Ik geloof dat dat over "Wadde hadde dudde da?" gingquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat is mijn style?
Ik kon er helaas niet bij zijn.
ok, veel plezier!quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sorry, ik ga expeditie robison kijken
En het nummer vind ik dan weer veel beter dan Hey Mamaquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:23 schreef Sableheart het volgende:
De staging is beter dan het nummer,
Ook van Hey Mama herinner ik de staging beter dan het nummerquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
En het nummer vind ik dan weer veel beter dan Hey Mama
Ik wilde de puntentelling weer overslaan, dus dan duurt de uitzending iets van 2,5 uur. Du slaten we zeggen rond half 12?quote:
quote:
Ik wil wel die flashmob zien, die was ontzettend leukquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik wilde de puntentelling weer overslaan, dus dan duurt de uitzending iets van 2,5 uur. Du slaten we zeggen rond half 12?
Hé, wie doet zich voor als mij?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nailqueen is de afterparty al aan het regelen
Ik wilde ook de halve finalisten zien, maar men is niet gewend dat iemand anders dan jij er nummers in zet.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hé, wie doet zich voor als mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |