SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Niet doenquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik word helemaal gek van al het domme balverlies.
Zoveel goede kansen creëren we anders niet hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:48 schreef KingRoland het volgende:
Users die zich stressen tegen Fortuna lol dit ga je sws winnen alleen de vraag is wanneer de goal komt.
Vorig seizoen begonnen we ook met 0-0 tegen Heerenveen geloof ik.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:48 schreef KingRoland het volgende:
Users die zich stressen tegen Fortuna lol dit ga je sws winnen alleen de vraag is wanneer de goal komt.
2-5 overwinning uit bij Vitesse.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Vorig seizoen begonnen we ook met 0-0 tegen Heerenveen geloof ik.
Oeps, wedstrijd in het begin in elk geval danquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
2-5 overwinning uit bij Vitesse.
Dan spaar je Gimenez en Timber nogquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel toch voor om Hartman, Wieffer en Stengs te wisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |