zo snel een mondmasker dragen maar van als je het zwaar te pakken hebt gehad kan ik me wel voorstellen dag je wat huiveriger bent.
pi_210399386
* UncleScorp zit momenteel enkele dagen ziek thuis …
covid volgens een zelftestje. Mondwisser deze keer ipv die belachelijke stok door je neus.
Zonder vaccin. Het voelt als een combi van verkoudheid en lichte griep.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator woensdag 23 augustus 2023 @ 23:09:46 #71
381159 crew  loveyoulongtime
liefde is warmer dan haat
pi_210401633
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 21:13 schreef UncleScorp het volgende:
covid volgens een zelftestje. Mondwisser deze keer ipv die belachelijke stok door je neus.
Eigen schuld! Met vaccin had je waarschijnlijk nergens last van gehad!
pi_210404409
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Eigen schuld! Met vaccin had je waarschijnlijk nergens last van gehad!
Ik dacht dat jij een hekel had aan zuigerig gedrag?
  donderdag 24 augustus 2023 @ 11:55:04 #73
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210405182
quote:
Hoax!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 24 augustus 2023 @ 13:57:53 #74
485843 crew  Jippie
pi_210406519
quote:
Ik hoop dat het mild blijft, van harte beterschap!

pi_210406655
quote:
Als we een paar dagen niks van je horen dan weten we hoe laat het is. Alvast RIP
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')