Die konden het al, Jessie leerde het daar (nou ja leren) ook al in Utopia 1 en startte zelfs een tattooshop met Boyd er was een een zij (naam even kwijt) die het wel goed heeft geleerd van Boyd.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is zo typerend voor Marciano 'ik doe het wel eventjes'.....
We hebben gezien in Utopia dat Dylan en Kaylee uren, dagen, weken aan het oefenen waren voordat ze ook maar iets van resultaat konden laten zien
Ja inderdaad. Wil niet zo zijn en ben niet zo, maar dat er vrouwen zijn die dat gewoon van me zouden pikken, en alles doen. Bizar idee, mensen die de hele dag alles voor je pakken, wassen, schoonmaken, opruimen, en zelf maar liggen en trainen, liggen.quote:
Rode koolquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:41 schreef Dotteke het volgende:
Aardappel met rode bieten en een frikandel?
Ja je gaat er niet dood aan, maar ook onbegrijpelijk om niet even de moeite te nemen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:52 schreef woxxel het volgende:
Is niet te hopen dat ze zo weer een boterham op t aanrecht gooien zonder t schoon te maken
Al heb je een punt. Het gaat mij ook wat ver om Isaac met een Ferrari te vergelijken. Eerder een Unimog.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij is een grote man. Een Ferrari gebruikt meer brandstof dan een Golfje
Alleen Bern en Sas hebben een frikandelquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:41 schreef Dotteke het volgende:
Aardappel met rode bieten en een frikandel?
het was toch ook helemaal niet gebeurd?quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:43 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja je gaat er niet dood aan, maar ook onbegrijpelijk om niet even de moeite te nemen.
Helemaal met zo weinig mensen.
Hahahaha fair enoughquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]
Al heb je een punt. Het gaat mij ook wat ver om Isaac met een Ferrari te vergelijken. Eerder een Unimog.
Ja de bron van zoveel vliegen moet toch wel een flinke hoeveelheid vlees zijn ergens.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die vliegen komen gewoon via de andere deur binnen en daarbij zijn er overal gaten en kieren in de loods waar alles gewoon door na binnen kan vliegen lopen kruipen
Ik vermoed een slecht geīnstalleerde septic tank.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja de bron van zoveel vliegen moet toch wel een flinke hoeveelheid vlees zijn ergens.
Wat een schattig klein groepjequote:Op zondag 13 augustus 2023 18:40 schreef engine het volgende:
Daar zit de familie dan toch gezamenlijk aan tafel.
[ afbeelding ]
O nog ergerquote:
Het lijken bijna normale mensenquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Zonder gesmak van Rupert en zonder getetter van Babs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |