Boost pack upgradenquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:49 schreef over_hedge het volgende:
Vind het wel beetje jammer dat je geen marsrover hebt of zo.
Ja. Dat is wel prima tip.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Boost pack upgraden
Ongetwijfeld dat er vehicles/mecha komen als DLC. Fallout 4 had dat ook toch met die power armor dlc
Tellen niet mee toch? Ik moet nog 15 schepen slopen. En dacht ook slim te zijn om het daar in te doen. Maar telde niet meequote:Op dinsdag 5 september 2023 13:21 schreef Divje het volgende:
Via die Vanguard Simulator is het wel heel easy om al je spaceship gerelateerde skills te boosten
Niet? Dacht ik godverdomme een leuke tip te hebben gelezen en te delenquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tellen niet mee toch? Ik moet nog 15 schepen slopen. En dacht ook slim te zijn om het daar in te doen. Maar telde niet mee
Ja, dit houdt me wel tegen om op willekeurige planeten te landen. Ik kan er niet bij dat ze dit over het hoofd gezien hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:49 schreef over_hedge het volgende:
Vind het wel beetje jammer dat je geen marsrover hebt of zo.
Nouja misschien voor andere stats. Maar voor die kill x aantal schepen nietquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet? Dacht ik godverdomme een leuke tip te hebben gelezen en te delen
Nahja, eens kijken dan hoe ver ik kom met m'n build zometeen
Is zeker niet iets wat 'over het hoofd is gezien', maar een bewuste keuze. Of voor dlc of omdat het niet echt nodig is.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, dit houdt me wel tegen om op willekeurige planeten te landen. Ik kan er niet bij dat ze dit over het hoofd gezien hebben
Mja ik vind het wel echt nodig, dus als het terug houden voor DLC steek ik de middelvinger opquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is zeker niet iets wat 'over het hoofd is gezien', maar een bewuste keuze. Of voor dlc of omdat het niet echt nodig is.
Het is niet de bedoeling de hele planeet te verkennen , de points of interest als je land zijn altijd binnen 1000 meter ofzo. Upgrade je boostpack dan gaat het allemaal een stuk sneller.
Maar echt nodig is het ook niet alleen dan duurt het lopen wat langer :p
Y op de controller.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:25 schreef Document1 het volgende:
Hoe gebruik je die boostpack eigenlijk?
Ah daarom lukt het niet. Puntje erin dus.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:29 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Y op de controller.
Maar je moet uiteraard een boost pack hebben, en minimaal 1 punt in de boost pack perk.
Was net bij Deimos Staryard, die hebben ook mooi spul.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:48 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doe ik het nu mee
Ik kreeg deze voor een side missiequote:Op dinsdag 5 september 2023 16:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Was net bij Deimos Staryard, die hebben ook mooi spul.
Nu nog helemaal niet met schepen bezig nog, veel te duur.
Heb net rond de 50-60k meestal momenteel en koop vooral ammo.
Denk dat als ik 'straks' richting piraterij ga dat ik dan wat meer ga verdienen en ook een groter schip nodig heb.
Hier wacht ik nog even mee, schijnt wat rare bugs te hebben. Gebruik nu de Compact Missions en Compact Inventory mods.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
Betere UI mod voor PC:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.nexusmods.com/starfield/mods/773
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |