Ik geloof dat dat over "Wadde hadde dudde da?" gingquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat is mijn style?
Ik kon er helaas niet bij zijn.
ok, veel plezier!quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sorry, ik ga expeditie robison kijken
En het nummer vind ik dan weer veel beter dan Hey Mamaquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:23 schreef Sableheart het volgende:
De staging is beter dan het nummer,
Ook van Hey Mama herinner ik de staging beter dan het nummerquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
En het nummer vind ik dan weer veel beter dan Hey Mama
Ik wilde de puntentelling weer overslaan, dus dan duurt de uitzending iets van 2,5 uur. Du slaten we zeggen rond half 12?quote:
quote:
Ik wil wel die flashmob zien, die was ontzettend leukquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik wilde de puntentelling weer overslaan, dus dan duurt de uitzending iets van 2,5 uur. Du slaten we zeggen rond half 12?
Hé, wie doet zich voor als mij?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nailqueen is de afterparty al aan het regelen
Ik wilde ook de halve finalisten zien, maar men is niet gewend dat iemand anders dan jij er nummers in zet.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hé, wie doet zich voor als mij?
De achtergrondzangeressen maken het nummer ook niet beter.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die dansers zijn echt overbodig en leiden af
Was het dat niet voor Frankrijk?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit nummer had het WK lied kunnen zijn
Geen ideequote:Op zaterdag 2 september 2023 22:20 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Was het dat niet voor Frankrijk?
Ook wel interessant dat ze niet fullscreen zijn. De silhouetten van de landen vind ik ook leukquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:40 schreef Sableheart het volgende:
Mag ik trouwens mijn complimenten voor deze postcards geven? Zo simpel, maar toch interessant, en ze zetten de artiesten goed in de spotlight.
Maar we hebben nog wel de flashmob?quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:07 schreef Sableheart het volgende:
Zoals gezegd wil ik zometeen de puntentelling overslaan.
Dat is de intervalact, toch? Die komt als het goed is voor de stemmingquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar we hebben nog wel de flashmob?
Dat is 1 van de beste intervalacts en is voor puntentellingquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat is de intervalact, toch? Die komt als het goed is voor de stemming
Dezelfde dansje doen met zijn allen ondanks de verschillende culturen en dat levert soort van verbondenheid opquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:17 schreef Sableheart het volgende:
Dit is een mooie terugkoppeling met de postcards
Ik heb daar ook een zacht plekje voorquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dezelfde dansje doen met zijn allen ondanks de verschillende culturen en dat levert soort van verbondenheid op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |