Die vliegen komen ook ergens anders van want zoveel vliegen kan niet van wat jam knoeien en wat vaat op de aanrecht laten staan. Die septic tank is waarschijnlijk het probleem.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:51 schreef tonja het volgende:
Ik denk dat die septic tank daar gewoon door beun de haas is aangelegd. Ze zijn daar niet zo smerig dat het die enorme hoeveelheid vliegen verklaart.
Isaac heeft ook niet voldoende gespoten.. de vorige keren was die spuitbus helemaal leeg en werd het gif ook veel beter verspreid.quote:
Probeer hoop te houdenquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze de finale eerder spelen dan de uitzending kunnen de streamkijkers het schudden.
Dat laten ze echt niet zien, vooral omdat ze er 2 uur tv-uitzending aan gaan besteden.
Misschien wil ie een recordpoging ondernemen of zo ...quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:18 schreef tonja het volgende:
Zit Erik nu voor de 5e keer dezelfde puzzel te maken?
Die wordt buiten echt wel een echte ink-masterquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:23 schreef pingu66 het volgende:
Marciano gaat nog ff een tatoeage op de kunstarm zetten
Ik zit ook de hele tijd die baggermuziek te ontwijken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:34 schreef Adat231 het volgende:
waar ik ook heen ga, eindig elke keer met die klote herrie van tiano
Zijn dat niet puzzels die Janet ooit gekocht heeft??quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:18 schreef tonja het volgende:
Zit Erik nu voor de 5e keer dezelfde puzzel te maken?
Ja die denkt ook 'laten zien dat ik er wel degelijk iets mee doe, dan kan ik hem straks mee naar huis nemen!!!'quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:23 schreef pingu66 het volgende:
Marciano gaat nog ff een tatoeage op de kunstarm zetten
Als je nagaat dat hij bijna een jaar de tijd heeft gehad om te oefenen....sorry, ik vind het niksquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:54 schreef tonja het volgende:
Nog even oefenen Marciano, dit ziet er niet uit
Hij kan helemaal niets.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als je nagaat dat hij bijna een jaar de tijd heeft gehad om te oefenen....sorry, ik vind het niks
ja hoor, in een jaar tijd 2 meiden/vrouwen voor zich laten zorgen, mensen commanderen en zelf onderuit hangenquote:
Ok, je hebt een puntquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja hoor, in een jaar tijd 2 meiden/vrouwen voor zich laten zorgen, mensen commanderen en zelf onderuit hangen
Ik zag ze net aardappels schillen, dus ik denk het niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:05 schreef pingu66 het volgende:
Gaan Bern en Sas de rode bieten pasta weer maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |