De eerlijkheid is 1 van de 2 bro's eruit zien te krijgen, want ze zijn nu nog goed voor 2 te geven stemmen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:18 schreef woxxel het volgende:
Isaak gaat in de overlegging druk zetten op sasja, zoals de vorige keer en gaat t gooien op eerlijkheid
het is een echt kapperspraatje en geen gesprek voor mensen die al bijna een jaar in hetzelfde huis wonenquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:25 schreef lojanda het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat Sasha en Wendy niet echt iets met elkaar gemeen hebben en eigenlijk een beetje met elkaar praten omdat je ook weer niets zegt als je wordt geknipt. Niet dat het een raar gesprek maar toch..
Dat dus.. ze hebben gewoon ook niets met elkaarcgemeen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:26 schreef Adat231 het volgende:
[..]
het is een echt kapperspraatje en geen gesprek voor mensen die al bijna een jaar in hetzelfde huis wonen
Als ze de finale eerder spelen dan de uitzending kunnen de streamkijkers het schudden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:25 schreef realkijkers het volgende:
Vrijdag 25e 12 dagen.
Als de finale niet live is, zullen ze die misschien maandag en dinsdag doen.
We hopen natuurlijk op stream.
Het zal toch niet minder kijkers opleveren als het wel op stream is.
7 deelnemers, 4 of 5 nog te gaan tot vrijdag.
Allemaal aannames gebaseerd op uitspraken, ik weet het natuurlijk ook niet. Ben gewoon benieuwd.
Als Isaac of Marciano winnen... dan is t voorbedachtquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:34 schreef woxxel het volgende:
Ik hoop wel dat we te zien krijgen wie de 2 finalisten worden en niet dat ze ons een week in spanning gaan houden door de streams te stoppen op een liffhanger
Ook dat dus, wat dacht je van dat hooi wat daar ligtquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:51 schreef woxxel het volgende:
Die vuilnisbakken inspuiten isaak!
4 op een rij bij de keukendeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |