Ook wel interessant dat ze niet fullscreen zijn. De silhouetten van de landen vind ik ook leukquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:40 schreef Sableheart het volgende:
Mag ik trouwens mijn complimenten voor deze postcards geven? Zo simpel, maar toch interessant, en ze zetten de artiesten goed in de spotlight.
Maar we hebben nog wel de flashmob?quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:07 schreef Sableheart het volgende:
Zoals gezegd wil ik zometeen de puntentelling overslaan.
Dat is de intervalact, toch? Die komt als het goed is voor de stemmingquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar we hebben nog wel de flashmob?
Dat is 1 van de beste intervalacts en is voor puntentellingquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat is de intervalact, toch? Die komt als het goed is voor de stemming
Dezelfde dansje doen met zijn allen ondanks de verschillende culturen en dat levert soort van verbondenheid opquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:17 schreef Sableheart het volgende:
Dit is een mooie terugkoppeling met de postcards
Ik heb daar ook een zacht plekje voorquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dezelfde dansje doen met zijn allen ondanks de verschillende culturen en dat levert soort van verbondenheid op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |