Frikandel het meest veelzijdige stukje vlees daar in de loods.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:32 schreef engine het volgende:
Voor de meeste is het een AGtje![]()
[ afbeelding ]
Stond voor 20 augustus, maar niets is zeker daarquote:
Is vanavond.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stond voor 20 augustus, maar niets is zeker daar
Ky Rayno levert op Google alleen een grasvretend varken opquote:
Ik denk delen van de naam van zijn twee zonenquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Ky Rayno levert op Google alleen een grasvretend varken op
Er komt in ieder geval een bijzondere week aan. Ik weet dat ik komende week niet veel kan kijken maar voor de mensen die wel tijd hebben lijkt het mij erg leuk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Nog 3 of zelfs 5 te gaan in een week.
Grote kans op eli
Ja die is ook niet achterlijk natuurlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:24 schreef tonja het volgende:
De bro's zijn Wendy aan het bewerken. Wendy is vrij terughoudend en laat niets los.
Nope. Je kan de agenda van de bro's op je klompen aanvoelen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die is ook niet achterlijk natuurlijk.
Waarom heeft Bro Ice een lange broek aan en een shirt?quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:25 schreef Ash het volgende:
Die tering bro's Wendy weer proberen te mainpuleren
Brrr, griezel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:40 schreef engine het volgende:
Heeft iemand Marciano zijn planeet afgepakt ofzo
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:40 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een nare kop heeft Marciano hier, kan me voorstellen dat ze bang voor hem zijnquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:40 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe lang zal de zon nog branden?quote:
Ah net gemistquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:25 schreef Ash het volgende:
Die tering bro's Wendy weer proberen te mainpuleren
Ik denk dat je daarmee Mirthe heel erg onderschat. Ze zegt onzinnige dingen maar ze is zeker niet dom.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:43 schreef tonja het volgende:
Godskolere die Mirthe is ook niet het scherpste gereedschap in de schuur
Weet ik, maar ze voerde het aan als reden om een andere planeet te koloniseren.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hoe lang zal de zon nog branden?
Wanneer is de Zon opgebrand? - Vragen over sterrenkunde (FAQ)
Het ontstaan en de energieproductie van de Zon worden elders behandeld. De Zon fuseert op dit moment waterstof in haar kern (let op: dit is een kernreactie en dus geen verbranding!). Zij is nu ongeveer halverwege dit proces, dat al zo'n 4,5 miljard jaar aan de gang is en nog ongeveer 5 miljard jaar zal duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |