Samequote:Op zaterdag 2 september 2023 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
wil gewoon exploren, zit constant te kutten met inventory
Ik ben net op dat punt beland.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb nu een aantal story missies gedaan totdat ze zeiden ok nu geven we je drie missies in 1x, ga maar los. Nu ga ik een tijdje wat sidemissies doen denk ik.
Ben ik de enigste die per galaxy alle planeten afgaat?quote:Op zondag 3 september 2023 15:51 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik ben net op dat punt beland.
Enige faction die ik tot nu tegen ben gekomen is de UC Vanguard.
Ik denk dat ik mij eerst daar op ga richten
Ik had gelezen dat je 'het beste' eerst de main story kon volgen tot het genoemde punt, en dat het daarna echt los gaat.quote:Op zondag 3 september 2023 15:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ben ik de enigste die per galaxy alle planeten afgaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry voor alle console spelers, maar laadschermen duren bij mij een seconde of twee max driequote:Op zondag 3 september 2023 19:45 schreef Document1 het volgende:
Nu uurtje of tien in zitten en ben nu wel laadscherm moe. Alles zit achter een laadscherm.Opstijgen. Laadscherm. Landen. Laadscherm. Andere galaxy laadscherm. Uit je ruimteschip. Laadscherm. En ja al die kleine filmpjes tel ik ook als laadscherm.
Verder vermaak ik me wel maar die laadschermen.
Same, geen last vanquote:Op zondag 3 september 2023 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
sorry voor alle console spelers, maar laadschermen duren bij mij een seconde of twee max drie
5 seconden zal veel zijn op m’n series s maar het zijn er zoveel dat het gewoon begint te irriteren. Ik merk ook dat ik niet moet gaan vergelijken met Elite bv want hoe het ruimteschip werkt is echt 20 jaar terug in de tijd. Iedere keer voor alles maar weer dat kut menu in en dan mag je daarna weer kijken naar een laadscherm.quote:Op zondag 3 september 2023 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
sorry voor alle console spelers, maar laadschermen duren bij mij een seconde of twee max drie
Echt heel lang zijn ze ook niet.quote:Op zondag 3 september 2023 20:30 schreef jogy het volgende:
Ik zit achter een console en de laadschermen boeien me vrij weinig. Hoort er een beetje bij.
Het gaat dan ook niet om de lengte maar de hoeveelheid.quote:Op zondag 3 september 2023 23:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Echt heel lang zijn ze ook niet.
Op de Series X tenmiste.
Erh, daar kies je voor? En in andere bsg games is het precies hetzelfde. Zodra je er geweest bent kan je fast travel doen.quote:Op maandag 4 september 2023 00:00 schreef Document1 het volgende:
Wat ik dus ook mis is de reis naar je objective toe. In andere bsg games is dat HET avontuur, hier is het een map openen op x drukken twee laadschermen door en je bent op je bestemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |